tietääkö kukaan, onko hesburger auki jouluna, tai muuten joulupyhinä?
hesburger auki jouluna?
7
3421
Vastaukset
- eiköös..
eiköös kaikki raflat oo ainakin aaton hyvin pitkälle kiinni.
- ainakin
auki aaton. Joulipäivän kiinni.
- Larry The Chef
Toivottavasti ei yksikään ole auki jouluna.
Onhan se jo ihan täyttä sadismia työntekijöitä kohtaan.
Tapanina kaikki kuitenkin avaavat.- kertoo teille:
Toimipaikat päättävät itse aukioloistaan. Se jossa itse muinoin olin, oli kiinni aaton, joulupäivän ja muistaaksen tapsankin.
Juhannuksesta tehtiin hyvissä ajoin lista seinälle: 'onko vaaaehtoisia juhannukseksi töihin?' Jos tuli tarpeeksi nimiä, niin oltiin auki, jos ei tullut niin sitten ei oltu. - Anonyymi
Miten niin sadismia,kaikki ei tykkää joulu paskasta. Ihan turha juhla, meillä ei vietetä joulua pukkelo ja kuusi koristeineen ,eikä tämä ole uskonto kysymys koska olen ateisti.
Yliarvostettu juhla vois peruu
- duunari...
Kyllä ainakin meillä abc:llä on hesekin joulun auki. koko pulju on joka päivä 24h, ihan tyhmäähän se on, mutta minkäs teet...
- Anonyymi
ammatinvalinta kysymys mutta jouluhan nyt on muutenkin ihan paska juhla ja yliarvostettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3062700Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä512565- 1211700
- 1181390
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301245PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441211- 691070
- 741069
- 701010