DVD versio

Utelias

Jos ostan uusimman lisäosan DVD-versiona ja aiemmat ovat cd-versiona, niin toimiiko uusin aiempien osien kanssa? Vai pitääkö aiemmatkin osat hommata dvd-versiona?

Jos pitää ostaa nekin dvd-versiona, niin sitten jää kyllä ostamatta ja ea:lle lähtee tulen katkuista palautetta ja rupean boikotoimaan kaikkia ea:n pelejä.

7

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tigerbella

      mulla siis toimi dvd vaikka muut oli cd-versiot, ja kaiken lisäks ei oo dvd-asemaa

      • Utelias

        Hyvä jos toimii. Mulla ei vielä ole dvd-asemaakaan, joten hyvä jos toimii ilman. Sitten vaan taas kohti Prismaa kattomaan joko ois tullut. Eillen ei ainakaan vielä ollut tullut. Hyllyssä ei ollut tyhjää paikkaakaan, joten oletan että peli ei oo vielä Prismassa. Jos se olis jo myyty loppuun olis hyllys ollut tyhjä paikka.


      • aad

        ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.


      • aad kirjoitti:

        ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.

        Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.

        Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.

        Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.

        viv.


      • TJolli
        viveca87 kirjoitti:

        Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.

        Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.

        Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.

        viv.

        Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.


      • TJolli kirjoitti:

        Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.

        Aikas kummallista laittaa DVD:lle alle 700mb tiedostoa, kun DVD:lle mahtuu 4,7 G.

        Todennäkösesti sen koko on yli 700mb jos se on DVD:lle pistetty.


      • tigerbella
        aad kirjoitti:

        ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.

        toimii silti. Mäkin olin sillain että ei varmana toimi mut kaveri käski kokeilla silti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      266
      4085
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      3063
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      12
      2520
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      176
      2230
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      57
      2146
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      90
      1412
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      22
      1327
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1292
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      33
      1245
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1179
    Aihe