ONKO TEISTÄ KUKAAN KÄYNYT RIKSUN A-KILLASSA?
MÄ OON KÄYNYT JA SIELLÄ ON TOSI HALPA RUOKA.
MÄ LUULIN ALUKSI ETTÄ SIELLÄ KÄY VAAN JUOPPOJA
MUTTA EIHÄN SIELLÄ SAA OLLA KÄNNISSÄ. IHAN
NORMAALEJA IHIMISIÄ SIELLÄ KÄY. KANNTTAA MENNÄ
TUTUSTUMAAN! SINNE SAA MENNÄ IHAN KUKA VAAN.
RIIHIMÄEN A-KILTA
11
2305
Vastaukset
- ei olla kännissä
Riihimäen A-kilta on hyvä paikka, jos haluaa elää hyvää elämää ilman viinaa ja huumeita. Tukea kyllä tulee ja ruoka on hyvää ja edullista. Siellä voi myös saunoa kaupungin parhaassa puusaunassa ja pestä pyykkiä.
- vakituinen
Juu halpaa on ruoka 3.50€ täysi ruoka jälkiruokineen valmiissa pöydässä, ja mukaan saa niin paljon kun haluaa omaan astiaan , jos ruokaa jää . Sitten on vielä kauppakassi josta saa kaupan lahjottamia tuotteita (jukurttia , leikkeleitä , eiesrasioita yms.) kaksi tuotetta ja jos niitä jää niin saa enemmänkin. KAATTAA MENNÄ
- Vanha_rixulainen
A-kilta on varmaan ainoa raitis piste kaupungissa. Sinne ei ole edes asiaa juovuksissa. Koko killan työ on raittiustyötä parhaimmillaan. On paikka, jossa voi jopa jotain elämästä!
- Onpakiva
Onpa kiva kuulla jotakin positiivistakin asiaa Riihimäestä. Hienoa, jos asiakkaat ovat tyytyväisiä A-kiltaan. Tsemppiä hyvälle toiminnalle.
- Taneli-66
onko se siellä tiilikadulla??? voiko siellä yöpyä??
- ihihihih
Ei ole asuntola, vaan kilta.
- neljätoista
Murtokatu 4, kertoi google
- 12sp
http://www.elisanet.fi/riihimaen.seudun.a-kilta.ry/
linkki nettisivulle - Anonyymi
A-kilta on muuttanut Kaivokadulle. Onko toivoa toiminnan alkamisesta.
- Anonyymi
googlaa A-kilta Riihimäki
tulee esille sivu, jossa on A-killan facebookin linkki. Kyllä siellä on ohjelmaa entiseen malliin - Anonyymi
VOISIKO KAUPUNGINJOHTAJA VIERAILLA A-KILLASSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521