Outoja numeroita...

Onko tietoa?

Laitan tähän nyt linkin ketjuun, joka täällä nyt on joskus ollutkin tästä samasta aiheesta joka itseäni nyt taas vaivaa...

Olen saanut puheluita seuraavista numeroista:

0207292397
0207292885

Onko jollain enemmän tietoa kuka on kyseessä? Lehtimyyjät ovat nyt viimeaikoina kylläkin tykänneet soitella tuntemattomasta numerosta mutta nämä numerot ovat toistuneet ja hakiessani tuolla numerolla googlesta löysin tuon ketjun

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=595&posting=22000000011971651

Ihan suosiolla taidan jättää vastaamatta kun kyseisitä numeroista puheluja tulee...

8

3400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyyy

ko linkistä se on yritysnumero

• jojo

TV - lupa asioita kyselevät !

• jepp1

Tässäkin outo numero joka soittelee..0941902432 Mikähän lie..?

• Hanz65

0941902432 soitti mulle tänään kolmesti,kova on yritys päästä varmaan kauppaamaan jotakin...

• Kukkahattutäti69

Vitun dorkat.. toi on st1 asiakaspalvelu numero.. ette vissii oo halunu rahojanne takas ! tai jotain vastaavaa..

• turhankauppiaat

Minulle on tullut useita puheluja poliisilta. En tiedä mitä kaupittelevat en ole tarvinnu mitään ja siis en ole vaivautunut vastaamaankaan.

• kukkatäti69

Miten voit tietää, että tää numero on poliisin, jos et oo ikinä vastannut siihen ? "kysympähän vaan" :D

• Huomauttelija-567

Minulle tulee tyhjä tekstiviesti tästä numerosta 358440399929, melkein päivittäin. En ole tietenkään vastannut tekstiviestillä, se voi olla kallis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe