olen työssäkäyvä, kerrostalossa asuva 20v nainen.
Tykkään ulkoilla ja kaveri olis kiva. Minkä näkönen belkkari on?
sopiiko
belkkari?
3
616
Vastaukset 3
- Koira
Miksit ajttelisit edes hankkia belgianpaimenkoiraa, jos et tiedä miltä se näyttää..?
Kuvia kuitenkin rodusta löydät googlen tai koira.com kautta.- luu
vähän löytyy tietoa kyseisestä rodusta en todellakaan suosittele.
- Mä...
Mä neuvosin sua nyt ihan ekaks menemän www.finbelge.fi sivuille ja ottamaan rodusta pikkasen enemmin tietoa. Ja pelkän ulkonäön takia ei kannata belgiä lähte ostamaan! Pitää myös muistaa että kyseinen rotu ei sovi pelkäksi "sohvaperunaksi". Ainakin peruskoulutus pitää olla hanskassa tai vaikeuksia tulee kun koira aikuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201508
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta202990Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.144588Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.221501- 187499
- 25444
- 182433
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10432Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393- 38388