voittaja saa hyvän mielen, meillä on esim. työnjohtajia yhtä paljon kuin muitakin henkilöstöä, vittuilu on huipussaan, ajolistat täysi,hälytyksiä tulee tuutista ja joka työvuorossa hermot menee useaan otteeseen, porukka on laitettu tappeleen keskenään kuka menee nyt sille ja sille hälytykselle, sairaslomista näkyy että henkilöstö potee stressiä, voi olla 5-6 yhtäaikaa sairaslomalla.
Kenen työnantaja surkein
15
6303
Vastaukset
- tutulta..
Jaa-a, taidat siis olla Tiimiläisiä sinäkin.
Piirin uusi palvelupäällikkö kun sattuu olemaan synonyymi vasemman jalan saappaalle. Päivääkään ei oo alan hommia tehnyt ja sen kyllä huomaa.
Mutta tiimihän on jo pari vuotta panostanut kalakavereiden elättämiseen, siitä kai johtuu yt:t kerran vuodessa, kaks parhaassa.
Parhaat pomot ja tekijät on savustettu ulos tai suoraan erotettu, niin että jäljellä on enää mistään mitään ymärtämättömiä nahjuksia ja selkään puukottajia.
Mutta hei, kyllä pörssiyhtiön kelpaa porskuttaa kun on vanhaa rahaa taustalla, kysymys lienee onkin, mitenköhän pitkään..- Tiimistä
mutta harmi jos se on yleistä alalla
- ...
Tiimistä kirjoitti:
mutta harmi jos se on yleistä alalla
Kuulostaa aivan Oulun Seculta.
- kaaleppi7868
... kirjoitti:
Kuulostaa aivan Oulun Seculta.
siellä oulun seculla sitten hommataan, kun on koko kevät haukuttu, provoa vai totta???
- Alex Murphy
Siellä Tiimillä sit nykyään on piirin palvelupäällikönä? Eiks Uusitalo oo enää?
- lihlijöojköä
pikkupiehen firma?
Se jolla on napoleon-kompleksi? - viilataan
palkassa linssii.....
- Mansessa
Ei ole oikeen hyvä, oonki vaihtamassa muuale. ilmapiiri huono. palöka huono.
- FARTija
Niin turhatiimiä että! Jos jossakin firmassa asiat vit*rallaan niin tiimillä... Aluepäällikkönä vanha piiri kuski joka nuollu nahkahanurin palkeet punaisiksi ja saanu paikan.
No oikeastaan yksityinen turvallisuusala on suomessa vielä ihan amatööri asteella. - Lintu ei liidä
Varis ei todellakaan liidä.
- Leijonaviina vartija.
Jokaisessa firmassa on varmaan tunteet kuumina kun taas vuodenvaihteessa suuri osa kohteista kilpailutetaan ja yleensa halvin vaan ei paras voittaa. Mutta kylla se toimeksiantaja antaa arvoa sille etta kohteista/kohteesta vastaavat vartijat hoitavat duuninsa hyvin,tota kautta kohde on jaanyt monta kertaa edelliselle firmalle toisen halvemmasta tarjouksesta huolimatta.Joten toi kenen tyonantaja on surkein vastaisin et jokaisen joka ei ole duuniinsa tyytyvainen ja valittaa joka-asiasta. Kirjoittelin aiemmin tosta uudesta ammatti liitosta joka ei olisi PAM. vaan joku muu joka ottaisi yksityisen turvallisuusalan tyontekijat vakavasti.Alalla on joka tapauksessa koulutettuja ihmisia yliopistotasoa myoten ,joten..?
- kissus sun kanssas
jaa, minkälaisia yliopistoihmisiä alalta löytyy?
kun kaikki joita itse tapasin, olivat opiskelijoita, eivät suinkaan valmistuneita.
Eikä Suomen piskuisesta maasta löydy yliopistotasoista koulutusta vartiointialalle.
Hiukan vaikea on mieltää edes, mistä tiedekunnasta sellaista tietämystä löytyisi.
Itse työ ei vaadi muuta kuin pitkää pinnaa ja kykyä kestää vaikeita ihmisiä, niin talossa kuin talon ulkopuolella.Tuntuu hakeutuneen kaikki pirulaiset juuri tälle alalle..
- seurustelu
ihan per....stä lä'hden kun saan siivoojan paika jostai
- Joup, joup
Palmia on ehdottomasti markkinoiden surkein työnantaja. Palkat maksamati, vuorot ..seestä, mutta johto ei välitä! Se vain luulee osaavansa pyörittää turvavirmaa.
- vartijan vaimo
mitä hemmettiä sä ihminen valitat ?
Teillä sentään voi olla poissa, sairaslomalla,jos on sairas.
Meillä mies painaa vuoroa kuumeessa, kivussa, ihan missä kunnossa vain, koska esimies on niin v'''mainen, että käynnisti YT-neuvottelut kun hän oli kaksi kertaa peräkkäin sairaslomalla kuukauden aikana.
Talossa ollut 26 vuotta, ja poissa hyvin, hyvin harvoin, viime vuonna ei päivääkään.
Koti on nykyisin hermopesä, kun työhuolet painaa enemmän kuin se kuuluisa järjettömän iso palkka.
Niin, Suomen Suurin ja kaunein kehuu tää firma olevansa ja esimies oikein Johtamistaidon opiston käynyt.
ON entinen kapiainen, kait se v'''maisuus on jäänyt vajaaksi siltä ajalta kun nyt purkaa sitä näin.
Ylipäänsä koko arvomaailma on vääntynyt omituiseen solmuun alalla.
Mitä ei sanota ääneen, sitä ei ole.
Jos liityt liittoon, saman tien olet silmätikkuna.
YT:n tuloksena varoitus esimiehelle, siinä kaikki.
Eihän sitä kukaan muu koskaan saanut tietää kuin esimies itse ja esimiehen esimies joka sekin on ex-kapiainen, ja esimiehen esimiehen esimies joka sekin on Yllätys, eläkkeellä oleva kapiainen.
Mitä tästä voidaan päätellä:
- että kun ei Sa-int. enää kestä juoppoja huutavia ukkoja, se laittaa ne pihalle, josta vartiointiliikkeen tollot ne ilomielin ottaa töihin...Ovat kuulemma niin viimosen päälle koulutettuja mitä tulee esimiestaitoihin.
Työtaito, ihmisten elämän ymmärtäminen ja se, että jos flunssa-aikana saman työpisteen kaikki työntekijät pärskii, niin kohta on kaikki vuorot tyhjinä.
Niin, no, sairaanhoitotaito ei kuulune luutnanttien työnkuvaan..?
Että siinä mielessä sullahan on vielä hyvin, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849