Koulun vessa | oli ihanaa

En haluu olla tappaja!

Kaikki alkoi siitä kun koulun kiusaaja poika väheksyi ja kiusas mua tunnilla ja välkällä.
Se vihas ja haukku mua läskiks ja muuta sellaista.
Yks päivä se sano, mulle et saan viis röökii jos näytän sille vähän mun stringipeppua. No enhän mä tietenkään näyttäny, ku en oo mikään halpahoopo.
Ja sattui silloin olemaan röökiä kaksi askia. Sit yhtenä päivänä alko tekee mieli tätä kyseitä poikaa.
Mul oli repussa musta minihame ja semmonen seksy paita. Oon vähän lihava ni se hame vähän paljasti mun reisiä liikaakin. Päivällä ruokailun jälkeen, sen pojan edessä pudotin mun avaimet tahalteen lattialle sit kumarruin nostamaan niitä. Se jätkä puristi mua perseestä, voihkasin. Katoin sitä silleen et, se näkee et mua panettaa. Se vetäs mut hihasta poikien vessaan. Sit se otti mult vähän väkivaltasesti paidan pois. Mä olin ihan, et mihin mä oikeen sekaannuin. Se riisu ittensä siel pienes kopis ja alko nuolee mua. Vieläkään se ei ollu sanonu mulle mitään. No sit mä aloin puree sen kaulaa. Olisin voinut tietty häipyy jos en ois halunnu seksii sen kanssa. Sitten se tapahtu- se poika runkkas mua perseeseen seinää vasten! Se oli mun eka anaalikokemukseni. Se tuli ihan muhun kiinni ja tunsin kun sen kassit painautu mun läskien pakaroiden sisään. En tiedä pitäiskö se tuntuu joltain, mut mä en tuntenut yhtään nautintoa. Nautin vain siitä, että sen pallit oli mun perseen välissä. Se veti mua rajusti perseeseen. Se sattui. Sen jälkeen se meni siihen pöntölle istumaan ja sanoi, istu mun munan päälle, niin et se menee sun vaginaan. En mä osannut?
Niimpä me mentiin siihen lattialle nussimaan. Se painoi mua niin lujaa, et olin hetken päästä ihan puhki. Mul tuli orgasmi ennen tätä jätkää. Voihkin niin lujaa, niin lujaa. Sitten se vessan ovi aukes ja kuulosti silt, et siel ois ollu opettaja. Se puhu jollekin toiselle, sit se lähti. Ei tietoa näkiks se meiän jalat sen pömpelin alta! Loppu aika me nuoleskeltiin sen jätkän kanssa. Tää jätkä ties mikä tuntuu hyvält, se otti suihkun siit seinält ja suihkutti mun klitorista. Aloin voihkimaan ihan älyttömästi. Se nuoli mun pilluu jonka olin ajanut posliiniks. Se kysy, et otanko suihin ja sanoin, et enskerral. Se sano et enskertaa ei tuu. Sit se otti ja lähti. Mä puin ripeesti päälleni ja katoin ettei ketään nää, et tuun poikien vessast. Sit lähin himaan, vaik ois ollu viel 3h koulua.

Nyt: Mä oon kahennel kuulla, enkä osaa päättää pidänkö lapsen vai en. En oo kertonu tästä ku vaan tälle pojalle ja se sano, et mä en saa tappaa sitä lasta ja et se antas kaiken tuen, jos ois vapaa.
Mä en haluu pilaa mun nuoruutta. Kortsua ois pitäny käyttää. Mul on n. 1 kuukaus aikaa päättää tästä!!!!!!!!!!

Antakaa neuvoja oon ihan out.

8

14683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhuhuhuh

      vitun iso vessa!!!

    • huhuhuhuh

      niin kannattaa vakavasti harkita aborttia. Jos pidät lapsen, vietät seuraavat 15-25 vuotta yksinhuoltajana, ja yli kolmikymppisenä on enää hankala ryhtyä opiskelemaan ja yrittää aloittaa uutta elämää.

      Se kundi on täystollo. Vai että "jos ois vapaa"! Teinit on aina vapaita, ei kai se missään naimisissa vielä ole.

    • surkea esitys

      Jos edes vähän panostaisitte näihin juttuihin, pliis!!

    • niiiinpä

      poikien vessoissa ei oo suihkua sori vaan.

    • hahahhaahhheaha

      joku 12 vuotias kirjottaa tollast jol ei ees oo menkat alkanu. :DDDD

    • vois kyl

      vähän nähdä vaivaa. Runkkas perseeseen????

    • anna mun kaikki kestää...

      Siis hemmetin trolli. Mieti vähän.. Oikeesti kuka jaksaa kuunnella tollasia " plaa plaa" teiniseksi kokemuksia, jotka ei ole edes totta..
      Mitäs olet sellanen huora joka "menee paneen poikien vessaan". Ikäs oli? Kenties 11 v?

      • poika15w

        saisinko mese osoitteesi en mitään seksi juttui etsi vaan ihan juttu seuraa jos vain kelpaa lähetä tähän sähköposti osoiteesi mese osoitteesi [email protected] tohon laita sun mese osoitteesi kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe