Eli siis miten? En haluaisi siirtää kansiota uudelleen SimFileMaidiin, sillä silloin kaikki mesh-tavarat/kampaukset/vaatteet eivät tule peliin. Yksitellen on vaikea siirtää, sillä niitä oli yli 500. :'DD mutta siis, miten pelin voi asentaa niin että lataukset pysyvät? Esim. kun asennatte pelin niin että perheenne pysyvät siinä, niin miten teette sen? Samalla nimittäin latauksetkin pysyvät.
Kun saan uuden lisärin, niin miten saan lataukset pysymään pelissä?
TryffeliSims
2
168
Vastaukset
- ........
jos asennat uuden lisäosan, niin ei niitten sun vanhojen perheiden ym. pitäisi minnekkään hävitä.
kannattaa tietty tehdä varmuuskopiot, jos jokin vaikka menee vikaan..Mul säilyn kaikki ladattu tavara ja perheet ku asensin lemmikit :O ku oon asentanu muut lisäosat niin ne on aina hävinnyt mut mul ainakin säilys ne en sit tiedä muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794