Koulun jälkeen

Torinonnainen

Tämä on keksitty tarina.


Muistaakseni olin tuolloin 17 kesäinen, juuri lukion toisen asteen aloittanut naisenalku. Viimeistä tuntia edeltävällä välitunnilla olin tupakalla koulun takana ystävieni kanssa, ja minulle tuli melkoinen kiire historian tunnilleni. Myöhästyin ehkä pari minuuttia, mutta jo sen takia sain pari äkäistä katsetta konservatiiviselta historian opettajaltani, anteeksipyynnöistäni huolimatta. Hiljaa menin paikalleni eturiviin, aivan opettajan pöytää vasten.

Tunti kului hitaasti. Opettaja antoi tehtäviä, ja kierteli sitten luokassa tarkistaen tehtyjä tehtäviä. Kohdallani hän, noin 45 vuotias, harmaantunut mies, viipyi erittäin kauan. Hän tuijotti kirjaani ja vihdoinkin otti minua olkapäästä kiinni ja kuiskasi: "Luuletko sinä, että tehtävät menevät näin? Ha! Tunnin jälkeen voitaisiin jäädä hetkeksi tarkistamaan tehtäviäsi. Hieman tarkemmin".
Tunsin kuinka kuuma minulle yhtäkkiä tuli. En uskaltanut katsoa opettajaa, vaan välttelin hänen tarkkaa, dominoivaa katsettaan minua kohtaan koko lopputunnin ajan.

"No niin, lähtekää jo!", opettaja sanoi luokalle varttia aikaisemmin kuin yleensä, ja jatkoi: "Mutta jää sinä tänne". Hän katsoi minua ja hymyili ovelaa hymyä. "Meillä on asioita selvitettävänä." Muiden mentyä opettaja meni ovelle, ja kuulin vain lukon naksahtavan.

Minulla oli pelonsekaiset tunteet, vaikka samalla jännitti. Tunsin, kuinka alushousujeni sisäosaan muodostui kostea läntti.
Opettaja asteli taakseni, siloitti hiussuortuviani, ja tunsin, kuinka hänen kosketuksensa läheni kohti lantiotani.
"Onko tämä oikein...", sain vaivoin sanottua jännitykseltäni. Opettaja ei vastannut, vaan hän ujutti kättään nyt reidelläni, hameen sisäpuolella.

Yritin kääntyä opettajaan päin, mutta hän ei sitä sallinut. "Olisin halunnut vain suudella sinua", sanoin, mutta opettaja siihen: "Ei, ei laiteta peliin tunteita". En ymmärtänyt täysin, mitä hän sillä tarkoitti.

Tunsin, kuin paitani olkaimet laskeutuivat kihelmöivästi alas ja hameeni tippui. Vaelteleva sormi häpylläni tuntui järisyttävältä. Mies oli selkeästi kokenut. Hän asetti minut nojaamaan käsieni varassa pöytään kasvot sitä päin, ja laski vaaleanpunaiset pikkuhousuni nilkkoihini. Sieltä kädet lipuivat takapuolen ihon kautta vatsalleni, ja sieltä rinnoille. Samalla lähti paitanikin pois yltäni. Odotin, mitä tapahtuisi jännittyneenä.

Opettajan vasen käsi lipui rinnallani, ja huomasin siinä välkehtivät kihlasormukseni. En välittänyt. Oikean käden kaksi sormea oli jo sisälläni, peukalo kiihotti märkää klitoristani.
"Nyt alkaa todellinen oppitunti", opettaja sanoi ja levitti emätinaukkoani vikkelästi sormillaan. Tunsin hänen jäykän peniksensä vaginani suulla. Hän tuli takaapäin, kuin eläin. Voihkin hieman kun mies tuli sisään tiukkaan ja kokemattomaan aukkooni. Hän teki ensin hitaita, syviä työntöjä ja voihkin jokaisen kohdalla.
"Sano minua herraksi", opettaja sanoi ja näin tein. "Ah, kukaan ei ole ollut noin syvällä ennen, herra", sanoin ja voihkin. Opettaja innostui siitä ja lisäsi työntöjen tiheyttä. Hän piti tiukasti kiinni käsillään ympäriltäni, vähän väliä rintojani hyväillen.
"Sano lujempaa!", opettaja korotti hieman äänensävyään ja läimäisi minua reidelle. "Ah, kyllä, herra, ah!", en saanut muuta sanottua ja hän rankaisi minua aina uudella läimäytyksellä. Se vain kiihotti minua entisestään. Hän kiihdytti tahtia. Vielä enemmän.

Seksin aiheuttama mielihyväni oli saamassa päätöstään, mutta sen huomatessaan opettaja tuli vikkelästi ulos. Olin hieman hämmentynyt, mutta sitten opettaja laittoi minut selälleen pöytää vasten. Hän otti minua hiuksista kiinni ja katsoi minua suoraan silmiin: "Vielä ei ole aika laueta." Hän tukisti minua yhä, katsoi silmiin ja työntyi syvälle sisääni. "Katso minua silmiin, kun nain sinua", hän jatkoi ja tuntui, etten pystynnyt enää katsomaan hänen kahta ryppyistä silmäänsä. Siirsin katsettani ja opettaja otti minua heti kädellään niskasta kiinni, ja kiihytti työntöjensä vauhtia.

Oloni oli epätodellinen. Miehen kalu oli täydessä mitassaan sisälläni ja olin kutakuinkin valmis. "Oi herrani, kukaan ei ole ikinä ennen ollut näin syvällä!" sanoin toivossa, että hän laukeaisi nopeammin. Olin oikeassa - hänen peniksensä hankasi minua nyt niin kovaa ja niin syvältä. Tunsin, kuinka kouristus vatsassani levisi jokaiseen lihakseen, hengitykseni tiheni ja kuuma ja viileä aalto vuorotteli ihollani.
Opettaja teki muutaman vedon vielä, sitten hänkin oli finaalissa.

"Öö.. huomiseen", sanoin, kun olin pukaissut vaatteeni nopeasti päälleni ja kiiruhdin käytävään.

1

11103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä!

      tämä oli oikein kiihottava tarina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe