KAIKKI SAIRAUDET HÄVIÄÄ POIS

harva ja valittu

Hankkikaa vaikkapa kirjastosta EDGAR CAYCE:n kirja nimeltään : NUKKUVA PROFEETTA
Siinä kirjassa on paljon joutavaakin , mutta lukekaa silti kaikki tarkkaan , sillä jossain siellä on tärkeä ohje. Sen mukaan pitkälle kehittynyt syöpäkin paranee ilman leikkausta,80 vuotiaalle palautuu työkyky ja hiusten harmaus muuttuu ennalleen ym. ym. -Olin ennen hyvin sairas, ...lääkäri ei antanut enää toivoa... aloin käyttää lääkkeeksi mantelia... EN OLE NELJÄÄN VUOTEEN ENÄÄ TARVINNUT KÄYDÄ MINKÄÄN ASIAN VUOKSI LÄÄKÄRISSÄ! Tupakan polttokin jäi ihan kerralla.

86

28485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harva ja valittu

      syökää mantelia (kuorimattomia , ruskeapintaisia) 1 kpl 3 kertaa päivässä. Hyvin hienoksi pureskeltuna. SÄÄNNÖLLISESTI käytettynä vaikutukset alkaa vasta vuoden käytön jälkeen, (aiemminkin) ...eikä hoitoa saa keskeyttää koskaan. TEHOAA IHAN KAIKKIIN SAIRAUKSIIN. Lääketiede EI hyväksy tätä koska tämä on LUONNONTUOTE , eikä he rikastu siitä. Jumalat ovat antaneet ihmiskunnalle monenlaisia kasveja joilla hoidetaan terveyttä. (ei ole minun keksimä, eikä mikään huuhaa juttu. Jos ette usko niin sairastakaa.)

      • tukka sit kans kasvaa

        takasin ja jalkahiki loppuu myös. Entäs ku mulla ei oo enää kaikkia hampaita ja joku reikäki on, palautuuko varmasti?
        Peniskin vois olla vähän isompi - mantelikuurilla sekin kasvaa?


      • siihen, että paranee?

        Olis kiva kuulla vähän enemmän.


      • harva ja valittu
        siihen, että paranee? kirjoitti:

        Olis kiva kuulla vähän enemmän.

        ne mantelit on pureskeltava niin hienoksi kuin vehnäjauho on, eikä saa jauhaa valmiiksi millään myllyllä eikä hienontaa morttelissa ettei tärkeät öljypitoiset aineet tartu astiaan, myös alkoholin käyttö saattaa heikentää mantelin parantavaa vaikutusta. kaikkein tärkeintä on ettei keskeytä käyttöä. ja ottaa niitä säännöllisesti. (aamulla 1, päivällä 1 ja illalla 1) -itse laitan aamulla 2 valmiiksi pöydälle kun olen yhden ottanut , että muistaa ottaa sitten. Ne ovat pehmeitä purtavia kun säilyttää tiiviisti kannellisessa lasipurkissa, jo avatun pussin sisällön.


      • SAIRASTA TEKSTIÄKIN
        tukka sit kans kasvaa kirjoitti:

        takasin ja jalkahiki loppuu myös. Entäs ku mulla ei oo enää kaikkia hampaita ja joku reikäki on, palautuuko varmasti?
        Peniskin vois olla vähän isompi - mantelikuurilla sekin kasvaa?

        tukka sit kans kasvaa --------------------> ja eiköhän täällä jälleen yksi "tohtori" touhua!

        Sairasta sinäkin kaltaistesi vihtahousujen kanssa ihan kuten tahdot.
        Äläkä huutele asiasta, josta et mitään tiedä.


    • vaikutus

      Ymmärräthän, että kaikella hoidolla on myös ns. placebo-vaikutus. Jos uskot manteliin kaikesta sydämestäsi, se kenties tehoaa sinuun. Vaikutus ei kuitenkaan ihmisten enemmistöön ole sama. Ja tässä placebo eroaa lääkkeestä. Lääke tehoaa enemmistöön, placebo vai joihinkin, siihen uskoviin.

      • Eikös

        vain kannata uskoa plasebohon!

        Säästyneet rahatkin voi sitten käyttää hyödyllisempäänkin kuin vain pillereihin!


      • kannata
        Eikös kirjoitti:

        vain kannata uskoa plasebohon!

        Säästyneet rahatkin voi sitten käyttää hyödyllisempäänkin kuin vain pillereihin!

        Manteli kun ei auta - vaikka kuinka uskoisi. Mielummin syön lääkettä, joka todella auttaa.


      • EI LÄÄKÄRI USKOVAINEN
        kannata kirjoitti:

        Manteli kun ei auta - vaikka kuinka uskoisi. Mielummin syön lääkettä, joka todella auttaa.

        Olisi kiva tietää mihin vaivaan olet mantelia kokeillut, kuinka kauan söit niitä ja mikä lääke siiten sitten auttoi.
        Entä oletko tutustunut saamasi lääkkeen aiheuttamiin jälkivaikutuksiin?
        Lue professori Antti Arstilan kirja ÄLÄ USKO LÄÄKÄRIÄ. Sen voit lainata kirjastosta, ei tarvitse ostaakaan.
        Toivon terveyttä sinulle... lääkkeistäsi huolimatta


      • harva ja valittu
        EI LÄÄKÄRI USKOVAINEN kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin vaivaan olet mantelia kokeillut, kuinka kauan söit niitä ja mikä lääke siiten sitten auttoi.
        Entä oletko tutustunut saamasi lääkkeen aiheuttamiin jälkivaikutuksiin?
        Lue professori Antti Arstilan kirja ÄLÄ USKO LÄÄKÄRIÄ. Sen voit lainata kirjastosta, ei tarvitse ostaakaan.
        Toivon terveyttä sinulle... lääkkeistäsi huolimatta

        EN KÄYTÄ ENÄÄ MITÄÄN LÄÄKKEITÄ !
        käytän AINOASTAAN manteleita- - - -päivittäin, - , SÄÄNNÖLLISESTI !Eikä minkäänlaiset "flunssat iske. - - NÄIN ON.


      • Ei lääkäriuskovainen
        harva ja valittu kirjoitti:

        EN KÄYTÄ ENÄÄ MITÄÄN LÄÄKKEITÄ !
        käytän AINOASTAAN manteleita- - - -päivittäin, - , SÄÄNNÖLLISESTI !Eikä minkäänlaiset "flunssat iske. - - NÄIN ON.

        ..tarkoitettu tämä kysymys vaan 20.10. kirjoittaneelle otsikolla Eipähän, nimimerkillä: kannata joka kertoi mieluummin syövänsä lääkkeitä. En ollenkaan epäile manteleista saatavaa apua josta kerroit.
        Hyvää jatkoa Sinulle Harva ja valittu sekä kaikille muille, jatkakaa sinnikkäästi, se kannattaa.
        t. Leena


      • hakeudu hoitoon...
        harva ja valittu kirjoitti:

        EN KÄYTÄ ENÄÄ MITÄÄN LÄÄKKEITÄ !
        käytän AINOASTAAN manteleita- - - -päivittäin, - , SÄÄNNÖLLISESTI !Eikä minkäänlaiset "flunssat iske. - - NÄIN ON.

        pääsi takia, suustasi lipsahtelee kaikenlaista tyhmää ihmisten ilmoille.


      • harva ja valittu
        hakeudu hoitoon... kirjoitti:

        pääsi takia, suustasi lipsahtelee kaikenlaista tyhmää ihmisten ilmoille.

        kiitos sulle arvoisa häirikkö kannanotostasi, en poista viestiäsi jotta toisetkin lukevat sen ja arvostelevat sinua sitten . Olisi minulla varaa BLOKATA SINUT POISKIN OMALTA PALSTALTANI, mutta saat anteeksi.


      • Jokke1957

        No sehän on hyvä jos tulee terveeksi Placebo vaikutuksesta, eikös vaan. Kyllä on merkitystä mitä syö. Tänä aamuna oli aamuteeveessä lääkäri joka sanoi, että turhat hiilihydraatit pois, monet allergia johtuvat hänen mielestään vilja tuotteista, kehoitti kokeilemaan kaksi viikkoa ilman vilja tuotteita, on kuulemma tramaattinen muutos. No kun aloin tarkastlemaan ruokia joita syön niin eipähän jäänyt paljon pureskeltavaa kun otin kaikki ruuat pois ostoslistalta joissa on paljon hiilihydraatteja. Se myös aiheuttaa aikuisiän diabetesta. Ja kun neuvotaan, että päivittäinen enrgia pitää ottaa hiilihydraateista niin kukahan tämän on keksinyt. Varmaan tässäkin ajetaan näitten ruuan valmistajien etuja. Teollinen ruoka on käsitelty pilalle, meille pakko syötetään sellaista mikä ei ole kovin terveellistä. Maito, varsinkin rasvaton maito oli myös tämän lääkärin ns.mustalla listalla. Sokerit myös. Jos juot alkoholia ja syöt päälle niin ruoka jää varastoon ja alkoholi palaa pois. Melkolailla hyviä maalaisjärkeen käyviä ohjeita. Mantelia pitääkin tässä alkaa kokeilemaan, eihän se haittaa jos kokeilee eri ruokia. Hyvää ruoka halua kaikille ja syökää avoimin silmin ja kokeilkaa mikä teille on hyväksi.


      • VASTAVAIKUTUS

        --- VAIKUTUS ----

        Todellakin, lääke ei ota huomion ihmisten yksilöllisyyttä => ja
        tämän nimimerkki VAIKUTUSKIN on huomannut => "... se kenties tehoaa sinuun. Vaikutus ei kuitenkaan ihmisten enemmistöön ole sama."

        Myönnät siin - nimimerkki VAIKUTUS - että kemiallinen lääke tekee temput jokaiselle - ikään - geneettiseen taustaan - muihin sairauksiin - ja ihmisen kuntoon katsomatta => toisin sanoen se tekee aina elimistölle väkivaltaa, eikä anna yksilön omalle kontrollille mitään mahdollisuuksia korjata tilannetta.

        Kemiallinen saaste tekee aina sivuvaikuksia, koska se ei kuulu elimistöön.
        Kasvit eivät sinunkaan hautakummulla - VAIKUTUS - kasva syömästäsi ipubrofeiinista, lääkkeiden sisältämästä elohopesta tai formaldehydistä jne. jne.. vaan ne käyttävät hyväkseen kaiken muun.


      • VOIMAANTUKAA
        EI LÄÄKÄRI USKOVAINEN kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin vaivaan olet mantelia kokeillut, kuinka kauan söit niitä ja mikä lääke siiten sitten auttoi.
        Entä oletko tutustunut saamasi lääkkeen aiheuttamiin jälkivaikutuksiin?
        Lue professori Antti Arstilan kirja ÄLÄ USKO LÄÄKÄRIÄ. Sen voit lainata kirjastosta, ei tarvitse ostaakaan.
        Toivon terveyttä sinulle... lääkkeistäsi huolimatta

        Tämmöiset - EI LÄÄKÄRI USKOVAINEN - tyypit joutavat sairastaakkin.

        Heillä ei ole näkemystä siitä, mitä tarkoittaa kokonaisvaltainen hyvinvointi.
        He hakevat yksittäistä sairautta siksi, koska vain siihen on kehitetty kemiallinen myrkky, jota lääkkeeksi sanotaan.

        Koko elimistön hyvinvoinnista he eivät edes ymmärrä, mitä se on.


      • Jatkuva propaganda
        Jokke1957 kirjoitti:

        No sehän on hyvä jos tulee terveeksi Placebo vaikutuksesta, eikös vaan. Kyllä on merkitystä mitä syö. Tänä aamuna oli aamuteeveessä lääkäri joka sanoi, että turhat hiilihydraatit pois, monet allergia johtuvat hänen mielestään vilja tuotteista, kehoitti kokeilemaan kaksi viikkoa ilman vilja tuotteita, on kuulemma tramaattinen muutos. No kun aloin tarkastlemaan ruokia joita syön niin eipähän jäänyt paljon pureskeltavaa kun otin kaikki ruuat pois ostoslistalta joissa on paljon hiilihydraatteja. Se myös aiheuttaa aikuisiän diabetesta. Ja kun neuvotaan, että päivittäinen enrgia pitää ottaa hiilihydraateista niin kukahan tämän on keksinyt. Varmaan tässäkin ajetaan näitten ruuan valmistajien etuja. Teollinen ruoka on käsitelty pilalle, meille pakko syötetään sellaista mikä ei ole kovin terveellistä. Maito, varsinkin rasvaton maito oli myös tämän lääkärin ns.mustalla listalla. Sokerit myös. Jos juot alkoholia ja syöt päälle niin ruoka jää varastoon ja alkoholi palaa pois. Melkolailla hyviä maalaisjärkeen käyviä ohjeita. Mantelia pitääkin tässä alkaa kokeilemaan, eihän se haittaa jos kokeilee eri ruokia. Hyvää ruoka halua kaikille ja syökää avoimin silmin ja kokeilkaa mikä teille on hyväksi.

        Jokke1957
        Olipas tasapainoinen mielipide.

        Olen terveydenhuollon ammattilainen ja seurannut `sillä silmällä` kymmenet vuodet suomalaita mediaa.
        Aivan selvä havainto on, että ruokateollisuus ja lääketeollisuus rikastuvat rinnakkain kansalaisten kustannuksella ja saavat heidät sairastamaan aivan puhtaasti rahan ahneudesta johtuen.

        Ne asiantuntijat - joihin luulimme voivamme luottaa - on ostettu markkinapelleiksi.

        Avaa TV ja katso - Mac Donlds ja euron hampurilainen tai Iso Mac - Coca Cola - Pepsi - Siiderit - marinointiliemessä lilluvat lihakimpaleet, karamellit jne. jne. - Tämän jälkeen näytetään kuinka nainen raapii lenkkipolulla pyrstöään puun kylkeen peräpukamien vuoksi - josta pääsee - milläpä muulla kuin tietyllä lääkkeellä.
        Ja farssi jatkuu - Saarioisten pizzat - "meidän äiti tekee teidän äidin ruuat" - meininkiä, Pågenin pullat, Snelmannin ja muiden Grillimestareiden makkarat ................. ja kun sinua närästää niin ota Locek, Imodium ripuliin ja ummetukseen toinen lääkeaine ------ APTEEKISTA RESEPTITTÄ!!

        Tätä samaa jauhantaa ilta illan jälkeen, koska siitä maksetaan niille, jotka omistavat TV-kanavat =>>> tällä ei siis ole mitään tekemistä terveellisyyden kanssa, vaan suomalaisilla TV:n katsojilla tehdään rahaa siinä sivussa syöttämällä potaskaa ja uskottelemalla, että se kaikki on vain terveellistä.


    • Well, well

      tupakkaa. Jos luit tarkkaan Cayce ennusti Usa:n talouden taantuman vuosille 2000-2001. Se toteutui, kaverit ei uskoneet, meni sen vuoksi rahat pörssissä monella. Saa nähdä miten menee maanjäristysteoria ja ennustukset siinä jatkossa.

    • Päivi_

      Olisi kiva tietää perustuuko mantelin parantava voima sen emäspitoisuuteen? Hyvin suuri osa ihmisten sairauksista nykyään johtuu elimistön happamoitumisesta. Eli syödään happovoittoista ruokaa: paljon lihaa, viljatuotteita, kananmunia jne ja vähän kasviksia jotka ovat emäsvoittoisia. Kuorelliset mantelit ja esim. kuivatut viikunat ovat myös emäspitoisia.

      • harva ja valittu

        -se kuorellinen manteli sisältää muistaakseni leatriini nimistä ainetta jota ei ole missään muussa luonnontuotteessa , paitsi on hiukan aprikoosissa . sitten eräs tärkeä aine on B 14 vitamiini. -jos haette googlella mitä manteli sisältää, niin siinä ei näitäkään ole lueteltu mutta amerikkalaiset on tutkineet.


