Olen lähdössä ystäväni kanssa Ranskaan ensi vuoden 2007 loppukesästä, ja tarkoituksena olisi lähteä Pariisista kohti länsirannikkoa Choléta tai Angersia. Kysyisinkin nyt, onko kenelläkään hyviä vinkkejä, millä kulkuneuvolla kannattaisi tuonne päin lähteä? Ja minkälaiset kustannukset tulee olemaan? Onko tuonne päin hyviä junayhteyksiä, vai kannattaako mennä linja-autolla? Entä onko kaupunkien lähettyvillä lentokenttiä jonne menisi suoria lentoja? Olisi mukava päästä paikanpäälle mahdollisimman vaivattomasti.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kulkuyhteydet Pariisista muualle maahan?
terhim
1
233
Vastaukset
- pjk, 1000cc/116 hp
Olet kai jo vastauksen löytänyt, mutta kuitenkin: helpoin tapa on mennä junalla. Jos saavut Pariisiin lentokoneella (Finnair lentää CdG:n kakkosterminaaliin), seuraat siellä "GARE"-opasteita ja olet tuotapikaa asemalla, josta pääsee suoraan esim. Angersiin, jonne maksaa ykkösluokassa 80 euroa, kakkosessa halvempi. Ranskan rautateillä (SNFC)on hyvät sivut, joilta voi tutkia yhteyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485