ihmiset. Täysiä aivopestyjä lampaita.
Pohjois-Korea
4
1310
Vastaukset
- Vilosoovi
ja sen ihmiset täysin päänsä pehmittäneitä, kritiikittömiä kaupallisuuden ja massaviihteen uhreja. Ihmetellä täytyy miten Suomen kehutusta koulutusjärjestelmästä tulee tuollaisia liukuhihnaihmisiä. Riittää kun Hollywood tarjoaa hömppää ja viikonloppuna Alkosta saa halvalla kännitarpeet. Voi tätä pullamössösukupolvea.
- turajat
ei tarvi enempää lisätä. Onneksi nämä ajanjaksot menee sykleissä. Nyt eletään minä itse-aikaa, mutta jossain vaiheessa huomataan yhteisöllisyyden tarve..
- Engels
turajat kirjoitti:
ei tarvi enempää lisätä. Onneksi nämä ajanjaksot menee sykleissä. Nyt eletään minä itse-aikaa, mutta jossain vaiheessa huomataan yhteisöllisyyden tarve..
V-ttaa suomalaisten kapitalismi ja rahan palvonta. On unohdettu, että valo tulee idästä. Kuin KImin pommin pamaus.
- aleksi
Se on semmonen homma, että kommunistinen yhteiskunta ei voi toimia ja siitä on kokemusta jo 70 vuoden ajan. Palvelujen tuotantoon tarvitaan yksityisomistusta ja yrittäjyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223