joku kaverikoiratoimintaa?
http://www.kennelliitto.fi/FI/Hankinta/Kaverikoira/kaverikoirahistoria.htm
Voisi olla ihan antoisaa niin koiralle kuin ohjaajallekin! siis jos koira vaan soveltuu siihen =)
Harrastaako täällä
5
313
Vastaukset
Mönkö-uutisista piirin sihteerin Ullan numero ja soita hänelle. Hän tietää ja antaa kontakti henkilön numeron josta saat fakta tietoa.Toi seropikoiramme olis varmaan toimiva siinä hommassa..Dobberin luonne vielä "yli-sosiaalinen", eli pentumaisen kohelo vaikka tosi kiltti ja ihmisrakas =)!
Laitetaan harkintaan tämä asia!
- kuulun koirani
kanssa kotikuntani kaverikoiraporukkaan ja käyn vanhusten palvelutalossa koiran kanssa vierailulla.
Meitä on yleensä 3-5 koirakkoa paikalla ja mukavaa on rupatella ja kuunnella tarinoita vanhusten elämään kuuluneista eläimistä ym..- Kojootti
Miten vanhukset ottavat asian? Minkä rotuisia sinun koirasi ovat?
- pitävät koirista
Kojootti kirjoitti:
Miten vanhukset ottavat asian? Minkä rotuisia sinun koirasi ovat?
Palvelutalossa jossa porukkamme käy, saavat ne asukkaat jotka haluavat tulla koiria tervehtimään.
Heillä on aina jotain mukavaa muisteltavaa lapsuutensa eläimistä. Toiset haluavat silitellä ja toiset nauttivat vain koirien katselusta ja jutustelusta. Itselläni on pyreneittenpaimenkoira.
Porukkaan joka käy samassa palvelutalossa kuuluu omani lisäksi yksi sakemanni, kaksi toy-villistä, yksi seropija gorgi.
Meitä on yhteensä noin 30. Vierailupaikat ovat lastentarhat, lastenkodit, vammaisten asuntolat, vanhusten palvelutalot ja yksityist vanhukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453