Arvon koiranaiset ja -tytöt...

onnistuuko auton pysäköinti parkkiruutuun kolhimatta muita autoja? http://www.arcade.fi/play/parking-perfection
6498
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

ainakaan tuolla, vaan aina kolahti. Onneksi tosielämässä on ihan toisin kuitenkin, sillä muutoin tulis kyllä varsin kalliiksi :)).

Äänestä

Sain minä sen siihen ruutuun, tosin oli vähän vinossa mutta kokonaan ruudun sisällä kuitenkin, mutta kello vaan jatkoi käymistään ja sitten luki Game over, eikö se ollut hyväksytty vai eikö tuo peli kerro sitten kun on onnistunut?!

En kerro montako kertaa piti yrittää, enkä myöskään, missä kävin autokoulun. :P

Äänestä
  • - well done! :)

Eli kyllä se sittenkin kertoo kun on hyväksytty. Tosin mulla oli oikean puolen renkaat sen parkkiruudun viivan päällä. Eli mun mielestä tuo edellinen oli paremmin parkkeerattu.

Ja hiki tuli ihan niin kuin parkkihallissa könytessä. Shoppailureissulla ainut asia, missä miehestä on iloa, on tuo auton parkkeeraus.

Äänestä

• old_profile_16101 kirjoitti:

- well done! :)

Eli kyllä se sittenkin kertoo kun on hyväksytty. Tosin mulla oli oikean puolen renkaat sen parkkiruudun viivan päällä. Eli mun mielestä tuo edellinen oli paremmin parkkeerattu.

Ja hiki tuli ihan niin kuin parkkihallissa könytessä. Shoppailureissulla ainut asia, missä miehestä on iloa, on tuo auton parkkeeraus.

miehestä on shoppailureisulla iloa parkkeeraamisen lisäksi myös kassalla...

Äänestä

• Sofku kirjoitti:

miehestä on shoppailureisulla iloa parkkeeraamisen lisäksi myös kassalla...

yleensä ole... Riippuu kyllä vähän missä kassalla ollaan. Se on tämä tasa-arvo tätä! Omaa korttia yleensä vinguttelen. Ja mies tahollaan omaansa. :) Kahvilassa voidaan sitten vuorotella, taikka maksaa yhteiseltä tililtä. :D Voitanhan minä siinä, kun järkijään syön ja juon enemmän. Olin läsnä silloin, kun ruokahaluja jaettiin...

Äänestä

Tätä menoa multa tullaan viemään koko ajokortti pois =)!
Onnekseni meillä on isohko auto, jota ei tule mieleenkään sovitella pikku taskuihin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Sofku kirjoitti:

onnistuuko auton pysäköinti parkkiruutuun kolhimatta muita autoja? http://www.arcade.fi/play/parking-perfection

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu