ONKO TEISTÄ KUKAAN KÄYNYT RIKSUN A-KILLASSA?
MÄ OON KÄYNYT JA SIELLÄ ON TOSI HALPA RUOKA.
MÄ LUULIN ALUKSI ETTÄ SIELLÄ KÄY VAAN JUOPPOJA
MUTTA EIHÄN SIELLÄ SAA OLLA KÄNNISSÄ. IHAN
NORMAALEJA IHIMISIÄ SIELLÄ KÄY. KANNTTAA MENNÄ
TUTUSTUMAAN! SINNE SAA MENNÄ IHAN KUKA VAAN.
RIIHIMÄEN A-KILTA
11
2305
Vastaukset
- ei olla kännissä
Riihimäen A-kilta on hyvä paikka, jos haluaa elää hyvää elämää ilman viinaa ja huumeita. Tukea kyllä tulee ja ruoka on hyvää ja edullista. Siellä voi myös saunoa kaupungin parhaassa puusaunassa ja pestä pyykkiä.
- vakituinen
Juu halpaa on ruoka 3.50€ täysi ruoka jälkiruokineen valmiissa pöydässä, ja mukaan saa niin paljon kun haluaa omaan astiaan , jos ruokaa jää . Sitten on vielä kauppakassi josta saa kaupan lahjottamia tuotteita (jukurttia , leikkeleitä , eiesrasioita yms.) kaksi tuotetta ja jos niitä jää niin saa enemmänkin. KAATTAA MENNÄ
- Vanha_rixulainen
A-kilta on varmaan ainoa raitis piste kaupungissa. Sinne ei ole edes asiaa juovuksissa. Koko killan työ on raittiustyötä parhaimmillaan. On paikka, jossa voi jopa jotain elämästä!
- Onpakiva
Onpa kiva kuulla jotakin positiivistakin asiaa Riihimäestä. Hienoa, jos asiakkaat ovat tyytyväisiä A-kiltaan. Tsemppiä hyvälle toiminnalle.
- Taneli-66
onko se siellä tiilikadulla??? voiko siellä yöpyä??
- ihihihih
Ei ole asuntola, vaan kilta.
- neljätoista
Murtokatu 4, kertoi google
- 12sp
http://www.elisanet.fi/riihimaen.seudun.a-kilta.ry/
linkki nettisivulle - Anonyymi
A-kilta on muuttanut Kaivokadulle. Onko toivoa toiminnan alkamisesta.
- Anonyymi
googlaa A-kilta Riihimäki
tulee esille sivu, jossa on A-killan facebookin linkki. Kyllä siellä on ohjelmaa entiseen malliin - Anonyymi
VOISIKO KAUPUNGINJOHTAJA VIERAILLA A-KILLASSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497