soffalla

antti t

kertoiliko kaki jo tän päiväsiä runkkausjuttuja

7

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukkunut

      Uskomattoman säälittävä tyyppi. Aikuinen mies,joka haaveilee - runkkaamisesta! Hänestä on hienoa, kun pääsee kisan jälkeen hotellihuoneeseen katsomaan pornoa ja onanoimaan. Miten yli kolmekymppinen voi olla noin luuseri. Normaalit miehet aikoisivat iskeä naisen ja rakastella tämän kanssa, mutta kansansuosikki Kaki ei.

      Kuvaa hyvin minkälaista sakkia me katsojat oikein olemme. Kansan tosi syviä rivejä.

      • Sinäkin kuuntelet naama punaisena noita juttuja ja sitten täällä voivottelet. Todella säälittävä kaksinaamainen tyyppi.


      • Hukkunut
        jonne-52 kirjoitti:

        Sinäkin kuuntelet naama punaisena noita juttuja ja sitten täällä voivottelet. Todella säälittävä kaksinaamainen tyyppi.

        En minä voivottele, vaan pidän runkkaamisesta haaveilua säälittävänä.

        Meitä on moneksi. Sinulla on oma käsityksesi, minulla omani.

        Onnellisia hetkiä valitsemallasi tiellä.


      • Hukkunut kirjoitti:

        En minä voivottele, vaan pidän runkkaamisesta haaveilua säälittävänä.

        Meitä on moneksi. Sinulla on oma käsityksesi, minulla omani.

        Onnellisia hetkiä valitsemallasi tiellä.

        Et ole kyllä normaali jos et purkutietä haaveile monen viikon akvaariossa olon jälkeen. Toiset sen pystyy tunnustamaan toiset ei. Totuus kuitenkin, kaikki normaalit etsii jonkinlaista purkamista varsinkin nuoret viriilit ihmiset


      • Hukkunut
        jonne-52 kirjoitti:

        Et ole kyllä normaali jos et purkutietä haaveile monen viikon akvaariossa olon jälkeen. Toiset sen pystyy tunnustamaan toiset ei. Totuus kuitenkin, kaikki normaalit etsii jonkinlaista purkamista varsinkin nuoret viriilit ihmiset

        Normaali aikuinen mies haaveilee "purkautumistieksi" naista, ei omaa kättä tai pyyherullaa. Ei onanoinnissa mitään väärin ole, jos ei ole mahdollisuutta muuhun, mutta ei se "normaalille" miehelle mikään haaveilujen kohde ole.

        On naurettavaa väittää tuon ikäisen miehen haaveilua runkkaamisesta normaaliksi. Kyllä aikuinen mies voi itseään tyydyttää, jos ei naista millään saa, mutta ei siitä sentään haaveile.


      • vuh,vuh
        jonne-52 kirjoitti:

        Sinäkin kuuntelet naama punaisena noita juttuja ja sitten täällä voivottelet. Todella säälittävä kaksinaamainen tyyppi.

        vaikka rankkurin pitäis olla jo korjannut tollasen rakin täältä pois.


      • miauuu...
        jonne-52 kirjoitti:

        Et ole kyllä normaali jos et purkutietä haaveile monen viikon akvaariossa olon jälkeen. Toiset sen pystyy tunnustamaan toiset ei. Totuus kuitenkin, kaikki normaalit etsii jonkinlaista purkamista varsinkin nuoret viriilit ihmiset

        ja nylpyttää itseään tolppaa vasten.
        Säälittävä kapinen rakki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe