Homot ja Lesbot

Mira jatkoon

Kaikki Homot ja Lesbot, pitäkää Mira mukana pelissä. Pitäähän mukana olla joku vähemmistön edustaja.

13

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedä se

      vähemmistös hanuriis!

    • ,,,,,,,,,,

      Sinä ja sun koeputket pitäis työntää sun peppuun.Homot ja lesbot vaan hoitoon...

    • kuoleman suudelma

      Kiitos siitä.

    • meitäkin on

      Meilläkin on oltava mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään.

      Minusta oli hienoo, että Sari ja Mira uskalsivat näyttää, että pussailu naisten kesken on ihan ok.

      Tytöt vasta todellisia viihdyttäjiä olivatkin. Uskalsivat viihdyttää myös meitä vähemmistöön kuuluvia.

      Plussat tästä heille.

      • Nimetön

        Miten ihmeessä te haksatte jauhaa jotain lesbojuttua, ku tuo ämmähän on niin wannabe-bi ku vaan ihminen voi olla! Se puhui asiasta alussa, koska halusi jätkien huomion asialla. Tuokin pussailu oli niin teennäistä show'ta. Jos on oikeesti tollasia fiiliksiä, ei sitä tarvi miesten eteen mennä nuolee toisen naisen turpaa tai muuten hehkuttaa et kyl meillä on tuolla tyttöjen huoneessa kivaa... hihihihihih!
        Niin naurattava akka että sais lentää talosta. Jos ei sen ex-kundi tai kaverit (epäilen et sillä ees on oikeita kavereita..) ei oo Miran seksuaalisesti suuntautunmuksesta tienny, niin eikö se kerro siitä et se on virvee valehtelija esittäjä tai sit sillä ei oo oikeita ihmissuhteita ulkopuolella!?! Tai sekä että!!

        Miks se akka kertoo "syvimpiä salaisuuksiaan" telkkarissa 12 oudon ihmisen kans, kun ei oo kertonu läheisimmillekkään!?!?!


      • sitten????
        Nimetön kirjoitti:

        Miten ihmeessä te haksatte jauhaa jotain lesbojuttua, ku tuo ämmähän on niin wannabe-bi ku vaan ihminen voi olla! Se puhui asiasta alussa, koska halusi jätkien huomion asialla. Tuokin pussailu oli niin teennäistä show'ta. Jos on oikeesti tollasia fiiliksiä, ei sitä tarvi miesten eteen mennä nuolee toisen naisen turpaa tai muuten hehkuttaa et kyl meillä on tuolla tyttöjen huoneessa kivaa... hihihihihih!
        Niin naurattava akka että sais lentää talosta. Jos ei sen ex-kundi tai kaverit (epäilen et sillä ees on oikeita kavereita..) ei oo Miran seksuaalisesti suuntautunmuksesta tienny, niin eikö se kerro siitä et se on virvee valehtelija esittäjä tai sit sillä ei oo oikeita ihmissuhteita ulkopuolella!?! Tai sekä että!!

        Miks se akka kertoo "syvimpiä salaisuuksiaan" telkkarissa 12 oudon ihmisen kans, kun ei oo kertonu läheisimmillekkään!?!?!

        ????


    • niin.....

      miksi siellä pitäisi olla lesboja ja homppeleita, kun siellä ei ole kääpiöitäkään, ei pyörätuoli-ihmisiä, ei mummoja ei vauvoja ei itsensäpaljastajia... ai niin niitähän siellä on.

    • MIA jää taloon

      mira tippuu, mia jää ja piritta tippuu ensiviikolla..

      • Mia tippuu ->

        MIRA JÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • homo

      iänestän mirraa. mahtava naanen

      • iänestän mirraa. mahtava na...

        Mira on käsittämättömän mahtava
        näihin muihin verrattuna, Sari
        on myös kaikille ystävällinen.

        MUTTA - MUTTA - PIRUILETKO -KUN -
        ET OLE TIETÄVINÄSI - ETTEI -
        VÄÄRINKIRJOITETTU NIMI - PÄÄSE -
        ÄÄNESTYKSESSÄ LÄPI - SIIS OIKEASTI
        - PITTÄÄ KIRJUUTTAA - MIRA.

        hyvvee uamua


      • Sari ja Mira mahtavaa

        Tuli hyvä fiilis, ku katsoin BB-stä tyttöjen pussailua.
        Sain roppakaupalla rohkeutta olla oma itseni.

        Eiköhän ne ihmisten ennakkoluulot karise pikkuhiljaa, kun asioista enemmän puhutaan ja asia otetaan rohkeasti esille.


      • Sari ja Mira mahtavaa kirjoitti:

        Tuli hyvä fiilis, ku katsoin BB-stä tyttöjen pussailua.
        Sain roppakaupalla rohkeutta olla oma itseni.

        Eiköhän ne ihmisten ennakkoluulot karise pikkuhiljaa, kun asioista enemmän puhutaan ja asia otetaan rohkeasti esille.

        Siis ihmettelen suuresti tätä kohua mikä naisten välisestä suudelmasta syntyi, jos Mira nyt sen takia ulos talosta joutuisi olisin hyvin pettynyt. Minusta on hienoa, että Mira uskaltaa rohkeasti olla oma itsensä. Minä olen 100% hetero, enkä silti näe mitään pahaa homo taikka lesbosuhteissa. Ihmisiä hekin ovat siinä missä muutkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe