Nyt on varmistettu SDA:ssa uusi Super Mario bros 1:sen WR aika.
5:05.622 sekuntia
Scot Kessler rikkoi Trevorin ajan hieman päälle sekunilla. Tulos tehtiin jo eilen, mutta WR varmistettiin vasta nyt juuri äsken tuhannesosien tarkkuudella.
Uskon että hän lähettää aikansa/videonsa SDA:han. Videoon voi vielä mennä jonkin aikaa, ennen kuin se on ulkona. Haluan todella nähdä tuon videon sillä edellisellä ajalla ei ollut yhtään virhettä/pysähtymistä.
SMB 1 Uusi WR 5.05
5
404
Vastaukset
- MASTER-88
http://speeddemosarchive.com/demo.pl?Mario1_505
Siinä on linkki siihen. Itse en voi katsoa tuota vielä koska ei ole toimivaa mediaplayeria koneessa, mutta katson sitten joltain muulta koneelta joskus.- MASTER-88
En usko, sillä tietääkseni SDA kieltää seinien läpi meno glitchit, joita siinä TAS juoksussa käytettiin. Myös se putkesta tehty seinä hyppy tasolla 8-4 ei taida toimia konsolilla.
Mutta 5.04 pitäis olla mahdollinen ilman glitchejä konsolilla. Yksi kaveri tuola twingalaxiessa yrittää tehdä glitch juoksun konsolilla ja hän trittää kai 5.03 aikaa. Siitä ei tule virallista SDA videota, sillä SDA:n säänöt ovat tiukat.
Jos minulta kysytään niin en usko että tuo aikaa rikkoutuu koskaan, Näin kyllä uskoin 5.06:sen ajasta aikoinaan. Ehkä joskus 5.04 joka on varmasti matalin virallinen WR aika. MASTER-88 kirjoitti:
En usko, sillä tietääkseni SDA kieltää seinien läpi meno glitchit, joita siinä TAS juoksussa käytettiin. Myös se putkesta tehty seinä hyppy tasolla 8-4 ei taida toimia konsolilla.
Mutta 5.04 pitäis olla mahdollinen ilman glitchejä konsolilla. Yksi kaveri tuola twingalaxiessa yrittää tehdä glitch juoksun konsolilla ja hän trittää kai 5.03 aikaa. Siitä ei tule virallista SDA videota, sillä SDA:n säänöt ovat tiukat.
Jos minulta kysytään niin en usko että tuo aikaa rikkoutuu koskaan, Näin kyllä uskoin 5.06:sen ajasta aikoinaan. Ehkä joskus 5.04 joka on varmasti matalin virallinen WR aika.kyllä se einien läpi meno bugi on helppo tehä, tai olisi käyttänyt sitä bugia, jolla pääsee -1 maahan, niin ois pääsyt nopeemmin, ja se toimii jopa kännykkäni (nokia 3660) :P.
legoman kirjoitti:
kyllä se einien läpi meno bugi on helppo tehä, tai olisi käyttänyt sitä bugia, jolla pääsee -1 maahan, niin ois pääsyt nopeemmin, ja se toimii jopa kännykkäni (nokia 3660) :P.
toi -maailmajuttu romssissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325031Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783097Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182819Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252545- 452341
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321791Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?731753Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731526- 661314
- 821251