Luin tualta yheltä toiselta foorumilta, että tolla pystyis hyvin pelaan talvella, vaikka kaasu onkin. Onko täälä kellään kokemuksia, että kuinka kylmissä lämpötiloissa toi ase viälä toimii ja meneekö helposti rikki pakkasella, kun kumminkin ilmeisesti sisältää muavia ihan tarpeeks.
marui socom mk23 fullset talvella??
7
1668
Vastaukset
- minå
American Eagle talvikaasu toimii joten kuten vielä 4:ssä asteessa
- sflkd
oon softannu socomilla -2:ssa ja se toimi pari peliä ja sit kun lipas kylmetty niin ei enää toiminu ja en suosittele käyttämään talvella
- kymppikaks
onx kaasutoimine socom automaattine
- kdirmvurjmf
kestääkö socomi green gasiä?
- Softaajax
kdirmvurjmf kirjoitti:
kestääkö socomi green gasiä?
On automaattitoiminen ja kestää Green Gasia
- ???
kannattaaks toi Marui Socom Mk23 Fullset ostaa? onko hyvä ase?
- rauskUSU
Aina sama laulu; kannattaaks ostaa toi ak47 kannattaaks ostaa m4 kannattaaks ostaa socom kannattaaks ostaa dessu kannattaaks ostaa....
Se on kuule ihan itsestä kiinni, kannattaako. Riippu pelitavasta ja -ajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632