viisumi kiinaan

blondi?

Meillä on liput Kiinaan ensi talveksi, mutta tarvitaanko sinne erikseen viisumi? Omatoimimatka kun on vielä kyseessä. Auttakaa tyhmää :)

12

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa se on

      Jos haluat päästä kaikkein helpoimmalla, hanki viisumi jonkun matkatoimiston kautta. Maksaa about 20-40 euroa. Ei tarvitse lähettää itse omaa passiaan erikoislähetyksenä -sitähän ei kannata tavalliseen postiin laittaa missään tapauksessa.

      • lähettää sinne

        Kiinan konsulaattiin. Omasta mielestäni tuo on helpoin ratkaisu.

        Terveisin toistkymmentä Kiinan viisumia passissa...


      • pipo
        lähettää sinne kirjoitti:

        Kiinan konsulaattiin. Omasta mielestäni tuo on helpoin ratkaisu.

        Terveisin toistkymmentä Kiinan viisumia passissa...

        Eikös se olisi helpointa viedä itse sinne konsulaattiin.Näin tietysti jos olet pääkaupunkiseudulta.Paikka sijaitsee kulosaaressa.Passin saa takaisin parissa päivässä.


    • shanghaista

      Sanot "liput Kiinaan".... Hongkong on myos Kiinaa, mutta sinne ei tarvitse viisumia.

      manner-Kiinan puolelle tarvitsee viisumin ja sen saa Hgin Kulosaaressa sijaitsevasta Kiinan suurlahetystosta.

      http://www.chinaembassy-fi.org/eng/

      • hanki viisumia,jos...

        Jos et ole tilannut matkaa juuri sen matkatoimistón kautta,eivät kyllä hanki viisumiakaan.
        Kokemusta on,kun kysyin sitä,kysyivät heti olenko tilannut heidän kauttaan matkan..en ollut.. eivätkä hankkineet viisumiakaan.
        Postissa voi lähettää kirjattuna.


      • kokemusta on
        hanki viisumia,jos... kirjoitti:

        Jos et ole tilannut matkaa juuri sen matkatoimistón kautta,eivät kyllä hanki viisumiakaan.
        Kokemusta on,kun kysyin sitä,kysyivät heti olenko tilannut heidän kauttaan matkan..en ollut.. eivätkä hankkineet viisumiakaan.
        Postissa voi lähettää kirjattuna.

        Area ja SMT 100% varmasti hankkivat sen viisumin. Ei sitä viisumin hankkimista miltään Aurinkomatkoilta kysellä...


      • mutta ei onnistunut
        kokemusta on kirjoitti:

        Area ja SMT 100% varmasti hankkivat sen viisumin. Ei sitä viisumin hankkimista miltään Aurinkomatkoilta kysellä...

        Matka oli tilattu Suomen Matkatoimisto Oy:lta, mutta Hesasta.Kysyin täältä Tampereelta samasta toimistosta,josko he lähettäisivät täältä viisumianomuksen, ei olisi tarvinnut laittaa postiin. Sanoivat että ei käy,koska matkaa ei ole tilattu heiltä...siis Tampereen toimistosta. Joten se siitä 100 % OIKEASTA matkatoimistosta ;(


      • Kulosaaresta
        mutta ei onnistunut kirjoitti:

        Matka oli tilattu Suomen Matkatoimisto Oy:lta, mutta Hesasta.Kysyin täältä Tampereelta samasta toimistosta,josko he lähettäisivät täältä viisumianomuksen, ei olisi tarvinnut laittaa postiin. Sanoivat että ei käy,koska matkaa ei ole tilattu heiltä...siis Tampereen toimistosta. Joten se siitä 100 % OIKEASTA matkatoimistosta ;(

        Teimme alkuvuodesta omatoimimatkan Kiinaan ja lennot hotelli oli hankittu muuta tietä. Silloin SMT:sto olisi hankkinut meille viisumit, mutta hinta oli muistaakseni 40e/viisumi.
        Lähetimme itse passit, kuitit ja paluukuoren kirjattuna Kulosaareen konsulaattin. Tuli reilussa viikossa takaisin ja paljon halvemmalla.


      • tuota...
        mutta ei onnistunut kirjoitti:

        Matka oli tilattu Suomen Matkatoimisto Oy:lta, mutta Hesasta.Kysyin täältä Tampereelta samasta toimistosta,josko he lähettäisivät täältä viisumianomuksen, ei olisi tarvinnut laittaa postiin. Sanoivat että ei käy,koska matkaa ei ole tilattu heiltä...siis Tampereen toimistosta. Joten se siitä 100 % OIKEASTA matkatoimistosta ;(

        halusitkohan sinä sen viisumin lähetyksen ILMAISEKSI? Jos olet valmis maksamaan SMT:n normaalin viisumitaksan, he varmasti sinulle viisumin hommaavat.


      • kysyä
        tuota... kirjoitti:

        halusitkohan sinä sen viisumin lähetyksen ILMAISEKSI? Jos olet valmis maksamaan SMT:n normaalin viisumitaksan, he varmasti sinulle viisumin hommaavat.

        Eivät edes sanoneet mitään hinnasta,enkä ymmärtänyt kysyä.Sanoivat heti että ei onnistu.
        No se tarve on jo mennyt ohi,enkä enään kysele mitään siitä firmasta


    • viisumi kunnossa

      Itse tilasin juuri meidän perheelle suoraan konsulaatista, eikä ollut edes vaikeaa. Täytin netistä tulostamani hakemuksen sekä liitin mukaan passikuvan ja passin ja laitoin tavalliseen postiin. Niin, ja paluukuori omalla nimellä ja osoittella vielä mukaan ja passit olivat viisumeineen postilaatikossa reilu viikon kuluttua. Hintaa kertyi 26 € per viisumi.

      • MILIMA

        moi
        luin että tilasit itse viisumit netistä tulostamallsi lomakkeella voisitko laittaa linkin missä se kaavake on? osaatko sanoa pääseekö kiinaan jos omaa rikosrekisterin?
        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe