Hyvä/paras dvd-digibox

sormi suussa?

No tekniikkaniilot Mikäs olisi paras alle tonnin digibox/dvd/kiintolevy?

-Antenni eli ei kaapeli.
-Pienempikin kiintolevy riittää.
-hdmi-liitäntä löytyy vahvarista.
-Progesoitin on kait hyvä? Farounjan huippupiireillä (mitä lie tarkoittaakaan?)
-Jos samassa paketissa on dvd niin toistaa ja polttaa "kaikki" formaatit (sacd) olisi hyvä?

Paras vastaaja palkitaan kolminkertaisella eläköönhuudolla.

11

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diginoori

      Ainakin Hifilehdessä kehuttiin Pioneerin DVR-540HXN DigiDvd kiintolevytallenninta.Kokonaisuutena ensimmäisen sukupolven laitteeksi harvinaisen onnistunut.

      • kannata ottaa

        - osviittaa. Ne testit on niinkuin ne tehdään.
        TM yms. menestyjä digiboxi on ollut mm. Topfield.
        Huonoin digiboxi ainakin ( PHILIPS toiseksi huonoin ) vastaanottoherkkyydeltään kuin mitä on monet muut. Ja jos kuva pätkii ja pixelöityy, ei sellaist avoi katsoa.
        Testaa ja jos toimii pidä, mut jos ei toimi palauta ja koita jotain muuta.


      • Kille
        kannata ottaa kirjoitti:

        - osviittaa. Ne testit on niinkuin ne tehdään.
        TM yms. menestyjä digiboxi on ollut mm. Topfield.
        Huonoin digiboxi ainakin ( PHILIPS toiseksi huonoin ) vastaanottoherkkyydeltään kuin mitä on monet muut. Ja jos kuva pätkii ja pixelöityy, ei sellaist avoi katsoa.
        Testaa ja jos toimii pidä, mut jos ei toimi palauta ja koita jotain muuta.

        Suomessa joillain kanavilla lähetyksen laatu on niin heikko,että kaikilla boxeilla esiintyy pikselöitymistä yms.Ei aina ole boxin vika.Ja uskoisin,että tällä hetkellä tuo Pioneer lienee oikeasti paras.Jouluna tilanne saattaa olla jo toinen.


      • toisilla ei
        Kille kirjoitti:

        Suomessa joillain kanavilla lähetyksen laatu on niin heikko,että kaikilla boxeilla esiintyy pikselöitymistä yms.Ei aina ole boxin vika.Ja uskoisin,että tällä hetkellä tuo Pioneer lienee oikeasti paras.Jouluna tilanne saattaa olla jo toinen.

        - kyllä on ihan käytännön kokemukset, kun talossa
        on 5-digiboxia. 3 - boxia on hylätty (mm.PHILIPS) - kelvottomina. Nyt toimivia ovat SONY - schwaiger - 2x Zehnder (PC_TV Haupaugen WINTV2000 ) - Nyt tuo uusin hankinta Topfield ei anna kunnolla kuvaa vaikka sen eteen lisäsin vahvistimen. Joo yleensä YLEn kanavat näkyy, mutta MTV3 / Nelonen / subTV ja Canaldigit pätkii (piste) Digitv vain selittelee . .(toine_piste)


      • Vahvaa
        toisilla ei kirjoitti:

        - kyllä on ihan käytännön kokemukset, kun talossa
        on 5-digiboxia. 3 - boxia on hylätty (mm.PHILIPS) - kelvottomina. Nyt toimivia ovat SONY - schwaiger - 2x Zehnder (PC_TV Haupaugen WINTV2000 ) - Nyt tuo uusin hankinta Topfield ei anna kunnolla kuvaa vaikka sen eteen lisäsin vahvistimen. Joo yleensä YLEn kanavat näkyy, mutta MTV3 / Nelonen / subTV ja Canaldigit pätkii (piste) Digitv vain selittelee . .(toine_piste)

        Vahvistin pois,niin ehkä Toppyn ahdistus helpottaa...


      • sormi suussa?
        Vahvaa kirjoitti:

        Vahvistin pois,niin ehkä Toppyn ahdistus helpottaa...

        Hakusessa oli siis sellanen all in 1 ihme.
        Kriteereinä 1 hyvä 2 monipuolinen 3 halpa.

        Poikamiehenä oli siistiä kun räkki oli lattiasta kattoon. Nyt pitäisi päästä turhista lootista eroon. Ei oo enää ku puoltoista metriä ja sekin on kuulemma liikaa. Höh.

        No jos noi poxit nyt on niin paskoja ettei kuva näy niin ei kiitos. Ostan dikitoosan sitten kun on viikko analookista aikaa jäljellä. Rinpula dvd ja hyvä cd mulla jo onkin.


