Moi!
Olen pitkäaikainen Xtina-fani ja tässä on nyt minun ehdotukseni. Kiinnostaako? Eikö täällä pitäisi olla muitakin Xtina-faneja?
Fanikirje Christinalle
5
409
Vastaukset
- erezak
Joo minäkin olen Xtina-fani ja olen kiinnostunut fanikirjeestä.
- slowdownbaby
Hyvä juttu! Onko kukaan muu kiinnostunut? Tietysti täytyy sitte miettiä miten me toteutetaan se... Mitä enemmän siihen osallistuu, sitä parempi!!!!
- erezak
slowdownbaby kirjoitti:
Hyvä juttu! Onko kukaan muu kiinnostunut? Tietysti täytyy sitte miettiä miten me toteutetaan se... Mitä enemmän siihen osallistuu, sitä parempi!!!!
Haluan vaan kysyä, että mitenkä tämä kirje sitten lähetetään?
- ansuu
erezak kirjoitti:
Haluan vaan kysyä, että mitenkä tämä kirje sitten lähetetään?
Jos käy, haluan itekki lähettää kirjeen Christinalle. :)
- makes me wanna pray
ansuu kirjoitti:
Jos käy, haluan itekki lähettää kirjeen Christinalle. :)
Mäkin oon messissä jos vielä ootte aikeissa lähettää fanikirjeen.. Miten se toteutetaan käytännössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278