OLISKO MUITA TOUKO MAMMOJA?

YHDENÄITIJO

JUU ELIKKÄS MUITA ODOTTAJIA JOILLA OLISI LASKETTUAIKA KANSSA TOUKOKUUSSA =) OLISI KIVA VAIHTAA KOKEMUKSIA JA KUULUMISIA JA UUDET YSTÄVÄT OLISI MYÖS TERVETULLEITA.ITSELLÄNI EKA ULTRA ENSI VIIKON PERJANTAINA JOSSA SELVIÄÄ SE TARKKA LASKETTUAIKA MUTTA TÄLLÄ NÄKYMIN OLISI 12.5.07.LAITTAKAAPA VIESTIÄ JA TOKI MUUTKIN KUN TOUKOMAMMAT VOI LAITELLA =)

12

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmas tulossa

eli la toukokuussa, mutta leikataan varmaan huhtikuun puolella.
      Tänään np-ultra, ja pelottaa ihan kamalasti!

• onkos sulla molemmat aikasemmat lapset tullut myös leikkauksella?itselläni tuli esikoinen sitten loppujenlopuksi leikkauksella ja nyt varmaan tämä toinen ihan suunnitelulla..jotenkin vaan pelottaa se leikkauskin kun viimeks olin niin tokkurassa ja väsynyt että ei oikeen mikään tuntunu miltään ja kaikki kävi niin nopeastikkin.tässä mun sähköpostios.niin voitas kirjotella lisää [email protected]

• meni:
        jansu22 kirjoitti:

onkos sulla molemmat aikasemmat lapset tullut myös leikkauksella?itselläni tuli esikoinen sitten loppujenlopuksi leikkauksella ja nyt varmaan tämä toinen ihan suunnitelulla..jotenkin vaan pelottaa se leikkauskin kun viimeks olin niin tokkurassa ja väsynyt että ei oikeen mikään tuntunu miltään ja kaikki kävi niin nopeastikkin.tässä mun sähköpostios.niin voitas kirjotella lisää [email protected]

Esikoinen syntyi alateitse, mutta toinen syntyi hätäsektiolla 10 v. sitten istukan irrottua. Kohtu viilleltiin ristiin rastiin, ja siitä syystä täytyy nytkin leikata.
        Se oli niin kamala kokemus, että vasta nyt uskaltauduin uudestaan. Huomaan kyllä nyt, että menneisyyden haamut nostavat päätään, ja olen varmaan ihan hermoraunio ennen kuin lapsi on syntynyt. Yritän kovasti pitää hermot kurissa :)

• vielä.......
        meni: kirjoitti:

Esikoinen syntyi alateitse, mutta toinen syntyi hätäsektiolla 10 v. sitten istukan irrottua. Kohtu viilleltiin ristiin rastiin, ja siitä syystä täytyy nytkin leikata.
        Se oli niin kamala kokemus, että vasta nyt uskaltauduin uudestaan. Huomaan kyllä nyt, että menneisyyden haamut nostavat päätään, ja olen varmaan ihan hermoraunio ennen kuin lapsi on syntynyt. Yritän kovasti pitää hermot kurissa :)

Olin jo siellä ultrassa.
        Kaikki oli hyvin, lapsia vain yksi ja istukka hyvässä paikassa. Mitat vastasivat täysin viikkoja, eli la. säilyi samana (5.5.).
        Vielä jäi mietittäväksi menenkö lapsivesipunktioon, johon ikäni puolesta pääsisin.

• *ninni*

Täällä yksi toukomamma! ;)
      LA 10.5 ja eka ultra ens vkon keskiviikkona. Vähän meinaa jo jänskättää..

Jyväskylästä olen ja 22, entäpä sinä?
      Ja ikinähän niitä tuttuja ei liikaa ole.. *heh
      ;)))

• itse olen sipoosta aika läheltä helsinkiä ja ikää on 24v ja nyt siis toinen lapsi tulossa.tässä sähköpostiosoitteeni niin kirjoitellaan enempi [email protected]

• kitsi24

Mulla kans laskettu aika on 10.5.07 ja ekaan ultraan kans ens viikon keskiviikkona! Jänskättää kans jo vähän.

• lumipallo__

täälläki olis toukomamma ;) tänään oli eka neuvola, ja kuulu jo sydänäänet

• itse kävin neuvolassa torstaina eli eilen =) ja hyvin kuulu jo sydänäänet 150 kertaa löi minuutissa.kyllä se sitten on ihana ääni =) eikö?
        esikoisellani joka on tyttö sydänäänet olivat 130-140 luokkaa minuutissa jospa nyt sit tulis poika,vaikka on kyllä vahva tunne siitä että kyllä täältä toinen tyttö on tulossa =) nähtäväksi jää!

• rv 8+4

:) :)

• Kristiinafep

Täällä olisi la 1.5.2007 ja nyt rv12 4. Ensi viikolla ensimmäinen lääkärinkäynti...toivottvasti kaikki ok.

Vatsa pullottaa jonkin verran (voi tosin johtua ruuastakin ;)) ja olo on hyvä, tosin väsymystä onn vielä jonkin verran, tosin vuodenaikakin voi vaikuttaa siihen.

Tsemppiä kaikille toukoäideille ja muillekin!!

• mertsi

ensimmäistä odottelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      16
      7935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      26
      4765
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      101
      3949
    4. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      17
      3305
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      95
      3175
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      55
      3069
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      2777
    8. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      47
      2582
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2220
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      9
      2025
    Aihe