      • Vaikka Veikolle
        sormi suussa? kirjoitti:

        Hakusessa oli siis sellanen all in 1 ihme.
        Kriteereinä 1 hyvä 2 monipuolinen 3 halpa.

        Poikamiehenä oli siistiä kun räkki oli lattiasta kattoon. Nyt pitäisi päästä turhista lootista eroon. Ei oo enää ku puoltoista metriä ja sekin on kuulemma liikaa. Höh.

        No jos noi poxit nyt on niin paskoja ettei kuva näy niin ei kiitos. Ostan dikitoosan sitten kun on viikko analookista aikaa jäljellä. Rinpula dvd ja hyvä cd mulla jo onkin.

        Kysäiseppä kauppiaalta että ottaa toosan takaisin
        jos ei toimi !
        Ihan halvimmissa kun on ollut noita lastentauteja enempi kuin tarpeeksi, niin ehkei ihan sellaiseen kannata haksahtaa.
        Tarjolla on myös Topfieldin se tallentava 160GB sopivasta 450;- hintaan ja Pioneerinkin saa sopivasti. . .


      • Sormi suussa?
        Vaikka Veikolle kirjoitti:

        Kysäiseppä kauppiaalta että ottaa toosan takaisin
        jos ei toimi !
        Ihan halvimmissa kun on ollut noita lastentauteja enempi kuin tarpeeksi, niin ehkei ihan sellaiseen kannata haksahtaa.
        Tarjolla on myös Topfieldin se tallentava 160GB sopivasta 450;- hintaan ja Pioneerinkin saa sopivasti. . .

        No olisko se sitte toi Topfieldi meijän fämilyn uusi toosa?
        Mikähän siinä on ku ei ole mun silmään näkyny yhtään Diki-poxia. Kaikissa vaan analoginen kuva eli parhaimmillaan komponenttia. Eikös tuo hdmi olisi sitä dikiä?

        Aijuu s-vhs fiideonauhuri on. Sillä lähinnä ajastetaan emmendaali ja emäntä vahtaa sen sitten illemmalla.

        Eli Dikipoxi kiintolevyllä jotain 600-700E
        Kunnon dvd Esim.Pioneer DV-696AV
        Samsung DVD-HD950
        Jotain parisatkuu


      • Topfield
        Sormi suussa? kirjoitti:

        No olisko se sitte toi Topfieldi meijän fämilyn uusi toosa?
        Mikähän siinä on ku ei ole mun silmään näkyny yhtään Diki-poxia. Kaikissa vaan analoginen kuva eli parhaimmillaan komponenttia. Eikös tuo hdmi olisi sitä dikiä?

        Aijuu s-vhs fiideonauhuri on. Sillä lähinnä ajastetaan emmendaali ja emäntä vahtaa sen sitten illemmalla.

        Eli Dikipoxi kiintolevyllä jotain 600-700E
        Kunnon dvd Esim.Pioneer DV-696AV
        Samsung DVD-HD950
        Jotain parisatkuu

        Osta Toppy,ei tarvitse katua.Ja ota se sormi pois suusta,käytä sitä vaikka emännän viihdyttämiseen sitten iltamyöhällä..


      • Topfield kirjoitti:

        Osta Toppy,ei tarvitse katua.Ja ota se sormi pois suusta,käytä sitä vaikka emännän viihdyttämiseen sitten iltamyöhällä..

        Laitoin itse tuon Pioneerin tilaukseen. Laitteesta löytyy DVB-T viritin, DVD-tallennin, 160GB kiintolevy ja HDMI-liitäntä. Topfieldiäkin harkitsin,mutta siitä pitää DVD:lle arkistoitava matsku siirtää USB-kaapelilla tietokoneeseen poltettavaksi (hidasta ja työlästä) tai analogisilla liitännöillä erilliseen DVD-tallentimeen (laatu heikkenee). Sonylta taitaa kans olla vastaava laite jo myynnissä. Ainut puute tuossa Pioneerissa on toisen digivirittimen puute, mutta se ei haittaa, koska televisiossani on myös digiviritin.


      • myöhemmin
        james_burton kirjoitti:

        Laitoin itse tuon Pioneerin tilaukseen. Laitteesta löytyy DVB-T viritin, DVD-tallennin, 160GB kiintolevy ja HDMI-liitäntä. Topfieldiäkin harkitsin,mutta siitä pitää DVD:lle arkistoitava matsku siirtää USB-kaapelilla tietokoneeseen poltettavaksi (hidasta ja työlästä) tai analogisilla liitännöillä erilliseen DVD-tallentimeen (laatu heikkenee). Sonylta taitaa kans olla vastaava laite jo myynnissä. Ainut puute tuossa Pioneerissa on toisen digivirittimen puute, mutta se ei haittaa, koska televisiossani on myös digiviritin.

        tietoa,miten on toiminut.Onko ollut lastentauteja vaiko toiminut aivan tautisen hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe