Mökin peltikatolle putosi iso oksa ja teki kattoon pienen reiän. Huomasin sen kun vettä alkoi sateella tulla sisään. Tukin reiän Sikaflexillä "tilapäisesti". Asia pääsi muutamaksi vuodeksi unohtumaan, mutta ensi kesänä päätin tehdä korjauksen kunnolla.
Ongelma on se, että peltikatto on rakennettu 60-luvun lopussa eikä ko. profiilia ole enää myytävänä (punainen, tiheäaaltoinen).Mikä neuvoksi? Voisiko profiilia vielä löytyä jostain?
Vanhan peltikaton korjaus
wuh
1
434
Vastaukset
- raksainssi-87
Jos Bendoliino-junien nokkakappaleet liimattu sikaflex 11-fc liimalla kestämään tunneliin ajon 200 km/h vauhdissa (antaa hiukan myöten paineaaltoa vastaan ko-tilanteessa, koska niitit tai hitsisaumat pettäsivät ajan myötä)NIIN kyllä sinun mökkisi kattoon sikaflex ja peltipaikka reiän molemmin puolin antaa käyttöikää varmasti 15 vuotta eteenpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849