DVD versio

Utelias

Jos ostan uusimman lisäosan DVD-versiona ja aiemmat ovat cd-versiona, niin toimiiko uusin aiempien osien kanssa? Vai pitääkö aiemmatkin osat hommata dvd-versiona?

Jos pitää ostaa nekin dvd-versiona, niin sitten jää kyllä ostamatta ja ea:lle lähtee tulen katkuista palautetta ja rupean boikotoimaan kaikkia ea:n pelejä.

7

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tigerbella

      mulla siis toimi dvd vaikka muut oli cd-versiot, ja kaiken lisäks ei oo dvd-asemaa

      • Utelias

        Hyvä jos toimii. Mulla ei vielä ole dvd-asemaakaan, joten hyvä jos toimii ilman. Sitten vaan taas kohti Prismaa kattomaan joko ois tullut. Eillen ei ainakaan vielä ollut tullut. Hyllyssä ei ollut tyhjää paikkaakaan, joten oletan että peli ei oo vielä Prismassa. Jos se olis jo myyty loppuun olis hyllys ollut tyhjä paikka.


      • aad

        ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.


      • aad kirjoitti:

        ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.

        Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.

        Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.

        Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.

        viv.


      • TJolli
        viveca87 kirjoitti:

        Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.

        Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.

        Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.

        viv.

        Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.


      • TJolli kirjoitti:

        Dvd ja cd-versiolla ei ole muuta eroa kuin että ne ovat erilaisilla levyillä. cd-versiossakaan ei ole kuin yksi levy(minä tiedän 100% varmasti) ja kun katsot paljonko dvd-versiossa on tavaraa niin tulet näkemään että sitä on yhden cd-levyn verran.

        Aikas kummallista laittaa DVD:lle alle 700mb tiedostoa, kun DVD:lle mahtuu 4,7 G.

        Todennäkösesti sen koko on yli 700mb jos se on DVD:lle pistetty.


      • tigerbella
        aad kirjoitti:

        ei se dvd-versio kyllä mitenkään ilman dvd-asemaa voi toimia.

        toimii silti. Mäkin olin sillain että ei varmana toimi mut kaveri käski kokeilla silti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe