Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Johanna ja minä

jari

Olin kerran kaverillani Johannalla joka oli minua noin 2 vuotta vanhempi. Olimme hänen kotonaan Johannan vanhemmat olivat poissa koko viikonlopun joten ajattelin että sielä voisi vaikka tapahtua jotain. Sitten lauantai iltana Johanna sanoi minulle että menen suihkuun ei kai haittaa sanoin että ei se haitta laitan vaikka jotain safkaa sillä välin. sitten Johanna tuli eteeni ja alkoi riisua vaatteitaan yltään,ensin hän otti valkoisen topin pois ja sitten hän siirtyi mustiin kireisiin strech housiuhinsa ja otti ne kokonaan pois ja jäljelle jäi vaain vaaleanpunaiset stringit. Katsoin häntä vähän aikaa jä minulla alkoi seisoa yritin piilotella sitä mutta Johanna huomasi sen ja otti stringitkin pois ja lähti hitaasti heilutellen kireää pyllyään suihkuun. Sitten menin syömään jotain pientä ja ajattelin mennä vähäksi aikaa lepäileen. Menin makaaamaan pehmeälle sängylle kun kuulin askelia Johanna tuli makuuhuoneeseen vain pyyhe kaikkien ihanien paikkojen edessä.
Yhtäkkiä hän otti pyyhkeen pois ja tuli makaamaan viereeni ja sanoi pistä kätesi tuonnne alas, hän pisti käteni hänen märän pillunsa suulle. Ensiksi pistin kaksi sormea sisään ja huomasin Johannan ihanuuden tunteen kasvoillaan ja rupesin vetämään edestakaisin kahta sormea Johanna pillussa. Sitten Johanna rupesi availemaan vyötäni ja otti erektiossa olevan kyrpäni kateensä ja rupesi veivailemaan sitä kiihkeästi sen jälkeen otin kaikki vaatteeni pois ja menin seisomaan Johannan eteen Hän otti kyrvästäni kiinni ja pisti sen suuhunsa, Johanna pyöritteli kieltään terskani ympärillä ja rupesi imemään sitä lujaa,kohta hän sanoi että tule sisääni pistin kovan kyrpäni hänen märkään rakoonsa ja rupesin työntelemään hitaasti edestakaisin Johanna huusi nimeäni kovaa kiihotuin siitä vain enemmän ja kovensin tahtia sitten hän sanoi ääni väristen että työnnä se takapuoleeni. Johanna meni nelinkontin ja tungin sen hänen kuumaan ja kireään pyllyynsä ja rupesin työntelemään sitä edestakaisin tiuhaan tahtiin sitten vähän aikaa työnneltyäni tunsin orgasmin ollevan jo lähellä kummallakin sitten minulta tili päästin kuuman satsini Johannan selälle ja vähän aikaa siinä oltuamme menimme yhdessä suihkuun peseytymään ja kaikki oli ohitse.

2

10335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kukaan....tunnet kyllä

      Ihan hyvä! Oletkos ekakertalainen...
      Itse olen kirjoitellut tänne vain pari kertaa elikkäs ainakin minun mielestäni toi on ihan ok, mutta pyydetäänpä kokeneemmilta jannuilta mielipiteitä...Ei sitten JAREJA!

      • en oo vielä......

        oliko se ihanan tuntusta?
        oliko se makeeta?oliko
        se eka kerta?monta vuotta ootte?
        oon vielä netsy.en oo tehny vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe