DUBLIN- RYANAIR

Amambc

Mitä kenttää Ryanair käyttää Dublinissa? Onko kaukana keskustasta? Ostettiin sinne halvat lennot tammikuuksi. Onko joku lentänyt Tampere-Dublin reitillä. Kokemuksia?

5

3062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaja_
    • Kissus

Lontoon kautta on lennetty Dubliniin ja kenttä on Dublinin päälentoasema. Se sijaitsee n. 7km:n päässä keskustasta, kaupungin pohjoispuolella, kehämoottoritien kupeessa. Sieltä on hyvä bussiyhteys keskustaan. Taksillakin pääsee, mutta viimeksi sen maksoi n. 28 euroa koska ruuhka-aikaan matka kesti n. 30 minuuttia. Bussilipun hintaa en muista aivan 100% varmuudella, mutta olisikohan ollut n. 5€/hlö./suunta.

• Orpos

Voiko kentällä yöpyä turvallisesti? niin kuin Stanstedissa vai löytyykö lähistöltä edullisia hotelleja? entä keskustassa?

• Irkkufanitar
        Orpos kirjoitti:

Voiko kentällä yöpyä turvallisesti? niin kuin Stanstedissa vai löytyykö lähistöltä edullisia hotelleja? entä keskustassa?

Olen ollut muutaman kerran Dublinissa ja majoitus on siellä kallista. Ekan kerran B&B, noin 35 euroa yö ja toisen kerran hotelli, 2-3* Temple Barissa saman verran per henki.Siinä oli joku n. 50 % ale. Kannattaa varmaan käyttää aikaa surffailuun netissä,koska hotellit myyvät huoneitaan aikamoisilla alennuksilla jos varaa netin kautta. Alennus voi olla early bird tai las minut. En tiedä kumpi sitten on järkevämpää ja edullisempaa. Itse olen tollasta lastminute -tyyppiä. Jos majoitus on vähän kauempana keskustasta niin se voi olla hitusen halvempi. Yöbussit vievät aika moneen paikkaan turvallisesti myös myöhäiset juhlijat.Kokemukseni mukaan esim. Lontoosta kuitenkin saa hotellin halvemmalla kuin Dublinista. Mutta Dublin on silti niin mahtava mesta, että olen menossa taas tammikuussa sinne. Ja on toki Irkkulandia muutenkin melkein kuin paratiisi :)) Miksi ihmeessä haluaisit muuten yöpyä lentokentällä? Jos ei rahat riitä majataloon,niin odota kesää ja ota mukaan teltta :))

• lcc

Dublinissa on vain 1 lentokenttä, sama kaikille.
      Kokemukset Ryanairista hyviä monesta muusta matkasta, vaikken nyt juuri Dublinin reitille vielä lähtenytkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2731
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2232
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1883
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1400
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      65
      1310
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      132
      1270
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe