yllätys

Jasper, Jesper

Koin yllätyksen keskusteltuani vaimoni kanssa.

Olemme noin 40 pari, pitkään on elelty yhdessä ja niimpä kysäisin kerran ryhmähommista.
Vaimo sanoi sen kyllä kiinnostavan, mutta pelkäsi minun olevan liian mustasukkainen niihin hommiin.

Niimpä asiaa päätettiin kokeilla.

Järjestin asian netin kautta, ilmoittelin siellä aikani ja keräsin sopivan porukan kasaan.
Neljä miestä ja kolme naista, yksi pari meidän lisäksi.

Kun ilta lähestyi, niin sitten kävikin niin että se toinen pari ja nainen jäivät pois koko hommasta.

Me oltiin kolme miestä ja vaimo sitten hotellissa baarissa, huone oli maksettu ja "nuoret miehet" oli valmiina.

Itseä alkoi jo vähän epäilyttää, mutta vaimo tuumasi etteihän "se" siitä kulu.

Yllätyin vaimoni innosta kokeilla koko porukkaa kerralla, yllätys oli myös vaimoni taipumus melkein nymfomaniaan.

Heti kun saavuimme huoneeseen alkoi tapahtua, vaimo riisui itsensä ja alkoi hoitelemaan näitä poikia molempia yhtäaikaa.

Naiminen oli kokoaikaista hommaa, aina oli joku pukilla.
Vaimo otti milloin suuhun ja milloin mihinkin reikään ja halusi lisää kokoajan.
Pojat purkautivat varmaan kolme, neljä kertaa molemmat itse jaksoin vain kaksi kertaa ...

Ammulla kun sitten herättiin kaikki samasta sängystä, niin vaimo sanoi että kerta vielä pojat. Niin siinä vedettiin vielä kerta ennen kaurapuuroakin ...

3

15090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sulla aika vaimo, jos tuo oli vähänkään totta :)

      • Tuumasta toimeen

        Aloittajalla on vilkas mielikuvitus.


    • Vaimon naittaja

      Miten niin vilkas mielikuvitus? Näitä on tapahtunut ennen ja taphtuu nytkin. Meille kävi näin, kun olin työmatkalla Lahdessa ja otin vaimon mukaan, kun Kauppahotellissa oli tanssit siihen aikaan joka ilta. Parina iltana en itse päässyt, kun olin muualla kestitsemässä asiakkaita, mutta kun kyselin armaaltani, että oli hänellä ollut miesten kanssa onnea? - Niin hän vastasi, että tekisikö se minut mustasukkaiseksi. - Ei mutta kiimaseksi! Niin sitten juteltiin ja annoin vaimolle vapaat kädet. Sinä iltana meitä oli kome miestä meidän huoneessa. Kaksi vierasta minun lisäksi.Kyllä vaimo sai oikein kunnolla ja sai vielä seuraavana päivänäkin, sillä toinen kavereista jäi vielä hotelliin. Asian teki hyväksi, (vaimoni kannalta), se, että mies asui vain muutaman kymmenen kilometrin päässä kotikaupungistamme ja saimme näin hänestä ahkeran vieraan saunailtoihimme. Ja vaimo sai nauttia, kuten mnäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe