yllätys

Jasper, Jesper

Koin yllätyksen keskusteltuani vaimoni kanssa.

Olemme noin 40 pari, pitkään on elelty yhdessä ja niimpä kysäisin kerran ryhmähommista.
Vaimo sanoi sen kyllä kiinnostavan, mutta pelkäsi minun olevan liian mustasukkainen niihin hommiin.

Niimpä asiaa päätettiin kokeilla.

Järjestin asian netin kautta, ilmoittelin siellä aikani ja keräsin sopivan porukan kasaan.
Neljä miestä ja kolme naista, yksi pari meidän lisäksi.

Kun ilta lähestyi, niin sitten kävikin niin että se toinen pari ja nainen jäivät pois koko hommasta.

Me oltiin kolme miestä ja vaimo sitten hotellissa baarissa, huone oli maksettu ja "nuoret miehet" oli valmiina.

Itseä alkoi jo vähän epäilyttää, mutta vaimo tuumasi etteihän "se" siitä kulu.

Yllätyin vaimoni innosta kokeilla koko porukkaa kerralla, yllätys oli myös vaimoni taipumus melkein nymfomaniaan.

Heti kun saavuimme huoneeseen alkoi tapahtua, vaimo riisui itsensä ja alkoi hoitelemaan näitä poikia molempia yhtäaikaa.

Naiminen oli kokoaikaista hommaa, aina oli joku pukilla.
Vaimo otti milloin suuhun ja milloin mihinkin reikään ja halusi lisää kokoajan.
Pojat purkautivat varmaan kolme, neljä kertaa molemmat itse jaksoin vain kaksi kertaa ...

Ammulla kun sitten herättiin kaikki samasta sängystä, niin vaimo sanoi että kerta vielä pojat. Niin siinä vedettiin vielä kerta ennen kaurapuuroakin ...

3

15530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sulla aika vaimo, jos tuo oli vähänkään totta :)

• Tuumasta toimeen

Aloittajalla on vilkas mielikuvitus.

• Vaimon naittaja

Miten niin vilkas mielikuvitus? Näitä on tapahtunut ennen ja taphtuu nytkin. Meille kävi näin, kun olin työmatkalla Lahdessa ja otin vaimon mukaan, kun Kauppahotellissa oli tanssit siihen aikaan joka ilta. Parina iltana en itse päässyt, kun olin muualla kestitsemässä asiakkaita, mutta kun kyselin armaaltani, että oli hänellä ollut miesten kanssa onnea? - Niin hän vastasi, että tekisikö se minut mustasukkaiseksi. - Ei mutta kiimaseksi! Niin sitten juteltiin ja annoin vaimolle vapaat kädet. Sinä iltana meitä oli kome miestä meidän huoneessa. Kaksi vierasta minun lisäksi.Kyllä vaimo sai oikein kunnolla ja sai vielä seuraavana päivänäkin, sillä toinen kavereista jäi vielä hotelliin. Asian teki hyväksi, (vaimoni kannalta), se, että mies asui vain muutaman kymmenen kilometrin päässä kotikaupungistamme ja saimme näin hänestä ahkeran vieraan saunailtoihimme. Ja vaimo sai nauttia, kuten mnäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5226
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1928
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1868
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1527
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1477
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      34
      1240
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1066
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1045
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      994
    Aihe