Sormesi juoksevat kuin
pienet velhot niskassani
Kuiskaat uinuvan linnun hereille
Lentoon valmistelet kyyhkysesi
Auringonlaskun hetkessä
sinun kauniit kätesi taikovat
meren vihreät ja punaiset
myrskyt sieluuni
Otsallani pienet pisarat
kuin keijun kyyneleet
syntyy sinulle juotavaksi
Sinä vedät minut syviin vesiin
ja minä näen taivasta
AURINGONLASKUN HETKI
6
347
Vastaukset
- Rellu
tämä on kyllä nyt aivan uutta murukultaa,
sanon minä - mahtava runo kertakaikkiaan,
ja tämä on sitten sitä miu maun mukkaan.
Sanon vain, että joka säkeistö vie
mennessään meikämammaa, niin herkkis -
* huokaus *
ja kiitos lukunautinnosta.- *MURUKULTA*
Nyt tämä punastelee, eikä tiedä mitenpäin olla pitäs! Sanat vain tuli. *selittelee hädissään*! :)
Mukavaa kun pidit..toivotaan, että tuulee toinenkin inspiraatio, niistä kun ei aina tiedä! *esintyy taiteilijamaisesti*
Hymyä iltaasi ja pöydälle hehkua kynttilän! :)
- TöllinLiisa
Kädet ihanat,
itkuki monesti tullu.
Käden kosketus,
miten sitä ikävä on.
*MURUKULTA*
Ole onnekas,
rakkaudella .Liisa- *MURUKULTA*
Voi, minulta saat (virtuaali)HALIN!
Vaikka pienen hetken lämmittäisi sinua! :)
Talvi tuli pakkasineen, mutta lämmin
ajatus,kanssa kynttilän,iltaamme piristäköön! :) - samperi vieköön
*MURUKULTA* kirjoitti:
Voi, minulta saat (virtuaali)HALIN!
Vaikka pienen hetken lämmittäisi sinua! :)
Talvi tuli pakkasineen, mutta lämmin
ajatus,kanssa kynttilän,iltaamme piristäköön! :)hempee runoelma.....mutta millonkas aattelit panna elämän ranttaliks?
- *MURUKULTA*
samperi vieköön kirjoitti:
hempee runoelma.....mutta millonkas aattelit panna elämän ranttaliks?
...nyt alkuun! Mitähän se 'ranttali'-runo
pitäisi sisällään..? *räpsräps,sanoo ripset* :D
Jos sinulla on ehdotuksia, niin antaa tulla vain!
Mukava, kun pidät tällaisesta hempeästäkin, joka sopii,vaikka alkutalven iltaan!:)
Hyvää sellaista toivotan sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
