Tiedoksi kaikille, en

TJ eden

enää kommentoi mitään Owashi nimimerkin omaavan henkilön kirjoituksia.

Syy: koska en halua edes ottaa osaa enää sen tasoiseen keskusteluun, jossa ko. henkilö on mukana.

Owashin kaikissa lausunnoissa tuntuu toistuvan sama kaava:

Niissä henkilöiden havainto yleensä kiistetään vedoten henkilön kykyyn havainnoida tai tulkita asioita.

Minusta tuollainen suhtautuminen kaikkiin ufo-havaintoja tehneisiin on lähinnä surullista ja samalla osoittaa kunnioituksen puutetta yleensäkin kaikkiin kanssaihmisiin.

Minä en halua kannustaa enää vastaavanlaisten kommenttien kirjoittamiseen, omilla vastineilla, joten päätä tämän tähän, piste

8

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr x

Tervetuloa klubiin.

• Kake 5

Kuten sanottua.Tervetuloa klubiin.Meitä on jo aika monta tässä klubissa.

• oma klubi

teitähän on jopa kolme (3) kappaletta klubissa. Henkilöitä jotka vetävät rypäleen nenään UFO-väittelyssä. :D

Onko tuo sitä kiihkoilua?

• AdvocateusDiaboli
        oma klubi kirjoitti:

teitähän on jopa kolme (3) kappaletta klubissa. Henkilöitä jotka vetävät rypäleen nenään UFO-väittelyssä. :D

Onko tuo sitä kiihkoilua?

Kommentoin kyllä vieläkin OW:a, vaikka hänen joskus hyvinkin raflaava tyylinsä ei aaina mielytäkään. Hemppa on kuitenkin piristävä poikkeus muuten melko tasapaksussa kirjoittelussa. Entinen pressa sanoi, etä ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan.
        Itsekin kyllä jätän tiettyihin kirjoitelmiin aina vastaamatta, joten makunsa kullakin.

• harmaa

Owashi on pikkulapsen tasolla, nimittelee muita possuiksi. Ei kannata tosiaankaan antaa huomionkerjääjälle enempää huomiota.

• Niin siis TJ eden lakkasi kommentoimasta (ainakaan nimimerkillään) viestejäni syystä että häneltä loppui argumentit kesken ja koetti sitten vaihtaa puheenaiheen siihen kuinka toisinaan mainitsen jotakuta possuksi tai kuinka epäilen henkilöiden käsitteitä joilla ei ole jostain ufohavainnosta _mitään_ muuta havaintoa kuin valoilmiö taivaalla. Hämmästyttävää suorastaan.

Ymmärrettävää tietenkin että TJ eden loukkaantui siitä kun osoitin ettei hänen ufouskoisuudellaan (vaikka toisin väittää) ole mitään järkeviä perusteita. Hänhän itse suorastaan väitti ettei ole mitään muuta loogista mahdollisuutta kuin vierailija-alukset hänen näkyynsä - ts. hän itse esittäytyi erehtymättömänä ja muita parempana.

Ei täällä kenenkään ole minun viestejäni pakko lukea, mutta suosittelen että oikeasti ajattelisitte niitä perusteluja myös vastakannalta eikä pelkästään myönteiseltä. Pian huomaisitte kuinka paljon vakuuttavampi toinen niistä on :|

• Käytöksesi johtuu

Tiedän mistä sinun käytöksesi owashi johtuu. Kerroit tuolla taaempana keskustelussa että olet satanisti, haluat tuottaa toiselle kärsimystä ja muuta semmoista. Mennäänkin jo kauas kauas keskusteluihin. Kerroit vielä että olet täällä vain siksi että haluat kuluttaa aikaasi vain ajankulutukseen täällä, eli sinulla ei ollut syytä. Sitten et arvostanut muutakuin omaa ajattelumaailmankuvaa. Kaikkea sitä löytyy vanhoista keskusteluista mitä sinä oletkin sanonut.

Muutkin katsokaa niitä vanhempia keskusteluja, jos ette tiedä owashista paljoa niin taaempaa keskusteluista löytyy tietoa mitä itse owashi on sanonut itsestään ja semmoista. Se ei ole kivaa luettavaa kuitenkaan mitä owashi on itsestäänkin kertonut.

• niinkauankuin
        Käytöksesi johtuu kirjoitti:

Tiedän mistä sinun käytöksesi owashi johtuu. Kerroit tuolla taaempana keskustelussa että olet satanisti, haluat tuottaa toiselle kärsimystä ja muuta semmoista. Mennäänkin jo kauas kauas keskusteluihin. Kerroit vielä että olet täällä vain siksi että haluat kuluttaa aikaasi vain ajankulutukseen täällä, eli sinulla ei ollut syytä. Sitten et arvostanut muutakuin omaa ajattelumaailmankuvaa. Kaikkea sitä löytyy vanhoista keskusteluista mitä sinä oletkin sanonut.

Muutkin katsokaa niitä vanhempia keskusteluja, jos ette tiedä owashista paljoa niin taaempaa keskusteluista löytyy tietoa mitä itse owashi on sanonut itsestään ja semmoista. Se ei ole kivaa luettavaa kuitenkaan mitä owashi on itsestäänkin kertonut.

sana owashi näkyy jossain, niin emme lue sitä.
        Mistä sen sitten tietää, milloin hän kirjottaa ilman nimimerkkiä tai vaihtaa sen?
        Tietenkin sen varmaan hoksaa heti alkumetreillä kai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      74
      4036
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2151
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      237
      1406
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      153
      1380
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      116
      1207
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1178
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1089
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      7
      1056
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      994
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35