      • utelias
        harva ja valittu kirjoitti:

        -se kuorellinen manteli sisältää muistaakseni leatriini nimistä ainetta jota ei ole missään muussa luonnontuotteessa , paitsi on hiukan aprikoosissa . sitten eräs tärkeä aine on B 14 vitamiini. -jos haette googlella mitä manteli sisältää, niin siinä ei näitäkään ole lueteltu mutta amerikkalaiset on tutkineet.

        Tarkoitit varmaankin laetriilia josta on keskusteltu taalla: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000101&posting=22000000008164478

        Taalla vahan lisaa lukemista, jos kiinnostaa.
        http://www.cancer.gov/cancertopics/pdq/cam/laetrile
        http://www.cancure.org/laetrile.htm

        http://www.thepittsburghchannel.com/health/1411042/detail.html

        Odottelen innostuneena terveita paivia :)


      • harva ja valittu
        utelias kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin laetriilia josta on keskusteltu taalla: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000101&posting=22000000008164478

        Taalla vahan lisaa lukemista, jos kiinnostaa.
        http://www.cancer.gov/cancertopics/pdq/cam/laetrile
        http://www.cancure.org/laetrile.htm

        http://www.thepittsburghchannel.com/health/1411042/detail.html

        Odottelen innostuneena terveita paivia :)

        Pyydän anteeksi, kun minulle pääsi sattumaan sellainen kisjaamisvirhe. . . hyvä kun huomasit. SIIS lukekaa jokainen EDELLISEN kommentti niin saatte lisää iformaatiota. Täällä tuntuu kaikki muut olevan hyvin asioista perillä, jopa enemmänkin kuin minä. Olen iloinen siitä.


    • Ruska

      Olen itsekkin, jostain lehdestä lukenut myös, tästä asiasta, jossa kerrotaan mantelin parantavasta voimasta. Olen kokeillutkin ja todennut, että vaalean ruskeiksi haalistuneet hiukseni, saivat värinsä takaisi, eli nykyisin ne ovat tummanruskeat. Mutta siinä ohjeessa käskettin syödä 1 manteli päivässä, joten pitää lisätä annostusta, ties mitä positiivisia vaikutuksia alkaa näkymään lisää. Että kyllä siinä jotain perää täytyy olla. Ruska terveiset aloittajalle, mielenkiintoisesta tiedosta:)

      • harva ja valittu

        olen ERITTÄIN onnellinen kun tiedän että joku on käyttänyt mantelia menestyksellisesti ja TODENNUT sen parantavan vaikutuksen. HIENOA!
        - onnittelen.
        Minä tiedän että enkelit pitää sinusta hyvää huolta.
        - jotenkin hiukan tuntuu siltä että SINULLA "RUSKA" saattaa olla enemmänkin kysyttävää.


    • närästykseen

      Ite aikanani kärsin jatkuvasta närästyksestä ja ystävä kehotti pureskelemaan mantelin ja kyllä tuo helpotti ja halpa närästyslääke edelleenkin. Tosin olen tutkituttanut vatsani, ettei kyse ole pahemmasta.

    • skäribo

      allerginen mantelille. Ovatko he siis tuomittuja jossain vaiheessa kuolemaan?

      • ellei itse voi jotain käyttää

        Aika lapsellinen tuo kysymyksesi..


      • skäribo
        ellei itse voi jotain käyttää kirjoitti:

        Aika lapsellinen tuo kysymyksesi..

        itsestäni puhu. Tykkään manteleista, ja syönkin niitä aika usein. En silti ole täysin terve.

        Manteliallergia on kuitenkin hyvin yleinen, ja siksi kysyin.

        Olipas sinulla tyly reaktio! :(


      • kuolemantuomion

        jo syntymässä.


      • mantelilla tai ilman

        Ei tänne kukaan ole vielä jäänyt maailman tapiksi


    • kaupassa

      mutta en löytänyt ruskeita kuorimattomia manteleita, ainoastaan kuorittuja, löytyykö tavallisesta kaupasta vai mistä. ostin kuorittuja kun kävi vihaksi kun en saanut noita kuorimattomia.

      • katkera lude

        Eli vinkki on hyvässä mielessä, pyyteettömästi annettu. Mantelit ostoslistalle.

        Mulla on nyt toinenkin halpa ja monille tepsivä keino.
        Menetelmän nimi on Reiki. Meriteeraa,= energiaa japaninkielellä.
        Se on tuhansia vuosia vanha käsillä parantamismenetelmä.

        Olen kovin tuittupäinen kuumakalletyyppi. Jo kahden hoitokerran jälkeen olen rentoutuneempi.
        Tilaa Leena Johanssonin kirja Reiki. http://www.uniomystica.fi


      • ei kuorittuja

        Kyllä niitä manteleita on, vaan ei joka kaupassa ja ei aina. Kysyn miksei lähikaupassa ollut kuorimattomia niin ne sanoi ettei kuulu lajitelmiin ja jos hankkii niin pitää tilata koko lavallinen. Hyvin varustetuissa kaupoissa on ja Hakaniemen hallissa ja markkinoilla kesäisin. Olen luullut, että mantelit estävät vaan mahasyövän tulon, kaksi mantelia päivässä.


      • harva ja valittu

        minä olen tilannut kauppiaaltani kilon pussin kerralla. se maksaa noin 13 euroa ja riittää noin 8 kuukautta. tukkuliikkeestä löytyy, mutta kaikki ruokakaupat eivät hanki jos ei ole kysyntää.


      • mut ei se haittaa
        harva ja valittu kirjoitti:

        minä olen tilannut kauppiaaltani kilon pussin kerralla. se maksaa noin 13 euroa ja riittää noin 8 kuukautta. tukkuliikkeestä löytyy, mutta kaikki ruokakaupat eivät hanki jos ei ole kysyntää.

        Se on yks elintarvike muiden joukossa. Ei kannata perustaa terveyden vaalimista yhden ravintotuotteen varaan. Kokonaisvaltainen ravitsemus on monitahoisempi juttu ja siihen tarvitaan muitakin välttämättömiä ravinteita sisältämiä tuotteita.


      • LUOMET PUTOAVAT JO!
        mut ei se haittaa kirjoitti:

        Se on yks elintarvike muiden joukossa. Ei kannata perustaa terveyden vaalimista yhden ravintotuotteen varaan. Kokonaisvaltainen ravitsemus on monitahoisempi juttu ja siihen tarvitaan muitakin välttämättömiä ravinteita sisältämiä tuotteita.

        Kaikki sairaudet johtuvat joko loisista jotka ovat pesiytyneet kehoomme tai saasteista joita saamme elinympäristöstämme joko tietoisesti tai tietämättä! Tuntuu aika kamalalta ajatukselta mutta kun luin Hulda Clarkin kirjan Hoito kaikkiin sairauksiin, ymmärrän sen olevan totta. Miten toimia parantuakseen ja parantaakseen elämänsä laatua, lue, pohdi ja kokeile.
        Minulla on ympäri kehoa erikokoisia syyliä ja luomia, jo kolmen hoitokerran jälkeen osa niistä on pudonnut/murentunut pois. Siispä nyt aloitan maksan, munuaisten ja suoliston puhdistushoidot... ihan itse, omassa kodissani. Miten? Lue kirjasta tai mailaa [email protected] niin kerron.
        Toivon että henkilöt jotka haluavat vain viisastella tai pilkata toisin ajattelevia tai eritavalla toimivia, eivät ottaisi minuun yhteyttä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eri parannuskeinoista, mutta ei ole itselle hyväksi pilkata tai pahoittaa muiden mieltä.
        HUOM ns. "lääkäriuskovaiset" lukekaa Antti Arstilan kirja Älä usko lääkäriä.
        Onnellista syksyä kaikille, terveemmän elämän merkeissä. t. Leena


      • voi parantaa
        LUOMET PUTOAVAT JO! kirjoitti:

