sheriffi tiedottaa.

Sain aamulla sähköpostin ylläpidolta jossa oli valitettu Teljän keskustelusta. Tämä on normaali käytäntö jos joku ilmoittaa suomi24 ylläpidolle asiattomasta viestistä.
Poistin sieltä lopusta yhden jutun, mainittiin henkilöiten etunimiä jotka varmaankin liittyi Teljään.
Luin kaikki kirjoitukset pariin kertaan läpi eikä minun mielestä sielä ollut keskustelun sääntöjä rikkovia asioita.
Nyt näköjään keskustelun on poistanut suomi24 ylläpito.

Minä en sitä poistanut.

rk-asentaja/sheriffi

10

1790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opastusta

Tuskinpa sitä Teljä-kirjoitusta huvikseen poistettiin. Ilmeisesti et ole Suomen lain tuntija, mutta voin vähän valaista. Nytkin on koko ajan keskusteluissa sellaisia piirteitä, että rikosoikeudelliset perusteet täyttyy reippaasti. Jos yrityksiä esimerkiksi mainitaan nimeltä, niin syytöstyylisiin kirjoituksiin täytyy olla olemassa faktat tai ainakin päivänvalon kestävät perustelut. Eli jos tiukka paikka tulisi, niin joillekin kirjoittajille tulisi nytkin käräjille lähtö.

• höpö höpö

Lienee jolla kulla aktiivinen tarve vaimenttaa huhuja jotta asiakkaat ja rahoittajat ei hermostu.
        Asiantuntematonta ja sinänsä virheellisiä arvioita varmasti on esiintynyt, mutta aidosti käräjä tavaraa ei sentään.

• Toosikko
        höpö höpö kirjoitti:

Lienee jolla kulla aktiivinen tarve vaimenttaa huhuja jotta asiakkaat ja rahoittajat ei hermostu.
        Asiantuntematonta ja sinänsä virheellisiä arvioita varmasti on esiintynyt, mutta aidosti käräjä tavaraa ei sentään.

Näin se on eli tänne saa kirjoittaa mitä paskaa tykkää. Muuttuvat IP:t yms. tekevät jäljittämisen mahdottomaksi. Loppujen lopuksi kovalevyn voi heittää huitsin nevadaan tosipaikan tullessa. Eli siitä tää netti on hyvä, että voi kertoa mitä tahansa mitä "tärkeeltä" tuntuu ilman huolen häivää.
        HYVÄ niin hyvässä/pahassa.....

• Nolo Sika

No lue säännöt tarkkaan, todella, todella tarkkaan, myös se salinen ohjeisvu, johon vain valvojat pääsee.

Jos liian aktiiviesti poistuu viestejä, jotka ei riko sääntöjä (oma mielipide ei riitä poiston syyksi) käy kuten nimimerkille Aerolite, eli tulee kenkää valvojan hommista

• bfdbdfb gdfgddfh

Huomaa, lisäksi säännöissä sanotaan että SUOMEN LAIN vastaiset viestit on kielletty

ITse olen useaa firma aherjannut useaan kertaan nimellä/omistajan nimellä, mutta silti ne viesit on pysyneet täällä

Ei viestin tarvitse VALHEELLISTA tietoa esittää, että se olisi "laiton"

Lisäksi olen elvitellyt täällä salaisia kuljetussopimusten tietoja, nekin on edelleen näkyvillä

Oisko aika siis poistaa käyttäjätunnus, ja antaa hommat osaavalle

• Molo Mika

Mitäpä jos minä alan täällä kirjoittelemaan seksuaalisesta suuntautumisestasi niin olisiko sekin laillista? Ja vieläpä ihan nimelläsi! Mukavaa eikö?

• Nolo Sika
        Molo Mika kirjoitti:

Mitäpä jos minä alan täällä kirjoittelemaan seksuaalisesta suuntautumisestasi niin olisiko sekin laillista? Ja vieläpä ihan nimelläsi! Mukavaa eikö?

Muutama salapoliisi on täällä selvittänyt etunimeni, ja sukunimeni selviää videoistani

Mutta jos teet sen, on se yksityiselämään loukkaavan tiedon levittämistä, eli Suomen lain mukaan kiellettyä

Kummasti on nääs mua herjaavat viestit aina poistunut melko äkkiä :)

• jewpjipwe
        Nolo Sika kirjoitti:

Muutama salapoliisi on täällä selvittänyt etunimeni, ja sukunimeni selviää videoistani

Mutta jos teet sen, on se yksityiselämään loukkaavan tiedon levittämistä, eli Suomen lain mukaan kiellettyä

Kummasti on nääs mua herjaavat viestit aina poistunut melko äkkiä :)

Niin on varastaminenkin kielletty Suomen laissa mutta sinun mielestäsi saa viedä kaikki mikä irti lähtee jos siitä ei ole sulle haittaa.

• Kaivrewv

Nimenomaan, valvojalta unohtunut säännöistä lukea kohta "suomen lain mukaiset"

Eli jos se rikkoo lakia, se on poisettava, vaikka säännöt ei sitä kiellä

Rikokseen yllyttäminen on esim myös rikos

• 4325rtw

ylläpito katsoo randomina ilmoitettuja viestejä, ja yleensä poistavat sokkona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      89
      2888
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1676
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1381
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1069
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      845
    Aihe