Olisiko tietoa, vaikka bokserilla, miten ABS intkral järjestelmään vaihdetaan nesteet ja ilmataan. ohjaus- ja jarrupiiri
Vastaukset 1
- FE-715
Jarrujen rakenteesta johtuen tarvitset alipainepumpun, jolla imet nesteet ilmausnipoista väliastiaan. Pumpun saat seksikaupasta nopeasti ja halvalla, muut osat rautakaupasta. Vaihdoin omaan R1100RS Bemuun, ABS "mötikän" (BMW hinta 1600 €) ja ilmasin itse, sitten vain BMW liikkeessä ohjelmien päivitys ja pelaa. ABS järjestelmän ilmaus ei onnistu muulla kuin pumpulla. Kaksi ilmausnippaa myös ABS modulaattorissa, siinä pa-säiliön alla olevassa "mötikässä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405