Chelsea voitti eilen Barcelonan 1-0!!! Miksei Ronaldinho saanu paskaakaan aikaan!! HAHHAHAHAAAA!!!
JES!!
3
216
Vastaukset
- Rio Ferdinand
Minäkin olen brittifutiksen fani ja on aina mukavaa, kun Englantilainen joukkue voittaa, mutta kunhan kerron sen, että Chelsea pyöritetään Siperiasta virtaavilla öljyrahoilla. Ilmankos sitä on varaa ostella huippupelaajia toistensa jälkeen.
- vastaas tähän...
Eikö ole positiivistä, että joukkueella on rahaa? Eikö joukkueella menisi huonosti jos rahaa ei olisi ja uusia pelaajia voisi ostaa? Tietääkseni kukaan pelaaja ei pelaa ikuisuuksiin ja pysy samassa kunnossa, onko näin?
- Rio Ferdinand
En minä sanonut, että öljyrahoilla pyörittäminen olisi huono juttu, pointti oli siinä, että Chelsea:llä on valtava etulyöntiasema pelaajamarkkinoilla. Kovin montaa muuta seuraa ei omista öljysheikki, joka on maailman rikkaimpia miehiä(en muista oliko peräti TOP10:ssä). Chelsea tekee muutenkin valtavaa voittoa lippu- ja sponsorituloilla, mutta aina siirtomarkkinoilla tuon kyseisen herran rahoja tuodaan mukaan peliin, jolloin tilanne on väistämättä tämä: Jos Chelsea jonkun pelaajan tosissaan haluaa - se myös saa seen. Mutta mikäs siinä, ei tuossa mitään väärää tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782