Pepun pyyhkimisestä (naisille)

vegenautti

Mitä mieltä naiset olette siitä, jos mies ei pyyhi persettään paskaamisen jälkeen? Siis vaikka sen pyyhkisi, niin huomenna taas viimeistään joutuisi uudestaan pyyhkimään... Turhauttavaa hommaa. Itse ainakin vaan suihkutan axea sinne, niin kukaan ei huomaa mitään.

22

3371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      no vittu pyyhkiihän naisetkin.
      jätetäänkö mekin se sitte pyyhkimättä ja suihkutetaa kaiken maailman paris hiltton-hajuvesiä päälle,vai? ;''D
      ei jumalauta. hyi.

      • kyoko93

        Kyllä kannattais ne paskat sieltä pyyhkiä.. Ellei tahdo sitä pepputulehdusta.. Hyvä eskarilainen


    • PepaPoju

      Joo en määkään viitti persettä suotta pyyhkiä. Kyllä ne ylimääräset paskat sieltä housun takamukseen lähtee ja kun käyn saunassa tai suihkussa parin viikon välein niin loput paskat huuhtoutuu sillon pois.

      • Anonyymi

        Oikea mies pyyhkii perseen kirveella Tai puukolla


    • Ninnni92

      ei se haittaa =)))

      • jokuinen

        yhtä nopeeta vetää paperii ja pyyhkiä, yhtä kaua menee ottaa axe ja suihkuttaa, mutta jokaisel o oma tyylinsä... itse en pidä kannattavana.


    • masa88m

      tytöt ei nuole pepaasi, jos et pyyhi sitä.

      • hyi vittu

        PYYHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PYYHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        JA KANS JOKA IKINEN KERTA NIINKU NORMAALI-IHMISET TEKEE!
        huh huh mikä tyyppi


      • Anonyymi

        nuoleeko tytöt yleensä peppureikää


    • ei hemmetti!!

      Voi voi, tuskin kukaan jättää pyyhkimättä. Ja jos joku jättää, se on todella SAIRAS ihminen. Ja johan se paska alkaa polttamaan siellä perseessä......

      • bvbvbv

        Eihä se polta, kun sen axella neutralisoi.


      • sentään

        SAIRAS.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • ihan välttämättä

      haluat itsellesi peräsuolisyövän hankkia.

    • -Kari Kaltevaperse-

      näin vanhemmalla iällä tulee ongelmaksi rekkamiehen regeepampulat, ie siis 2 viikkoo istut rekassa niin kakkikokkareet jää roikkuun persuskarvoihin --> rekkamiehen regeepampulat..

    • asdasdsad

      no joo eihän ne afrikassakaan pyyhi persettään eikä niillä oo vessoja

      • ....

        :fff


      • N-o-l-o!!!

        vertaatko ittees afrikkalaiseen... :ooo Voi että teitä miehiä, ootte ällöttäviä!!!


    • Aleksi Kafee

      Kannattaa tehdä niin kuin minä: paskaamisen jälkeen painat palan vessapaperia siihen reiän päälle, juuttuu siihen sontaan ihan hyvin, ja se ei sitten sotke housuja ollenkaan. Siihen vaan axea päälle vielä, niin voilà!

      • gfra

        ei saatana et repesin, tahththahtahhthahtahthahha


    • girlie93

      Toi on ällöttävää! Ei se perseen pyyhkiminen niin vaikeetaa oo! Älä sitten ihmettele jos oot sinkku viel 60-kymppisenä!

    • isoinkalu

      Satiaiset alkaa jylläämään housuissa jos ei pyyhi pyllyä :(. Eli kannattaa pyyhkiä se anus kunnolla mutta ei liian kovaa, koska voi tulla peräpukamia. Ne eivät ole mukavia, voin kertoa omasta kokemuksestani. Toinen keino on suihkuttaa käsisuihkulla anus, se tuntuu kivalta :), ja sitten kuivaa anuksen paperilla. Ja en ole homo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe