jos ei satu olemaan varsinaista paketointipaperia niin voi tarranauhalla olevia kirjekuoria käyttää paketointiin. esim. aukaise kuoren saumat auki ja kääri tai taittele kuori niin että päälimmäiseksi jää tarranauha. ja poista nauha niin että paketti sulkeutuu tarran avulla kiinni.
paketointipaperia pienille esineille
piirpauke
2
1266
Vastaukset
- TAPEETTI parempi
Mä ainakin käytän TAPEETTIA paketoinnissa.
Kun vanha rulla loppuu niin ostan sisustuskaupasta uuden. Niitä erän viimeisiä ja raikeitä saa pilkkahinnalla. Sellaiset ovat parhaimpia paketoimiseen.- muuten
oikeesti hyvä idea, eipä ole tullut ajatelleeksi. meilläkin on remontin jäljiltö lähes täysiä tapettirullia vaatekomerossa! (kauniita vielläpä) eikä ainakaan repeä jos esineessa olis teräviä reunoja!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741