Mikä on ku mopo ei lähde männän vaihdon jälkeen käyntiin ? sitä ennen toimi hyvin. Saa kipinää ja bensaa. Ei edes meinaa käynnistyä. :P
Ehdotuksia?
Ei lähe käyntiin
15
6440
Vastaukset
- sulla
olis menny mäntä väärippäin.....
- vråwr
Voi olla että joku on mennyt vikaan männän asennuksessa. Oletko edes saanut sitä käyntiin ollenkaan asennuksen jälkeen?
Onko varmasti oikeen kokoinen mäntä ja männän renkaat.
- drdr
meneekö poljin pohjaan ihan löysästi vai kuuluuko edes semmonen "plubplubplub" kun polkasee? jos ei niin sitten ei oo puristuksia --> männänrenkaat poikki tai mäntä liian pien.
- Anonyymi
mullakin menny manki rikki lol kuuluu "plubplubplub" ob bensaa saa kipinää on puristuksia
miksi vitus ei lähe käyntiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mullakin menny manki rikki lol kuuluu "plubplubplub" ob bensaa saa kipinää on puristuksia
miksi vitus ei lähe käyntiinmul o sama pvs vituttaa
- Anonyymi
Kyseessä siis Skyteam manki juuri vaihdettu 72cc sylinteri sarja eikä lähte rempan jälkeen käyntiin mikä vikana??
- Anonyymi
Siellä pitää olla puristuksia, kipinää ja bensaa.
Noiden olemassaolon kun tarkistat niin olet paljon viksumpi.
Toisaalta, ehkä ihan hyvä jos et saa tuota tappolaitetta käyntiin. - Anonyymi
Ajoitukset jos on metsässä niin ei lähe käyntiin, mites se kansi? katoppa venavälykset kanssa samalla ja säädä jos tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoitukset jos on metsässä niin ei lähe käyntiin, mites se kansi? katoppa venavälykset kanssa samalla ja säädä jos tarpeen.
Venat kunnossa ja ajotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä pitää olla puristuksia, kipinää ja bensaa.
Noiden olemassaolon kun tarkistat niin olet paljon viksumpi.
Toisaalta, ehkä ihan hyvä jos et saa tuota tappolaitetta käyntiin.Puristuksia bensaa ja kipinää löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puristuksia bensaa ja kipinää löytyy
imu- ja/tai pakoputki tukossa, syystä tai toisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
imu- ja/tai pakoputki tukossa, syystä tai toisesta?
Mites sen saa katottua??
- Anonyymi
Bensahana unohtuut kiinni?
- Anonyymi
Viritys katsotaan onnistuneeksi, kun puolet, alkuperäisistä tehoisa saatu säilytettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497