        Kaikki sairaudet johtuvat joko loisista jotka ovat pesiytyneet kehoomme tai saasteista joita saamme elinympäristöstämme joko tietoisesti tai tietämättä! Tuntuu aika kamalalta ajatukselta mutta kun luin Hulda Clarkin kirjan Hoito kaikkiin sairauksiin, ymmärrän sen olevan totta. Miten toimia parantuakseen ja parantaakseen elämänsä laatua, lue, pohdi ja kokeile.
        Minulla on ympäri kehoa erikokoisia syyliä ja luomia, jo kolmen hoitokerran jälkeen osa niistä on pudonnut/murentunut pois. Siispä nyt aloitan maksan, munuaisten ja suoliston puhdistushoidot... ihan itse, omassa kodissani. Miten? Lue kirjasta tai mailaa [email protected] niin kerron.
        Toivon että henkilöt jotka haluavat vain viisastella tai pilkata toisin ajattelevia tai eritavalla toimivia, eivät ottaisi minuun yhteyttä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eri parannuskeinoista, mutta ei ole itselle hyväksi pilkata tai pahoittaa muiden mieltä.
        HUOM ns. "lääkäriuskovaiset" lukekaa Antti Arstilan kirja Älä usko lääkäriä.
        Onnellista syksyä kaikille, terveemmän elämän merkeissä. t. Leena

        hiusten hilseilyä. Kuoret laitetaan teipinpalalla kiinni tukkaan ja annetaan olla yön yli. Joku pipo ehkä kannattaa pitää päässä ettei kuoret irtoa.
        Aamulla ei hilsettä enää ole.


      • .....
        LUOMET PUTOAVAT JO! kirjoitti:

        Kaikki sairaudet johtuvat joko loisista jotka ovat pesiytyneet kehoomme tai saasteista joita saamme elinympäristöstämme joko tietoisesti tai tietämättä! Tuntuu aika kamalalta ajatukselta mutta kun luin Hulda Clarkin kirjan Hoito kaikkiin sairauksiin, ymmärrän sen olevan totta. Miten toimia parantuakseen ja parantaakseen elämänsä laatua, lue, pohdi ja kokeile.
        Minulla on ympäri kehoa erikokoisia syyliä ja luomia, jo kolmen hoitokerran jälkeen osa niistä on pudonnut/murentunut pois. Siispä nyt aloitan maksan, munuaisten ja suoliston puhdistushoidot... ihan itse, omassa kodissani. Miten? Lue kirjasta tai mailaa [email protected] niin kerron.
        Toivon että henkilöt jotka haluavat vain viisastella tai pilkata toisin ajattelevia tai eritavalla toimivia, eivät ottaisi minuun yhteyttä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eri parannuskeinoista, mutta ei ole itselle hyväksi pilkata tai pahoittaa muiden mieltä.
        HUOM ns. "lääkäriuskovaiset" lukekaa Antti Arstilan kirja Älä usko lääkäriä.
        Onnellista syksyä kaikille, terveemmän elämän merkeissä. t. Leena

        http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Cancer/clark.html


      • tiedonhaluinen nainen
        LUOMET PUTOAVAT JO! kirjoitti:

        Kaikki sairaudet johtuvat joko loisista jotka ovat pesiytyneet kehoomme tai saasteista joita saamme elinympäristöstämme joko tietoisesti tai tietämättä! Tuntuu aika kamalalta ajatukselta mutta kun luin Hulda Clarkin kirjan Hoito kaikkiin sairauksiin, ymmärrän sen olevan totta. Miten toimia parantuakseen ja parantaakseen elämänsä laatua, lue, pohdi ja kokeile.
        Minulla on ympäri kehoa erikokoisia syyliä ja luomia, jo kolmen hoitokerran jälkeen osa niistä on pudonnut/murentunut pois. Siispä nyt aloitan maksan, munuaisten ja suoliston puhdistushoidot... ihan itse, omassa kodissani. Miten? Lue kirjasta tai mailaa [email protected] niin kerron.
        Toivon että henkilöt jotka haluavat vain viisastella tai pilkata toisin ajattelevia tai eritavalla toimivia, eivät ottaisi minuun yhteyttä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eri parannuskeinoista, mutta ei ole itselle hyväksi pilkata tai pahoittaa muiden mieltä.
        HUOM ns. "lääkäriuskovaiset" lukekaa Antti Arstilan kirja Älä usko lääkäriä.
        Onnellista syksyä kaikille, terveemmän elämän merkeissä. t. Leena

        kuulemaan lisää. Erityisesti tuosta suolistonpuhdistamisesta


      • Luomet putoavat jo pois
        tiedonhaluinen nainen kirjoitti:

        kuulemaan lisää. Erityisesti tuosta suolistonpuhdistamisesta

        Suoliston puhdistaminen liittyy minun tapauksessani loisten poisto-ohjelmaan.
        1. Käytän Zapperia tappamaan laakamadot, sukkulamadot, alkueläimet, bakteerit ja virukset muualta elimistä, mutta se ei yllä suoliston sisältöön, joten
        2. Yrttihoito poistaa suoliston sisälle jääneet loiset.
        Yrtteinä käytän Mustasaksanpähkinäuutetta, Koiruohokapseleita, Neilikkakapseleita sekä runsaasti C-vitamiinijauhetta. Kahdenviikon päivittäin otettavien yrttikapseleiden jälkeen otetaan vain kerran viikossa ns. ylläpito mielessä näitä yrttejä.
        Jos haluat henkilökohtaisesti saada tietoa mailaa [email protected] niin kerron. t. Leena


      • Nainen"2
        Luomet putoavat jo pois kirjoitti:

        Suoliston puhdistaminen liittyy minun tapauksessani loisten poisto-ohjelmaan.
        1. Käytän Zapperia tappamaan laakamadot, sukkulamadot, alkueläimet, bakteerit ja virukset muualta elimistä, mutta se ei yllä suoliston sisältöön, joten
        2. Yrttihoito poistaa suoliston sisälle jääneet loiset.
        Yrtteinä käytän Mustasaksanpähkinäuutetta, Koiruohokapseleita, Neilikkakapseleita sekä runsaasti C-vitamiinijauhetta. Kahdenviikon päivittäin otettavien yrttikapseleiden jälkeen otetaan vain kerran viikossa ns. ylläpito mielessä näitä yrttejä.
        Jos haluat henkilökohtaisesti saada tietoa mailaa [email protected] niin kerron. t. Leena

        Onko tämä aine nimeltään Zapperia ja näistä muistakin tässä mainitsemista yrteistä, saako niitä ainoastaan luontaistuote kaupasta? Ja kuinka pitkään näitä pitää ottaa, että alkaa näkymään tuloksia ja auttavatko nämä kaikkiin luomiin? Ja pitääkö rukavaliota jotenkin muuttaa?


      • LUOMIEN TIPUTTAJA
        Nainen"2 kirjoitti:

        Onko tämä aine nimeltään Zapperia ja näistä muistakin tässä mainitsemista yrteistä, saako niitä ainoastaan luontaistuote kaupasta? Ja kuinka pitkään näitä pitää ottaa, että alkaa näkymään tuloksia ja auttavatko nämä kaikkiin luomiin? Ja pitääkö rukavaliota jotenkin muuttaa?

        En tiedä kaikista luomista, mutta omani ovat jo alkaneet kuivaa ja putoavat paloina pois.

        Meidän ruokavaliomme... no se ei ole valio, vaan sekasotku mitä käteen satumme kaupasta saamaan. Jos haluaa parantaa terveyttään tulisi avoimin mielin tarkastella mitä todella syö ja kuinka paljon siinä on lisä- ja säilöntä aineita. Useimmat niistä ovat myrkkyä kehollemme. Samoin lähes kaikki ns. kodin puhdistusaineet aiheuttavat pitkäaikaisessa käytössä myrkkykeräytymiä. Pitkäaikaisella tarkoitan vuosien, vuosikymmenien ajanjaksoa ja niinhän me jokainen olemme niitä uskollisesti käyttäneet.
        Kauneudenhoitoaineet... "niintarpeellisiakuinovatkin" valmistajien mielestä, sisältävät myös säilöntä- ym. vaarallisia aineita.

