tv-lupamaksu on vissiin jotain parisataa euroa vuodessa. Kymmeneen vuoteen en ole maksanut, säästöä on siis tullut 2000 euroa, eli 12 000 mummoa.
Sillä sais jo aika hyvän telkkarin. Pölhöt ovat samassa ajassa maksaneet Ylelle 2 000 euroa "tyhjästä".
Sama kuin ostaisi auton 2 000 eurolla ja maksaisi bensasta 100 euroa litralta.
2000 euron luxus-televisio
3
383
Vastaukset
- Mortti
Tuollaisia aaseja me luvan maksaneet elätämme. Käräytän heti, kun tuollaisen loisen löydän.
- hehheehh
mitä meinaat "käräyttämisellä"? Ilmoitat Ylelle?
siitä vaan, ei minun tarkastajaa tarvitse päästää sisään vaikka miten käräyttelisit :-)
- Kymmenenvuotta
Kymmenen vuotta olen katsonut tuhansia hyviä elokuvia ja jännittänyt Suomalaisten urheilijoiden kamppailuja sekä uutiset ja ajankohtais ohjelmat ,olen säästänyt kymmeniä tuhansia kun en ole matkustanyt ympäri maailmaa ,vaan ole seuranut monen maailman matkaajan tv ohjelmia , un aikaa on tuohon jää kapakkat ja teatterit vähemälle ,jopa turhat autolla ajelut,siis säästöä joka päivä , Se ,siitä !
Ja jos sinulla on ver tuloja tollo niin maksat kyllä mediamaksua! Nyt ainakin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450