eli ongelmana on kun kytken virran niin näyttöön tulee pelkästään keskelle neliö (olisko joku tarkennuskohta) ja alareunaan sulkuihin kädenkuva??? Mikä voi olla vialla ettei kuvaa näy ruudussa, vaan on musta ruutu jossa neliö ja käsi suluissa... Ohjekirjasta en äkkiseltään löytänyt vastausta enkä myöskään googlettamalla.
Kaikkia nappejakin olen painellut ja akut ollut poissa muistikortti mutta mistään en saa kuvaa näkyviin, aivan käsittämätön vehje!
Jeesakkaa nopeasti!!!
Canon PowerShot S2 IS
4
876
Vastaukset
- Muutaen osaa sanoa
Onko linssinsuojus otettu pois?
- läppä
edessä joten kyllä ongelma on jossain asetuksissa tai vastaava. Edes kämmentä en pitänyt linssin edessä :)
- Optique
Paina näytön oikealla puolella olevan näppäimistön alinta eli DISP useampaan kertaan.Saattaa olla nimittäin, että Display on ns.off-asennossa eli näyttö akkujen säästämiseksi pois päältä.
Sillä on kolme asentoa:päällä ja samalla näkyy kaikki info,päällä ilman infotietoja ja musta eli näyttö pois päältä.
Kokeile.
Jos sekään ei auta, aseta kameran päällä olevasta säätöpyörästä asento AUTO.Silloin ei ainakaan mikään säätö pääse vaikuttamaan kameran tilaan.- löytyi
ja siihen ei auta kun takuuseen vienti, eli linssin suljin ei aukea lainkaan... Olipa hyvä että vika löytyi, mutta nyt ei auta kuin odotella huoltoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468