Tuolla aikaisemmissa viesteissä joku kertoi palvelimien olevan ulkomailla, mutta nyt mainostavat ainakin itseään supisuomalaisena ja kertovat laitesalin olevan helsingin keskustassa.
Jos jollakulla sattuisi olemaan kokemuksia, hyviä tai huonoja, niin pankaas kertoen.
Kokemuksia zoner.fi -webhotellista?
11
6681
Vastaukset
- The coder
Parit www-sivut on heidän palvelimilla ja tosiaan stadissa pitävät laitesaliaan. Ei valittamista, kaikki skulannut hyvin.
- poh51
Olen yhden kerran kysynyt yksinkertaista asiaa PHP:stä niin vastaukset(JW) olivat viittauksia manuaalin
perussivulle. Lisäksi alettiin arvostelemaan ohjelmointitaitoja. EN SUOSITTELE! - Anonyymi
En suosittele. Toiminimeni osoite oli muuttunut ja laitoin sähköpostia Zoner tukeen vuonna 2022, että en ole saanut vuosilaskua ja vielä uuden osoitteeni samassa viestissä. Nyt vuonna 2024 tuli suoraan maksuvaatimus perintäyhtiöltä 2022 ja 2023 laskuista, vaikka laskuja eikä maksukehotuksia ole tullut. Edelleenkään en saa heiltä kopioita laskuista enkä maksukehotuksesta. Pitäisi olla asiakasnumero, joka näkyy laskulla, samoin osoitteenmuutokseen olisi tarvittu asiakasnumero, joka näkyy laskulla, jota ei tullut. Yritykseni ja oma osoitteeni löytyvät rekistereistä ja olin ilmoittanut uuden osoitteeni. Kaiken kaikkiaan todella huonoa asiakaspalvelua ja lasku melkein 600 euroa!
- Anonyymi
Paska firma. En oikeasti suosittele. Jäät jumiin soppareihin. Plussana toki että pirun hyvä firma rahastamaan mutta asiakkaan puolesta kyllä perseestä
- Anonyymi
Ehdottomasti en suosittelisi kellekään.
Mikään ei toimi, kukaan ei vastaa.
Katsotaan jos saan domainit ulos sieltä ennen kuin koko pulju on nurin. - Anonyymi
Täsmälleen samaa mieltä kuin edellisetr. Nykyään lasku tulee 14 päivän maksuajalla ja irtosanomisaika on 30 päivää. Lasku on epäselvä, se halutaan maksettavan netissä. Chat ei toimi kuin määrätyillä selaimilla. Palvelu on jäykkää kuin paska pakkasessa. Hurjinta on palvelun hinta-laatusuhde. https on älyttömän hintainen.
Pysykää kaukana näistä "kotimaisista" hotelleista. Hostiger ja moni muu toimii huomattavasti paremmin, paremmalla hinta-laatusuhteella, rajattomalla liikenteellä, chat ja tekoälyavustin ovat huippuluokkaa ja palvelu kaikin puolin. Nuo kilpailevat eivät olisi enää markkinoilla, jos eivät toimisi.
Zoner on niin huono, että auttaisin ilmaiseksi, jos joku ei osaa sieltä palveluja siirtää muualle. - Anonyymi
KALLIS. Ei mitään vastinetta rahalle. Vertailkaa hyvät ihmiset ennen hankintaa. Turha ratsastaa kotimaisuudella., kun siitä ei ole mitään hyötyä. Ulkomailta ei ole yhden yhtä asiakasta, se kuvastaa hyvin.
- Anonyymi
Ryöstöhintainen https, joka muilla on ilmainen.
- Anonyymi
Zoner ei toimi edes skootterina. Tuki on alkeellinen. Harmittaa, kun emoyhtiön maine kärsii näistä. Jokuntekinrahaa, kun myi nipun nettiosoitteita, ei muuta…
- Anonyymi
boner.fi on parempi! 😁️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819