Kaikki Homot ja Lesbot, pitäkää Mira mukana pelissä. Pitäähän mukana olla joku vähemmistön edustaja.
Homot ja Lesbot
13
1221
Vastaukset
- vedä se
vähemmistös hanuriis!
- ,,,,,,,,,,
Sinä ja sun koeputket pitäis työntää sun peppuun.Homot ja lesbot vaan hoitoon...
- kuoleman suudelma
Kiitos siitä.
- meitäkin on
Meilläkin on oltava mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään.
Minusta oli hienoo, että Sari ja Mira uskalsivat näyttää, että pussailu naisten kesken on ihan ok.
Tytöt vasta todellisia viihdyttäjiä olivatkin. Uskalsivat viihdyttää myös meitä vähemmistöön kuuluvia.
Plussat tästä heille.- Nimetön
Miten ihmeessä te haksatte jauhaa jotain lesbojuttua, ku tuo ämmähän on niin wannabe-bi ku vaan ihminen voi olla! Se puhui asiasta alussa, koska halusi jätkien huomion asialla. Tuokin pussailu oli niin teennäistä show'ta. Jos on oikeesti tollasia fiiliksiä, ei sitä tarvi miesten eteen mennä nuolee toisen naisen turpaa tai muuten hehkuttaa et kyl meillä on tuolla tyttöjen huoneessa kivaa... hihihihihih!
Niin naurattava akka että sais lentää talosta. Jos ei sen ex-kundi tai kaverit (epäilen et sillä ees on oikeita kavereita..) ei oo Miran seksuaalisesti suuntautunmuksesta tienny, niin eikö se kerro siitä et se on virvee valehtelija esittäjä tai sit sillä ei oo oikeita ihmissuhteita ulkopuolella!?! Tai sekä että!!
Miks se akka kertoo "syvimpiä salaisuuksiaan" telkkarissa 12 oudon ihmisen kans, kun ei oo kertonu läheisimmillekkään!?!?! - sitten????
Nimetön kirjoitti:
Miten ihmeessä te haksatte jauhaa jotain lesbojuttua, ku tuo ämmähän on niin wannabe-bi ku vaan ihminen voi olla! Se puhui asiasta alussa, koska halusi jätkien huomion asialla. Tuokin pussailu oli niin teennäistä show'ta. Jos on oikeesti tollasia fiiliksiä, ei sitä tarvi miesten eteen mennä nuolee toisen naisen turpaa tai muuten hehkuttaa et kyl meillä on tuolla tyttöjen huoneessa kivaa... hihihihihih!
Niin naurattava akka että sais lentää talosta. Jos ei sen ex-kundi tai kaverit (epäilen et sillä ees on oikeita kavereita..) ei oo Miran seksuaalisesti suuntautunmuksesta tienny, niin eikö se kerro siitä et se on virvee valehtelija esittäjä tai sit sillä ei oo oikeita ihmissuhteita ulkopuolella!?! Tai sekä että!!
Miks se akka kertoo "syvimpiä salaisuuksiaan" telkkarissa 12 oudon ihmisen kans, kun ei oo kertonu läheisimmillekkään!?!?!????
- niin.....
miksi siellä pitäisi olla lesboja ja homppeleita, kun siellä ei ole kääpiöitäkään, ei pyörätuoli-ihmisiä, ei mummoja ei vauvoja ei itsensäpaljastajia... ai niin niitähän siellä on.
- MIA jää taloon
mira tippuu, mia jää ja piritta tippuu ensiviikolla..
- Mia tippuu ->
MIRA JÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- homo
iänestän mirraa. mahtava naanen
- iänestän mirraa. mahtava na...
Mira on käsittämättömän mahtava
näihin muihin verrattuna, Sari
on myös kaikille ystävällinen.
MUTTA - MUTTA - PIRUILETKO -KUN -
ET OLE TIETÄVINÄSI - ETTEI -
VÄÄRINKIRJOITETTU NIMI - PÄÄSE -
ÄÄNESTYKSESSÄ LÄPI - SIIS OIKEASTI
- PITTÄÄ KIRJUUTTAA - MIRA.
hyvvee uamua - Sari ja Mira mahtavaa
Tuli hyvä fiilis, ku katsoin BB-stä tyttöjen pussailua.
Sain roppakaupalla rohkeutta olla oma itseni.
Eiköhän ne ihmisten ennakkoluulot karise pikkuhiljaa, kun asioista enemmän puhutaan ja asia otetaan rohkeasti esille. Sari ja Mira mahtavaa kirjoitti:
Tuli hyvä fiilis, ku katsoin BB-stä tyttöjen pussailua.
Sain roppakaupalla rohkeutta olla oma itseni.
Eiköhän ne ihmisten ennakkoluulot karise pikkuhiljaa, kun asioista enemmän puhutaan ja asia otetaan rohkeasti esille.Siis ihmettelen suuresti tätä kohua mikä naisten välisestä suudelmasta syntyi, jos Mira nyt sen takia ulos talosta joutuisi olisin hyvin pettynyt. Minusta on hienoa, että Mira uskaltaa rohkeasti olla oma itsensä. Minä olen 100% hetero, enkä silti näe mitään pahaa homo taikka lesbosuhteissa. Ihmisiä hekin ovat siinä missä muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479