        Maito, tämä suomalaisen yleisin ruokajuoma.... KAIKKI MAITO PITÄÄ KEITTÄÄ HETI KUN SEN ON KOTIIN KAUPASTA TUONUT. Toki sen voi jäähdyttää ja sen jälkeen säilyttää jääkaapissa. Maito jota jo kaupassa säilytetään kylmälaitteiden ulkopuolella on turvallista käyttää keittämättä, siitä on jo bakteerit tuhottu.

        Jos todella olet kiinnostunut Zapperista (se ei ole rohtoa eikä lääkeainetta) ja yrttivalmisteista, ole hyvä ja mailaa suoraan minulle ja kerro vaivastasi. Miksen vastaa täällä? No, koska tulisi turhan pitkä selostus ja aina on ihmisiä jotka haluavat pilkata eritavalla terveyteensä suhtautuvia ja luonnontuotteiden käyttäjiä.
        Tässä siis osoitteeni: [email protected]
        t. Leena


      • ased
        LUOMET PUTOAVAT JO! kirjoitti:

        Kaikki sairaudet johtuvat joko loisista jotka ovat pesiytyneet kehoomme tai saasteista joita saamme elinympäristöstämme joko tietoisesti tai tietämättä! Tuntuu aika kamalalta ajatukselta mutta kun luin Hulda Clarkin kirjan Hoito kaikkiin sairauksiin, ymmärrän sen olevan totta. Miten toimia parantuakseen ja parantaakseen elämänsä laatua, lue, pohdi ja kokeile.
        Minulla on ympäri kehoa erikokoisia syyliä ja luomia, jo kolmen hoitokerran jälkeen osa niistä on pudonnut/murentunut pois. Siispä nyt aloitan maksan, munuaisten ja suoliston puhdistushoidot... ihan itse, omassa kodissani. Miten? Lue kirjasta tai mailaa [email protected] niin kerron.
        Toivon että henkilöt jotka haluavat vain viisastella tai pilkata toisin ajattelevia tai eritavalla toimivia, eivät ottaisi minuun yhteyttä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eri parannuskeinoista, mutta ei ole itselle hyväksi pilkata tai pahoittaa muiden mieltä.
        HUOM ns. "lääkäriuskovaiset" lukekaa Antti Arstilan kirja Älä usko lääkäriä.
        Onnellista syksyä kaikille, terveemmän elämän merkeissä. t. Leena

        meitsi menee lääkärii , menkää te tai sitte ette nykylääketiede on teknologian edelläkävijä


      • placebo usko siihen niin ei...
        LUOMET PUTOAVAT JO! kirjoitti:

        Kaikki sairaudet johtuvat joko loisista jotka ovat pesiytyneet kehoomme tai saasteista joita saamme elinympäristöstämme joko tietoisesti tai tietämättä! Tuntuu aika kamalalta ajatukselta mutta kun luin Hulda Clarkin kirjan Hoito kaikkiin sairauksiin, ymmärrän sen olevan totta. Miten toimia parantuakseen ja parantaakseen elämänsä laatua, lue, pohdi ja kokeile.
        Minulla on ympäri kehoa erikokoisia syyliä ja luomia, jo kolmen hoitokerran jälkeen osa niistä on pudonnut/murentunut pois. Siispä nyt aloitan maksan, munuaisten ja suoliston puhdistushoidot... ihan itse, omassa kodissani. Miten? Lue kirjasta tai mailaa [email protected] niin kerron.
        Toivon että henkilöt jotka haluavat vain viisastella tai pilkata toisin ajattelevia tai eritavalla toimivia, eivät ottaisi minuun yhteyttä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eri parannuskeinoista, mutta ei ole itselle hyväksi pilkata tai pahoittaa muiden mieltä.
        HUOM ns. "lääkäriuskovaiset" lukekaa Antti Arstilan kirja Älä usko lääkäriä.
        Onnellista syksyä kaikille, terveemmän elämän merkeissä. t. Leena

        meitsi menee lääkärii , menkää te tai sitte ette nykylääketiede on teknologian edelläkävijä


      • Jeesus parantaa
        katkera lude kirjoitti:

        Eli vinkki on hyvässä mielessä, pyyteettömästi annettu. Mantelit ostoslistalle.

        Mulla on nyt toinenkin halpa ja monille tepsivä keino.
        Menetelmän nimi on Reiki. Meriteeraa,= energiaa japaninkielellä.
        Se on tuhansia vuosia vanha käsillä parantamismenetelmä.

        Olen kovin tuittupäinen kuumakalletyyppi. Jo kahden hoitokerran jälkeen olen rentoutuneempi.
        Tilaa Leena Johanssonin kirja Reiki. http://www.uniomystica.fi

        Käänny mieluummin Jumalan puoleen, rukous on terveellisempää.


    • harva ja valittu

      olen hämmästynyt miten paljon tällä palstalla on lukijoita,kiitos teille kaikille! Toivon vaan että : OLKAA ROHKEITA ja OTTAKAA KANTAA, kaikki mielipiteet ovat hyvin monelle arvokkaita, vaikka SINUSTA tuntuisikkin siltä että tietosi olisi mielestäsi vähäpätöinen tai arvoton . Sekin parantaa jos pystyy pienessäkin määrin auttamaan jotakin toista lähimmäistään.

      • Prunus amygdalus

      • harva ja valittu
        Prunus amygdalus kirjoitti:

        Onko haittaa, jos manteleita syö enemmänkin kuin vain kolme päivässä? Olen syönyt niitä jo pitkään kourallisen päivässä, mutta uusia vaivoja on tullut koko ajan lisää.
        Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että kolme mantelia päivässä parantaisi sairaudet.



        Varasin jo kirjastosta tämän Edgar Caycen kirjan.
        http://www.edgarcayce.org/health/database/chdata/data/thalmo1.html
        http://www.edgarcayce.org/edgar-cayce1.html

        tulee mieleeni vanha sanonta: "kaikki liiallinen on turmiokasta, sanoi lehmä, kun halkesi odelmasta (tuoreesta heinänurmesta)."
        -siis, kun lääkäri kehoittaa ottamaan lusikallisen yskänlääkettä, niin EI OLE TERVEELLISTÄ juoda koko pulloa kerralla.
        -Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin. toivon sinulle hyvää tulevaisuutta.


    • harva ja valittu

      -ajattelin kerran että, MIKSI Jumala loi mantelin SELLAISEKSI kuin se on? - - - sehän on kivikovan pähkinän kuoren sisällä oleva siemen. Sitä ei siis LUONNOSSA voi käyttää ravinnokseen eläimet, joten se SÄÄSTYY IHMISELLE, joka osaa avata sen ja syödä sisällön. TARKOITTIKO JUMALA sen juuri ihmistä varten ( LÄÄKKEEKSI ).

      • ...se...

        ...jumalakin sotkea tähän?


      • joka paikassa
        ...se... kirjoitti:

        ...jumalakin sotkea tähän?

        ihan sotkemattakin. Ymmärrät sen viimeistään sitten kun tästä elämästä poistut takavasemmalle.

        Tämä elämä on kuin peilikuva missä kaikki on väärinpäin.


    • tämä...

      ...keskustelu ole ihan silkka vitsi ja jonkun yksinäisen tapa saada ajanvietettä!!

      Antakaa olla!

      • Suvaitsevaisuutta lisää toi...

