jaa..has, kukas uskaltaa kertoa pahimman pikkujoulumokansa??
tai sitt mieleenpainuvimman??
tai ei muista mittää??
tai saitkos *lahjan*??
*ain oon ollu kiltti* ;)
pikkujoulut
4
428
Vastaukset
- Hossi37
Pahin moka. hirveesti ei ole kyllä tullut kekkereissä mokattua.
Mieleenpainuvin oli kyl viime vuonna ku olin ite järjestämässä ja hauskaa oli.
Ruoka puoli meni vähän keturalleen kun ravintola missä safkat järjestettiin ei ollut valmistatunut siihen laisinkaan. No meikäläinen sit siltä sijoilta ravintolapäällikön juttusille ja nostin hommasta totaalisen metakan. Vähän aikaa tuuletin mieltä ja lopuks sit tuumasin et tää ala-arvoinen palvelu on otettava huomioon sit laskussa! Eipä laskuttaneet täyttä hintaa :) - ainakaan
pukkina ou hääriny,,
enemp oun ollu kehreevä jellona
joten kiltti mikä kiltti... - kummempia
mutta "Tonttuna" heräsin aamulla tai pitäskö sanoa "Käkenä", kukkuu..... En tienny kenen luona olen, filmi pätki eikä ketään näkyny aluksi missään. Selvis sitten lopulta.
Enpä ole osallistunut koskaan sellaisiin pikkujouluihin missä joku olisi mokannut jotakin. Mokaaminen meidän firman pikkujoulussa on "mission impossible". Sen verran tylsä, kuiva ja lyhyt tilaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222