kertoiliko kaki jo tän päiväsiä runkkausjuttuja
soffalla
7
542
Vastaukset
- hukkunut
Uskomattoman säälittävä tyyppi. Aikuinen mies,joka haaveilee - runkkaamisesta! Hänestä on hienoa, kun pääsee kisan jälkeen hotellihuoneeseen katsomaan pornoa ja onanoimaan. Miten yli kolmekymppinen voi olla noin luuseri. Normaalit miehet aikoisivat iskeä naisen ja rakastella tämän kanssa, mutta kansansuosikki Kaki ei.
Kuvaa hyvin minkälaista sakkia me katsojat oikein olemme. Kansan tosi syviä rivejä.Sinäkin kuuntelet naama punaisena noita juttuja ja sitten täällä voivottelet. Todella säälittävä kaksinaamainen tyyppi.
- Hukkunut
jonne-52 kirjoitti:
Sinäkin kuuntelet naama punaisena noita juttuja ja sitten täällä voivottelet. Todella säälittävä kaksinaamainen tyyppi.
En minä voivottele, vaan pidän runkkaamisesta haaveilua säälittävänä.
Meitä on moneksi. Sinulla on oma käsityksesi, minulla omani.
Onnellisia hetkiä valitsemallasi tiellä. Hukkunut kirjoitti:
En minä voivottele, vaan pidän runkkaamisesta haaveilua säälittävänä.
Meitä on moneksi. Sinulla on oma käsityksesi, minulla omani.
Onnellisia hetkiä valitsemallasi tiellä.Et ole kyllä normaali jos et purkutietä haaveile monen viikon akvaariossa olon jälkeen. Toiset sen pystyy tunnustamaan toiset ei. Totuus kuitenkin, kaikki normaalit etsii jonkinlaista purkamista varsinkin nuoret viriilit ihmiset
- Hukkunut
jonne-52 kirjoitti:
Et ole kyllä normaali jos et purkutietä haaveile monen viikon akvaariossa olon jälkeen. Toiset sen pystyy tunnustamaan toiset ei. Totuus kuitenkin, kaikki normaalit etsii jonkinlaista purkamista varsinkin nuoret viriilit ihmiset
Normaali aikuinen mies haaveilee "purkautumistieksi" naista, ei omaa kättä tai pyyherullaa. Ei onanoinnissa mitään väärin ole, jos ei ole mahdollisuutta muuhun, mutta ei se "normaalille" miehelle mikään haaveilujen kohde ole.
On naurettavaa väittää tuon ikäisen miehen haaveilua runkkaamisesta normaaliksi. Kyllä aikuinen mies voi itseään tyydyttää, jos ei naista millään saa, mutta ei siitä sentään haaveile. - vuh,vuh
jonne-52 kirjoitti:
Sinäkin kuuntelet naama punaisena noita juttuja ja sitten täällä voivottelet. Todella säälittävä kaksinaamainen tyyppi.
vaikka rankkurin pitäis olla jo korjannut tollasen rakin täältä pois.
- miauuu...
jonne-52 kirjoitti:
Et ole kyllä normaali jos et purkutietä haaveile monen viikon akvaariossa olon jälkeen. Toiset sen pystyy tunnustamaan toiset ei. Totuus kuitenkin, kaikki normaalit etsii jonkinlaista purkamista varsinkin nuoret viriilit ihmiset
ja nylpyttää itseään tolppaa vasten.
Säälittävä kapinen rakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514