        Miksi ärsyynnyt jumaluuksista? Etkö usko mihinkään korkeampaan voimaan?
        Miksi ajattelet keskustelun olevan silkka vitsi? Ajanvietettä ehkä muttei varmastikaan vitsi... tai sitten meillä on hyvin erilaiset kriteerit vitsiin ja huumoriin.
        Anyway, toivon sinulle onnellista elämää, tasapainoisia ihmissuhteita ja lepoisaa vanhuutta, ehkä silloin löydät aikaa miettiä jumaluuksia.
        t. Leena


      • harva ja valittu
        Suvaitsevaisuutta lisää toi... kirjoitti:

        Miksi ärsyynnyt jumaluuksista? Etkö usko mihinkään korkeampaan voimaan?
        Miksi ajattelet keskustelun olevan silkka vitsi? Ajanvietettä ehkä muttei varmastikaan vitsi... tai sitten meillä on hyvin erilaiset kriteerit vitsiin ja huumoriin.
        Anyway, toivon sinulle onnellista elämää, tasapainoisia ihmissuhteita ja lepoisaa vanhuutta, ehkä silloin löydät aikaa miettiä jumaluuksia.
        t. Leena

        EN TODELLAKAAN ole aloittanut tätä keskustelun aihetta MANTELISTA vitsinä , vaan todellakin tarkoitus on AUTTAA niitä joilla ei ole enää muuta toivoa ja ovat onnettomia kamppaillessaan sairauksiensa kanssa,SIIS- - - ÄLKÄÄ YSTÄVÄT RAKKAAT MUUTTAKO minun aloittamani aiheen tarkoitusta. LEENA KIITÄN sinua kun huomautit ystäväämme. . . . TODELLAKIN ...jos luotatte minuun , ja noudatatte ohjeitani, niin viiden vuoden kuluttua ette enää pidä minua pilkkananne.
        Kaikesta huolimatta , PÄÄTÖS on TEIDÄN käsissänne , saatte vapaasti päättää, haluatteko päästä eroon sairauksistanne, OLKAA HYVÄ!


      • Mandelbaum
        harva ja valittu kirjoitti:

        EN TODELLAKAAN ole aloittanut tätä keskustelun aihetta MANTELISTA vitsinä , vaan todellakin tarkoitus on AUTTAA niitä joilla ei ole enää muuta toivoa ja ovat onnettomia kamppaillessaan sairauksiensa kanssa,SIIS- - - ÄLKÄÄ YSTÄVÄT RAKKAAT MUUTTAKO minun aloittamani aiheen tarkoitusta. LEENA KIITÄN sinua kun huomautit ystäväämme. . . . TODELLAKIN ...jos luotatte minuun , ja noudatatte ohjeitani, niin viiden vuoden kuluttua ette enää pidä minua pilkkananne.
        Kaikesta huolimatta , PÄÄTÖS on TEIDÄN käsissänne , saatte vapaasti päättää, haluatteko päästä eroon sairauksistanne, OLKAA HYVÄ!

        Mantelit ovat vanhimpia pähkinöitä ja ne mainitaan Rammatussakin. Niitä viljeltiin mm. Venäjällä satoja vuosia sitten. Niissä on runsaasti tyydyttämättömiä rasvahappoja, jotka ovat ihmiselle parempia, kuin tyydytetyt. Myös luumuista kannattaa syödä kiven sisältämä siemen, se päihittää maussa koko muun osan luumua. Kivettömistä luumuista on siis ryöstetty paras osa pois, niinkuin Suomesta kohta ryöstetään maanperämme kalleimmat alkuaineet timantteja myöten. Siispä muistakaa jouluna suklaan sijasta syödä luumunkivien sisältämä siemen. Ei sitten tarvitse edes laihdutuskuurille alkaa.


      • Bebebee
        Mandelbaum kirjoitti:

        Mantelit ovat vanhimpia pähkinöitä ja ne mainitaan Rammatussakin. Niitä viljeltiin mm. Venäjällä satoja vuosia sitten. Niissä on runsaasti tyydyttämättömiä rasvahappoja, jotka ovat ihmiselle parempia, kuin tyydytetyt. Myös luumuista kannattaa syödä kiven sisältämä siemen, se päihittää maussa koko muun osan luumua. Kivettömistä luumuista on siis ryöstetty paras osa pois, niinkuin Suomesta kohta ryöstetään maanperämme kalleimmat alkuaineet timantteja myöten. Siispä muistakaa jouluna suklaan sijasta syödä luumunkivien sisältämä siemen. Ei sitten tarvitse edes laihdutuskuurille alkaa.

        Miten sen siemenen saa sieltä luumunkiven sisältä pois? Enpä ole koskaan edes tiennyt, että kivessä on siemen sisällä.


      • harva ja valittu
        Bebebee kirjoitti:

        Miten sen siemenen saa sieltä luumunkiven sisältä pois? Enpä ole koskaan edes tiennyt, että kivessä on siemen sisällä.

        SIIS - lähdetään siitä kun : ensin olet keittänyt luumuja joissa ON vielä kivi sisässä. sitten kun ne on kypsiä, voit käsin puristelemalla poistaa "luun" ympärillä olevan hedelmän muuhun käyttöön. ja ne luut eli luumun kivet laitat muovipussiin ja LYÖT vasaralla jokaisen ERIKSEEN rikki kovalla alustalla ( älä liian lujaa ) . Minkä jälkeen otat sen sisuksen erilleen , ja jopa imeksit suuhusi ne mehut siitä rikkoutumasta. - - - oliko muuta kysyttävää aiheesta?


      • yksilö
        harva ja valittu kirjoitti:

        SIIS - lähdetään siitä kun : ensin olet keittänyt luumuja joissa ON vielä kivi sisässä. sitten kun ne on kypsiä, voit käsin puristelemalla poistaa "luun" ympärillä olevan hedelmän muuhun käyttöön. ja ne luut eli luumun kivet laitat muovipussiin ja LYÖT vasaralla jokaisen ERIKSEEN rikki kovalla alustalla ( älä liian lujaa ) . Minkä jälkeen otat sen sisuksen erilleen , ja jopa imeksit suuhusi ne mehut siitä rikkoutumasta. - - - oliko muuta kysyttävää aiheesta?

        Jokaiselle meistä on ohjelmoitu jo syntymässä sairaudet sekä kuoleman hetki. Toki uskon terveelliseen ruokavalioon jne. Syön joka päivä kolme valkosipulinkynttä, lieneekö se syynä etten sairasta flunssaa koskaan.
        Olen sairastanut rintasyövän ja siitä selviytynyt kovien hoitojen jälkeen. Aikaa on kulunut jo kauan joten voin sanoa itseäni terveeksi.
        Ainoana sairautenani on uusiutuva herpes joka on tosi hankala. Estolääkitystä syön siihen ja joudun syömään kuukausikaupalla. Siihen kun vielä löytyisi parannuskeino. Luin jostain että Lysiinistä on apua. Saatavana terveyskaupoista.

        En pidä humpuukina manteleiden enkä muunkaan syömistä. Olemme koko maailma yhtä samaa perhettä ja pahat teot vaikuttavat meihin kuten myös ilmansaasteet. Myöskin se miten kohtelemme eläimiämme.

        En ole uskovainen mutta elämä on laittanut muutaman kerran minut selkä seinää vasten. Silloin olen turvautunut rukoukseen. Toki pitäisi myös ihmisen kiittää hyvistä sekä terveistä päivistä.

        Luonnosta löytyy kaikki parantavat aineet kuten esim. nyt tämä pihkasalva joka tappaa sairaalabakteeritkin.

        Usko paranemiseen sekä positiivinen mieli auttavat paljon, lisäksi liikuntaa kaikille jotka pystyvät liikkumaan.

        Monet sairaudet ovat karmallisia mutta tähän eivät kaikki usko eikä tarvitsekaan. Kukin tulkoon uskollaan autuaaksi.


      • harva ja valittu
        yksilö kirjoitti:

        Jokaiselle meistä on ohjelmoitu jo syntymässä sairaudet sekä kuoleman hetki. Toki uskon terveelliseen ruokavalioon jne. Syön joka päivä kolme valkosipulinkynttä, lieneekö se syynä etten sairasta flunssaa koskaan.
        Olen sairastanut rintasyövän ja siitä selviytynyt kovien hoitojen jälkeen. Aikaa on kulunut jo kauan joten voin sanoa itseäni terveeksi.
        Ainoana sairautenani on uusiutuva herpes joka on tosi hankala. Estolääkitystä syön siihen ja joudun syömään kuukausikaupalla. Siihen kun vielä löytyisi parannuskeino. Luin jostain että Lysiinistä on apua. Saatavana terveyskaupoista.

        En pidä humpuukina manteleiden enkä muunkaan syömistä. Olemme koko maailma yhtä samaa perhettä ja pahat teot vaikuttavat meihin kuten myös ilmansaasteet. Myöskin se miten kohtelemme eläimiämme.

        En ole uskovainen mutta elämä on laittanut muutaman kerran minut selkä seinää vasten. Silloin olen turvautunut rukoukseen. Toki pitäisi myös ihmisen kiittää hyvistä sekä terveistä päivistä.

        Luonnosta löytyy kaikki parantavat aineet kuten esim. nyt tämä pihkasalva joka tappaa sairaalabakteeritkin.

        Usko paranemiseen sekä positiivinen mieli auttavat paljon, lisäksi liikuntaa kaikille jotka pystyvät liikkumaan.

        Monet sairaudet ovat karmallisia mutta tähän eivät kaikki usko eikä tarvitsekaan. Kukin tulkoon uskollaan autuaaksi.

        -
        Minullakin oli nuorempana huuliherpes. Välillä suuriakin pahoja rakkuloita jopa sieraimissakin . Olen päässyt niistä eroon NEILIKKAÖLJYLLÄ jota ostin aikoinaan apteekista hyvin pienen pullon. Se on hyvin kovaa (voimakasta) ainetta , pisara sitä puuduttaa rikkinäisen hampaan hermon lopullisesti.(EI LASTEN KÄSIIN)-tuotetta! Silloin kun herpes vasta kutitti huulta niin tulitikun puisella päällä kosketin kohtaa -öljyyn kastettuna , annoin vaikuttaa puoli tuntia ja pesin huolellisesti pois. Se EI EDENNYT siihen kohtaan enää edes rakkula asteellekkaan. Minulla on sitä vielä siinä pullossa ruokalusikallinen.


      • yksilö
        harva ja valittu kirjoitti:

        -
        Minullakin oli nuorempana huuliherpes. Välillä suuriakin pahoja rakkuloita jopa sieraimissakin . Olen päässyt niistä eroon NEILIKKAÖLJYLLÄ jota ostin aikoinaan apteekista hyvin pienen pullon. Se on hyvin kovaa (voimakasta) ainetta , pisara sitä puuduttaa rikkinäisen hampaan hermon lopullisesti.(EI LASTEN KÄSIIN)-tuotetta! Silloin kun herpes vasta kutitti huulta niin tulitikun puisella päällä kosketin kohtaa -öljyyn kastettuna , annoin vaikuttaa puoli tuntia ja pesin huolellisesti pois. Se EI EDENNYT siihen kohtaan enää edes rakkula asteellekkaan. Minulla on sitä vielä siinä pullossa ruokalusikallinen.

        No joo. Herpes on vaivannut minua jo pitkään. Ensin se tuli keskisormeen. Sitä tutkittiin ja todettiin se herpes simplex tyyppi 2 eli genitaaliherpes.
        Myöhemmin ja nyt alkoi tulla herpes sekä sormeen että alapäähän yhtäaikaa. Rakkulat vaihtelee kooltaan. Eikä ne rakkulat vielä mitään mutta kun tautiin liittyy alussa voimakas huonovointisuus, päänsärky sekä oksetus. Jos lopetan estolääkkeen se alkaa aina uudestaan.

        Koko kättä särkee olkapäästä lähtien ja jopa lämpö saattaa nousta pikkaisen. Se on pirullista hermosäryn jomotusta, siellähän se asuu hermoradoissa mutta miksi se uusii se on arvoitus.

        Tressi pahentaa asiaa ja siltä kun ei voi tässä elämässä välttyä.


      • harva ja valittu
        Mandelbaum kirjoitti:

        Mantelit ovat vanhimpia pähkinöitä ja ne mainitaan Rammatussakin. Niitä viljeltiin mm. Venäjällä satoja vuosia sitten. Niissä on runsaasti tyydyttämättömiä rasvahappoja, jotka ovat ihmiselle parempia, kuin tyydytetyt. Myös luumuista kannattaa syödä kiven sisältämä siemen, se päihittää maussa koko muun osan luumua. Kivettömistä luumuista on siis ryöstetty paras osa pois, niinkuin Suomesta kohta ryöstetään maanperämme kalleimmat alkuaineet timantteja myöten. Siispä muistakaa jouluna suklaan sijasta syödä luumunkivien sisältämä siemen. Ei sitten tarvitse edes laihdutuskuurille alkaa.

        ..jos haluat tietää mitä aineita ja minkä verran manteli sisältää niin jonkinlainen labran raportti on tässä linkissä:
        www.fineli.fi/food.php?foodid=379&lang=fi
        -ei ole tutkittu varmaan tarkkaan koska mielestäni tulos ei ole niin täydellinen mitä on tiedossani, mutta eräs tieto.


    • hpop

      Mantelin syönnissä ja on ihan hirvittävä olo. Ei tainnut olla mun juttu. Vai onko tää sattumaa vaan. Olen ollut masennuslääkityksellä reilu 0,5 vuotta, et jos olo heittelee niin se ei ole manteleista kiinni. Mutta oli 6vko oireetonta jaksoa ja nyt on kuin haudasta noussut, kun aloin pureskelemaan manteleita painon tiputtamisen toivossa. Tai sitte vaan olen allerginen josta en ole itsekkään tienny. Muitakaan allergioita ei ole.

    • sivusta lukija

      Kyllä kaikki luonnosta saatava ravinto on terveydelle hyväksi, mutta entäs ne myrkyt joiden avulla niitä viljellään?
      Itse uskon vihreän teen vaikuttavaan voimaan, mutta pohdittavaksi jää se, millaisessa ympäristössä sitäkin tuotetaan.

    • utelias
      • tyzzzkä

        Siis Placebohan on TOSI huono bändi, miten se tähän liittyyy??????


      • LINKKEJÄ

        -EI kannata HAKKERIEN yrittää TARJOILLA tuntemattomia linkkejä, kun niitä ei kukaan kokenut uskalla avata, sillä SE SAATTAA OLLA ANSA !
        Sillä hetkellä kun avaa "hakkerin" linkin niin viirus , tai joku ohjelma latautuu KONEELLESI. PARASTA ON että täällä keskustellaan VAIN vastaamalla suoraan, siihen mitä on kysytty, ja jätetään LINKIT lähettäjilleen.


      • mielenkiinnosta3
        LINKKEJÄ kirjoitti:

        -EI kannata HAKKERIEN yrittää TARJOILLA tuntemattomia linkkejä, kun niitä ei kukaan kokenut uskalla avata, sillä SE SAATTAA OLLA ANSA !
        Sillä hetkellä kun avaa "hakkerin" linkin niin viirus , tai joku ohjelma latautuu KONEELLESI. PARASTA ON että täällä keskustellaan VAIN vastaamalla suoraan, siihen mitä on kysytty, ja jätetään LINKIT lähettäjilleen.

        nyt kun on muutama vuosi syöty niitä manteleita,kertokaahan,miten menee???


      • mantelia mantelia
        LINKKEJÄ kirjoitti:

        -EI kannata HAKKERIEN yrittää TARJOILLA tuntemattomia linkkejä, kun niitä ei kukaan kokenut uskalla avata, sillä SE SAATTAA OLLA ANSA !
        Sillä hetkellä kun avaa "hakkerin" linkin niin viirus , tai joku ohjelma latautuu KONEELLESI. PARASTA ON että täällä keskustellaan VAIN vastaamalla suoraan, siihen mitä on kysytty, ja jätetään LINKIT lähettäjilleen.

        ei haittaa jos linkin avaa, manteli auttaa viiruksiin! :D


    • Matti Viikate

      Se mikä kelläkin auttaa riippuu monesta eri tekijästä. Totta on se että jollekin se on mantelit. Mutta mitään yleispätevää kaikille toimivaa asiaa ei ole. Lisäksi muistutan henkisten asioiden tärkeydestä, käytit sitten mitä muita hoito muotoja hyvään. Oikea asenne on aina tärkeä. http://mattiviikate.newsvine.com/

      • Miimula

        Mitä haittavaikutuksia on manteleiden pitkäaikaisesta syönnistä?


