neljä miestä oli baarissa yksi heistä meni vessaan siinnä välissä muut alkoivat kehuskella poikiaan -minun poikani omistaa lentoyhtiön. hän lahjoitti juuri kaverilleen liput bulkaarian lennolle.sanoi yksi miehistä. -minun pokani omistaa auto kaupan hän lahjoitti jollekkin kaverilleen auton bulkaariasta sanoi toinen mies. -minun poikani omistaa asunto kaupan ja lahjoitti juuri kaverilleen asunnon bulkaariasta sanoi kolmas mies. neljäs mies oli kuullut keskustelun ja sanoi:-minun poikani on homo ja ryyppää hän sai juuri kolmelta entiseltä poika kaveriltaan lennot bulkaariaan.asunnon ja auton bulkaariasta.ja hän on muutenkin köyhä...
4 miestä baarissa
kullipalli
1
3348
Vastaukset
- kirjoittamaan..
paskakasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493155Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472478Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?492404- 982055
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253