Jos ostan uusimman lisäosan DVD-versiona ja aiemmat ovat cd-versiona, niin toimiiko uusin aiempien osien kanssa? Vai pitääkö aiemmatkin osat hommata dvd-versiona?
Jos pitää ostaa nekin dvd-versiona, niin sitten jää kyllä ostamatta ja ea:lle lähtee tulen katkuista palautetta ja rupean boikotoimaan kaikkia ea:n pelejä.
DVD versio
7
361
Vastaukset
- tigerbella
mulla siis toimi dvd vaikka muut oli cd-versiot, ja kaiken lisäks ei oo dvd-asemaa
- Utelias
Hyvä jos toimii. Mulla ei vielä ole dvd-asemaakaan, joten hyvä jos toimii ilman. Sitten vaan taas kohti Prismaa kattomaan joko ois tullut. Eillen ei ainakaan vielä ollut tullut. Hyllyssä ei ollut tyhjää paikkaakaan, joten oletan että peli ei oo vielä Prismassa. Jos se olis jo myyty loppuun olis hyllys ollut tyhjä paikka.
- aad
ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.
aad kirjoitti:
ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.
Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.
Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.
Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.
viv.- TJolli
viveca87 kirjoitti:
Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.
Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.
Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.
viv.Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.
TJolli kirjoitti:
Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.
Aikas kummallista laittaa DVD:lle alle 700mb tiedostoa, kun DVD:lle mahtuu 4,7 G.
Todennäkösesti sen koko on yli 700mb jos se on DVD:lle pistetty.- tigerbella
aad kirjoitti:
ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.
toimii silti. Mäkin olin sillain että ei varmana toimi mut kaveri käski kokeilla silti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429