      • khjkhkj
        Miimula kirjoitti:

        Mitä haittavaikutuksia on manteleiden pitkäaikaisesta syönnistä?

        Kauan näitä manteleita pitää syödä?? Auttaako ihoon? Auttaako allergiaan?? Ja mitä siinä raamatussa luki manteleista?


    • Täytynee kokeilla

      ilmaisen englanninkielisen version voi ladata täältä

      http://www.whale.to/cancer/clark.pdf

      (ei tullut mitään viiruksia)

      Sitten voi yrittää suomentaa google tms. kääntäjällä. Tosin sieltä voi tulla mitä sattuu käännökseksi, et kandee olla tarkkana.

      • Ostaja

        Ps. manteleita myy Lidl pusseissa (ruskeakuorisia). Maksaa n 2,50 e


    • juuuaaanviinaaaaaaaa

      jua viinaa,kaikki rempat häviää ja velatkin muuttuu saataviksi!!!!!!!!

    • Jesse ite

      Mulla rupesi stondaamaan niin perhanasti kun söin manteleita !

    • ex työtön

      Söin manteleita noin puolivuotta ja sain työpaikan.T.Entinen työtön.

    • Toimii!

      Minä söin manteleita ja oli niillä positiivisia vaikutuksia itseeni. Toimii
      Sitten syötin niitä kissalleni, Yhtenä yönä kissalle oli korvat kasvaneet hirveesti pituutta, Korvat oli samanlaiset kuin ajokoiralla, semmoset luppakorvat.
      Ei niistä ole haittaa kissalle, joskus se vaan kompastuu korviin kun ei muista että sillä on uudet pikät luppakorvat. On niistä hyötyäkin, auringonpaisteessa torkkuessaan kissa vetäisee käpälällä toisen korvan silmien eteen suojaksi.
      Se kun tykkää aurinngon lämmöstä mutta ei liiasta valosta. Toimii.

      • Nauruks meni

        Ei meinannut tulla loppua naurusta kun luin tuon TOIMII jutun.Kissasta.
        :D


    • Annodomino mondo

      harva ja valittu
      Samoin minä olen syönyt manteleita ja mantelimaitoa jo vuosien ajan. Eipä ole tarvinnut lääkäreitä vaivata eikä lisää sairastuttavia hoitokeinoja tai lääkkeitä syödä.

      Luonto on meitä varten ja jokainen, joka yrittää oman voiton vuoksi viedä meiltä sen parantamismahdollisuudet pois - tuomittakoot otsaluustaan merkittäviksi.

    • Teka1970

      Lääkkeistä sen verran että yleensä ne ei paranna sairautta, vaan auttaa elämään sairauden kanssa.Monesti terveellistä ruokaa syömällä voi parantua sairaudesta, kannaatta ottaa selvää mikä ravinto auttaa mihinkin sairauteen. internet aikana se on mahdollista, mikäli jaksaa etsiä tietoa.

      • Mantelimaito

        Luin joskus aikoinaan tuon Edgar Caycen kirjan "Nukkuva profeetta". Ymmärrykseni mukaan 1-2 mantelia päivässä toimii nimenomaan ennaltaehkäisevänä syöpään.Manteli on terveydelle yleisesti hyvä. Se ei kuitenkaan ole mikään ihmelääke KAIKKIIN sairauksiin. Eikä paranna jo pidemmälle levinnyttä syöpää.
        Syön itse mantelia ennaltaehkäisyyn ja olen suositellut sitä myös syöpään sairastuneelle serkulleni.
        Ja todella: niitä kuorimattomia manteleita saa kaikkein edullisemmin Lidlistä. Näinhän täällä joku jo edellä kirjoittikin.

        Jos olen väärässä tuon Edgar Caycen antaman tiedon suhteen, ole ystävä ja oikaisethan tietoni.
        Aurinkoista kevättä kaikille palstalaisille!


    • Mantelia vaan

      Manteleita, niitä ruskeita ja käsittelemättömiä kannattaa syödä joka tapauksessa. Aivan sama syö niitä terveytensä eteen vai puhtaasti hyvänä ravintona. Nehän ovat lähes täydellistä ravintoa. En tiedä johtuuko manteleista, mutta olen vuosia syönyt manteleita ja sairaslomapäivät vuodessa 0!? Joskus aikoinaan olen kyllä ollut sairaana, mutta syy on ollut lihasrepeämä tai muu vastaava. Niitä ei kyllä aina ehdi kaikkia jauhaa niin hienoksi, mikä voi olla hyvä, jottei vain tule mitään supervoimia ;)
      Syön yleensä aamulla joku 6kpl ja päivällä ja illalla tarpeen mukaan muutaman ns. lisukkeena ja välipalan täydennyksenä... Niin tai näin, suut suppuun ja mantelia poskeen vaan ja sitäpaitsi ei se vara venettä kaada :)

    • walsh

      DR. NATA ON TEHTÄVÄ TERVEYS HERPES SIMPLEX-VIRUKSESSA 1 JA 2. ELÄMÄN TUTKIMUS Olen monien muiden mielestä rohkea sanoa, että tällä sairaudella on nyt tehokas parannuskeino, mutta monet eivät tiedä sitä, ja huomasin, että minulla oli tartuntaa viruksella 3 kuukautta sitten. lääkärintarkastuksen jälkeen lääkärini kertoi minulle ja olin järkyttynyt, hämmentynyt ja tunsin, että maailma olisi romahtanut. Kuolasin hitaasti lääkärin ilmoituksen vuoksi, mutta hän vakuutti minulle, että voisin lähteä normaalista elämästä, jos otin lääkitys (koska ei ollut lääketieteellistä hoitoa herpesille) Lähdin kirkoista kirkoihin, mutta pian huomasin, että minun tapauksessani tarvittiin kiireellistä huomiota, koska minusta tuli laiha, koska pelkää kuolemaa milloin pian. Jotta löydän kestävän ratkaisun tilanteeseeni , Etsin ratkaisuja kasvien maailmassa. eräänä päivänä päätin leikata sen ystäväni kanssa, hän ohjasi minut DR: lle. NATA antoi minulle sähköpostiosoitteeni Dr. NATA (voimakas afrikkalainen kasviperäinen lääkäri), joka tarjoutui auttamaan minua rahalla. Minun täytyi noudattaa, koska se oli viimeinen bussipysäkki, joka sai täydellisen parannuksen. Viimeinen päätöslauselma oli ottaa yksin elämäni, jos tämä suunnitelma epäonnistui. Lopulta se toimi hyvin. Hän antoi minulle muutaman askeleen seurata ja suoritin huolellisesti kaikki hänen ohjeensa. Viime kuussa, kun olin tarkkana, menin takaisin sairaalaan toisen testiä varten ja yllätyksekseni, tulokset osoittivat, että negatiiviset, voit vapautua itsestäsi herpesviruksesta kuuntelemalla tätä suurta afrikkalaista herbalistia tämän e-mailin kautta: drnataherbalhome @ gmail.com Hän auttaa sinua ja hänen kasviperäisen lääketieteensa on turvallista. OTTAA MYÖS, MITÄ MITÄÄN HIM ON 2348118186684

    • mies.nikamakulumin

      Sain netistä vinkin että pähkinöitä olisi hyvä syödä niiden hyvien terveysvaikutusten takia. Nämä ovat kuorittuja hunajapähkinöitä.
      Otan niitä puolenkymmentä joka aamu ennen päivällistä.
      Totta kai kokeilen manteleita seuraavat kolme vuotta; jo senkin takia että niissä on arvokkaita ravintoaineita.
      Vuosi 2017 oli mahtava kun sain pysyvän painonhallintakeinon. On helpompi elää. Luulen lukeneeni Edgar Caucen tekstiä joskus nuorempana.

    • Anonyymi

      Ompa siitä jo aikaa vierähtänyt kun aloitin keskustelun mantelista.
      Olen alkuperäisen viestin kirjoittaja.
      Olin tauolla ja taas aloittanut syödä niitä.

    • Eivät muuten häviä! Jäykkäkouristus on edelleen tappava tauti. Onneksi on rokote.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe