DVD versio

Utelias

Jos ostan uusimman lisäosan DVD-versiona ja aiemmat ovat cd-versiona, niin toimiiko uusin aiempien osien kanssa? Vai pitääkö aiemmatkin osat hommata dvd-versiona?

Jos pitää ostaa nekin dvd-versiona, niin sitten jää kyllä ostamatta ja ea:lle lähtee tulen katkuista palautetta ja rupean boikotoimaan kaikkia ea:n pelejä.

7

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tigerbella

mulla siis toimi dvd vaikka muut oli cd-versiot, ja kaiken lisäks ei oo dvd-asemaa

• Utelias

Hyvä jos toimii. Mulla ei vielä ole dvd-asemaakaan, joten hyvä jos toimii ilman. Sitten vaan taas kohti Prismaa kattomaan joko ois tullut. Eillen ei ainakaan vielä ollut tullut. Hyllyssä ei ollut tyhjää paikkaakaan, joten oletan että peli ei oo vielä Prismassa. Jos se olis jo myyty loppuun olis hyllys ollut tyhjä paikka.

• aad

ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.

• aad kirjoitti:

Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.

Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.

Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.

viv.

• TJolli
        viveca87 kirjoitti:

Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.

Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.

Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.

viv.

Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.

• TJolli kirjoitti:

Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.

Aikas kummallista laittaa DVD:lle alle 700mb tiedostoa, kun DVD:lle mahtuu 4,7 G.

Todennäkösesti sen koko on yli 700mb jos se on DVD:lle pistetty.

• tigerbella
        aad kirjoitti:

toimii silti. Mäkin olin sillain että ei varmana toimi mut kaveri käski kokeilla silti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      254
      5259
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2323
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2018
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe