tv-lupamaksu on vissiin jotain parisataa euroa vuodessa. Kymmeneen vuoteen en ole maksanut, säästöä on siis tullut 2000 euroa, eli 12 000 mummoa.
Sillä sais jo aika hyvän telkkarin. Pölhöt ovat samassa ajassa maksaneet Ylelle 2 000 euroa "tyhjästä".
Sama kuin ostaisi auton 2 000 eurolla ja maksaisi bensasta 100 euroa litralta.
2000 euron luxus-televisio
3
457
Vastaukset
- Mortti
Tuollaisia aaseja me luvan maksaneet elätämme. Käräytän heti, kun tuollaisen loisen löydän.
- hehheehh
mitä meinaat "käräyttämisellä"? Ilmoitat Ylelle?
siitä vaan, ei minun tarkastajaa tarvitse päästää sisään vaikka miten käräyttelisit :-)
- Kymmenenvuotta
Kymmenen vuotta olen katsonut tuhansia hyviä elokuvia ja jännittänyt Suomalaisten urheilijoiden kamppailuja sekä uutiset ja ajankohtais ohjelmat ,olen säästänyt kymmeniä tuhansia kun en ole matkustanyt ympäri maailmaa ,vaan ole seuranut monen maailman matkaajan tv ohjelmia , un aikaa on tuohon jää kapakkat ja teatterit vähemälle ,jopa turhat autolla ajelut,siis säästöä joka päivä , Se ,siitä !
Ja jos sinulla on ver tuloja tollo niin maksat kyllä mediamaksua! Nyt ainakin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892