Tartu tilaisuuteen :D

niisku-myy46

Oikaise miesten ja naisten välisiä "harhakuvitelmia" vastakkaisesta sukupuolesta!

Eli; Mitä sinä, nainen, haluaisit miesten tietävän naisista?

ja
Mitä sinä, mies, tahtoisit naisten oppivan miehistä?

Sana on vapaa :) Nyt puhutaan asiat halki :)))

13

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras*

Miehet voisivat , edes joskus , ajatella sitä,kuinka paljon me arvostetaan HYVIÄ miehiä. Tottakai naiset arvostelevat ja nauravat tapauksille,jotka ei muuta ansaitse. Miesten pitäisi tajuta,että jos he haluavat naisen arvostusta , se pitää ANSAITA. Ei se ole itsestään selvää tänä päivänä , että miestä "katsotaan ylöspäin".

• JMTÅ

miten ne parit ovat selvinneet, ne parit jotka lähtivät tiettömien taipaleiden taakse rakentamaan tulevaisuuttaan. Luulen heidän tienneen mihin ryhtyvät. Istuivatko illalla tulisijan ääressä pähkäillen tasa-arvoa ja roolijakoa. Kumpi pistää kauluspaidan ja kravatin huomenna. Heidän oli sopeuduttava toinen toisiinsa ja elettävä tasavertaisina tehden samoja töitä kukin kykynsa ja voimiensa mukaan. Murjotettiinko silloin jsotain **keleen vessanpöntön renkaasta niin että lähdettiin takaisin äidin luo. Nykyisin ovat tällaiset parit harvassa, ympäristö ei ymmärrä jos on samoja harrastuksia muutenkin kuin ne pakolliset. Vähintään Martta-kerhossa ruoditaan sitä Ritvaa kun ei pääse ulos vaan joutuu olemaan ukkonsa kanssa kellarissa laatoittamassa saunaa.Voi sen ukko pitää sitä nyrkin ja hellan välissä... Tai aamukahvipaikassa, veijo esson baarissa, ennen kuutta äijät istuu ja päivittelee kun se Ville ei koskaan pääse lähtemään lätkämatsiin. Se on ihan tossunalla se ukko....Nämä Ritvat ja Villet voivat olla kotona ihan vapaaehtoisesti ja ne muut kasvattavat sitä sukupuoliroolien välistä kuilua juoksemalla kaikissa kissanristiäisiissä ja teema-illoissa mihin vain voi ilmoittautua koska kotona ei viihdytä.. Silloin on valinta mennyt pahasti pieleen jos naapurin Ellille tai Penalle tarvitsee valittaa oman puolisonsa vikoja tai jos valinta on ollut aikoinaan oikea mutta siitä ihanasta on tullut jotain muuta , silloin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä....

• miäs

minkälainen on hyvä mies? olen yrittänyt 30 v. en tiedä olenko onnistunut.

• vieras*
        miäs kirjoitti:

minkälainen on hyvä mies? olen yrittänyt 30 v. en tiedä olenko onnistunut.

Ns.hyvyys ihmisessä on tietenkin yksilöllinen asia,ja jos tunnet yrittäneesi parhaasi,ja esim.nytkin sitä asiaa ajattelet , olet varmasti onnistunut. Miehille myös asetetaan paljon paineita nykyään monelta taholta,mutta kuten naistenkin : pitää tehdä parhaansa joka päivä eikä vain silloin kun siltä tuntuu ..... Tsemppiä :)

• vieras*
        JMTÅ kirjoitti:

miten ne parit ovat selvinneet, ne parit jotka lähtivät tiettömien taipaleiden taakse rakentamaan tulevaisuuttaan. Luulen heidän tienneen mihin ryhtyvät. Istuivatko illalla tulisijan ääressä pähkäillen tasa-arvoa ja roolijakoa. Kumpi pistää kauluspaidan ja kravatin huomenna. Heidän oli sopeuduttava toinen toisiinsa ja elettävä tasavertaisina tehden samoja töitä kukin kykynsa ja voimiensa mukaan. Murjotettiinko silloin jsotain **keleen vessanpöntön renkaasta niin että lähdettiin takaisin äidin luo. Nykyisin ovat tällaiset parit harvassa, ympäristö ei ymmärrä jos on samoja harrastuksia muutenkin kuin ne pakolliset. Vähintään Martta-kerhossa ruoditaan sitä Ritvaa kun ei pääse ulos vaan joutuu olemaan ukkonsa kanssa kellarissa laatoittamassa saunaa.Voi sen ukko pitää sitä nyrkin ja hellan välissä... Tai aamukahvipaikassa, veijo esson baarissa, ennen kuutta äijät istuu ja päivittelee kun se Ville ei koskaan pääse lähtemään lätkämatsiin. Se on ihan tossunalla se ukko....Nämä Ritvat ja Villet voivat olla kotona ihan vapaaehtoisesti ja ne muut kasvattavat sitä sukupuoliroolien välistä kuilua juoksemalla kaikissa kissanristiäisiissä ja teema-illoissa mihin vain voi ilmoittautua koska kotona ei viihdytä.. Silloin on valinta mennyt pahasti pieleen jos naapurin Ellille tai Penalle tarvitsee valittaa oman puolisonsa vikoja tai jos valinta on ollut aikoinaan oikea mutta siitä ihanasta on tullut jotain muuta , silloin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä....

Tekstissäsi oli paljon asiaa. Voisin allekirjoittaa useankin lauseesi :)

• Milana

Vai pitäisi miestä "katsoa ylöspäin"! Mun mielestä miestä arvostaa parhaiten juuri silloin, kun ei asetu alamaiseksi, vaan suhtautuu toiseen tasavertaisesti. Arvostusta ei todellakaan voi ansaita teoilla eli se ei tule roskapussia viemällä tai kukkia tuomalla tai osaaottavalla ilmeellä kuuntelemalla, vaan se lähtee jostain paljon syvempää.

• niisku-myy46
        Milana kirjoitti:

Vai pitäisi miestä "katsoa ylöspäin"! Mun mielestä miestä arvostaa parhaiten juuri silloin, kun ei asetu alamaiseksi, vaan suhtautuu toiseen tasavertaisesti. Arvostusta ei todellakaan voi ansaita teoilla eli se ei tule roskapussia viemällä tai kukkia tuomalla tai osaaottavalla ilmeellä kuuntelemalla, vaan se lähtee jostain paljon syvempää.

miehen pitäisi odottaa, että häntä katsotaan ylöspäin.

• (.)Y(.)
        niisku-myy46 kirjoitti:

miehen pitäisi odottaa, että häntä katsotaan ylöspäin.

Ettäkö oikein ootella millon on,
        ns. ansainnut arvostuksensa?.. :DD

Kuules Niisku, se että asettaa,
        miehen jollekkin jalustalle,
        on mitä suurimmassa määrin alistumista..
        ja kysynkin.. että miksi?.. ;))

Itse ainakin, haluan olla tasavertainen
        ihmis - suhteissani, olipa sitten kyseessä
        mies tai nainen.. :))

Ja niin toivon, toisenkin minuun
        suhtautuvan.. :))

Jos joku kaipaa taholtani, ylöspäin
        suuntautunutta palvovaa katsetta..
        niin..
        ottakoon itselleen lemmikiksi koiran.. ;))

• niisku-myy46
        (.)Y(.) kirjoitti:

Ettäkö oikein ootella millon on,
        ns. ansainnut arvostuksensa?.. :DD

Kuules Niisku, se että asettaa,
        miehen jollekkin jalustalle,
        on mitä suurimmassa määrin alistumista..
        ja kysynkin.. että miksi?.. ;))

Itse ainakin, haluan olla tasavertainen
        ihmis - suhteissani, olipa sitten kyseessä
        mies tai nainen.. :))

Ja niin toivon, toisenkin minuun
        suhtautuvan.. :))

Jos joku kaipaa taholtani, ylöspäin
        suuntautunutta palvovaa katsetta..
        niin..
        ottakoon itselleen lemmikiksi koiran.. ;))

Siinä on henkilö, joka sanoo suoraan ja sattuvasti.

Just näin. Mutta etippä sellainen mies, joka pitäs naistakin ihmisenä :o

• (.)Y(.)
        niisku-myy46 kirjoitti:

Siinä on henkilö, joka sanoo suoraan ja sattuvasti.

Just näin. Mutta etippä sellainen mies, joka pitäs naistakin ihmisenä :o

Et, onko sellasii liikenteessä?.. ;))
        On niit, mut ei ne tuu, sinuu kotoota hakemaan.. :DDD
        Jotenka, mee sie ulos.....

• Eli yleistyksiä, onhan noita. Osalla nämä "harhakuvitelmat" pitävät Paikkansa. Suurimmalla osalla, sanoisin että eivät.
      Minä en oikein tiedä, näistä mies ja nais jutuista. Eikö oltaisi vain 40 ihmisiä.

• niisku-myy46

Ajattelin, että nyt voitaisiin ottaa selville, mistä miesten taikka naisten "oudot" tavat saattavat johtua. Ei yleistetä, sillä kaikki me ollaan erilaisia - onneksi.

Miksi mies ei viihdy vaatekaupassa? Miksi hän ei hiplaa niitä, vaikkei ostaisikaan?

Mistä miehet puhuvat kun ovat miesporukassa? Vainko ainoastaan naisista ;o

• niisku-myy46

me naiset, ootetaan palvomista, jos pyydetään heitä viemään roskapussi tms.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe