Olisi tällainen MacMini Intel Core Duo 1GB ja yritin asentaa Aperturen siihen, mutta se sanoo, että: You computer does not meet the minimum hardware requirements.
Mitä ihmettä?
Mac Mini ja Aperture
4
246
Vastaukset
että sulla ei ilmeisesti ole 1.5 vaan vanhempi versio se jota yrität asentaa. Vasta 1.5:n luvataan menevän mm. Miniin nikottelematta. Vanhempien versioitten spekseissä sanottiin kyllä ihan selvästi mitä näytönohjaimelta edellytettiin niissä. On kyllä outoa jos vanhempi Aperture on myyty Minin käyttäjälle!
Jos olet ostanut 1.5:n eikä sekään asennu, oikea osoite kyselyille ja valituksille on luonnollisesti Applen tuki eikä suomi24.- ei toimi
Minulla on Aperture 1 sekä päivitys 1.5 versioksi, jos yritän asentaa version 1.5 se sanoo ettei löydä Aperturea ja version 1 asennus ei onnistu. Mitä tehdä?
ei toimi kirjoitti:
Minulla on Aperture 1 sekä päivitys 1.5 versioksi, jos yritän asentaa version 1.5 se sanoo ettei löydä Aperturea ja version 1 asennus ei onnistu. Mitä tehdä?
toimia, kun ykkönen ei vajaan näytönohjaimen takia asennu ja 1.5 on sulla vain päivitys joka vaatii alleen vanhemman Aperture-asennuksen.
Applen tuki neuvoo, kuten sanoin. Laillisen lisenssin haltijalla ei ole hätää.
Enivei, toki Aperture 1:n voi asennella johonkin sille kelvollisen Maciin ja kopioida asennetun ohjelman sieltä 1.5:een päivitettynä. Aperture näet toimii kopioitunakin. Kaikki välttämätön on siellä Ohjelmat-kansiossa, sen kun siirtää niin avot.
- mamamamamam
Aperture 1.5 toimii macminillä, muistia vain 1gb niin pitäis, riittää mieluusti enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013