Liittyykö ovulaatioon pahoinvointi? Minulla mahdollisesti kaksi päivää ovulaatiosta ja pahoinvointia ollut. Onko todennäköisempää vatsapöpö kuin mahdollisesti alkanut raskaus?
liittyykö ovulaatioon pahoinvointi?
8
11527
Vastaukset
- sussu_x
kyllä voi olla pahoinvointia,sekä minä olen myös erityisen kiukkuinen ovis aikaan,menkkojen aikaan ei ole mitään kiukkua kuten yleensä naisilla.
- naisilla"
Minulla ei ole kyllä koskaan ollut kiukkua menkkojen aikaan, eikä kiertoon liittyen muutenkaan. Kiukutelen kyllä ihan muista syistä ;-)
- Pikku-Myy
Ekaa kertaa koin saman tässä kierrossa, ei oo ikinä ennen ollu ja nyt tuli kaikki hajut pahana nenään ja tosi etova olo. Just sellasta mitä voisin kuvitella tulevan sit ku vihdoin ois raskaana. En tiiä millasta se yleensä on ja kauan kestää, mulla meni viis päivää siihen et yökötti oikeestaan kaikki ja sit yhtäkkii ohi. Maanantaina pitää taas jännittää ja toivoa et pöksyihin ei tulis mitään punasta =)
- mullakin
Mulla tulee tota pahoinvointia sekä oviksen, että menkkojen yhteydessä. Kärttyisyyttä myös molempina aikoina
- kuitenkaan
jos oviksesta vasta pari päivää niin eihän tuo ole vielä edes kiinnittynyt. Itse en pitäisi raskausoireena vaan onhan nuita poikkeuksia :)
- mamitus
Ihan hienoa jos jotkut voivat väittää ovulaation aiheuttavan pahoinvointia, mutta googletin aihetta vaikka kuinka kauan ja yksikään lähde ei tunne ovulaation aiheuttamaa pahoinvointia. :( Itsekin voisin väittää kärsiväni siitä, mutta mikä ihme oviksessa vois edes aiheuttaa sen pahoinvoinnin? Raskaudessa sen ymmärtää kun tulee ns. "hormonimyrkytys" mutta että oviksessa??
- Anonyymi
Hormonipiikki voi aiheuttaa pahoinvointia ovulaation aikaan. Tieto löytyy googlettamalla ;)
- Anonyymi
Oviksen aikaan voi tuntea pahoinvointia, koska kehossa jyllää keltarauhashormoni siihen asti, kunnes munasolu ei tapaakkaan siittiösilua. :) Tällöin keltarauhanen surkastuu ja keltarauhashormonin tuotanto loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542487puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292128Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 621390
- 751232
- 681069
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021