Selailin vähän hintoja reitille hki-tukh-hki ja huomasin, että risteilypaketti olisi halvempi kuin reittipaketti. Vaikka olisi samat hytti luokat, lähdöt jne. niin en keksi yhtään syytä, että miten reitti versio voi olla kalliimpi kuin risteily versio. Vain matkapaketin nimi on eroaa toisistaan.
Viking linen risteily ja reittimatka
6
1240
Vastaukset
- vihtahousu
Risteily on yleensä halvempi kuin yhdensuuntainen reittimatka, mikä sinänsä on aikas hullu juttu. Itse teen niin, että kun menen kaveria katsomaan Ruotsiin, niin otan aina miniristeilytarjouksen Turusta Tukholmaan reittimatkan sijasta.Saman miniristeilyn voi sitten varata myös ruotsin Vikingin nettivuilta sitten takastulomatkaa varten. Rahan säästön lisäksi siinä on sekin hyvä puoli, että hyttiemäntä ei tule kesken unien viemään lakanoita alta, vaan voit kaikessa rauhassa nukkua satamaan asti:)
Kyllähän Vikingin tulisi muuttaa systeeminsä niin, että reittimatka ei koskaan maksaisi enempää kuin edestakainen risteily, sillä puolet risteilystään käyttävät ihmiset vievät turhaan hyttipaikan toiseen suuntaan ja se on sitten pois laivan voluumista. Erittäin huono juttu Vikingille ruuhkaisina aikoina.- on sama
systeemi eli reittimatka on saman hintainen tai jopa kalliimpi kuin risteily.
- vanha merimieskin
kun risteilen, mutta risteilijät kyllä käyttävätkin laivalla tosi paljon enemmän euroja kuin reittimatkustajat ja tämän kyllä tietävät varustamotkin. Varaa sinä risteily reittimatkoillesi, niin teen minäkin.
- HESMU
Viking linen sivuilta voi varata 2 suuntaan reittimatkan eli tämä ei ole sitten risteily eikä siten ikä raja ole 20 tai 23! näin voi järjestää kaveriporukalla ryyppyristeilyita....Kiitos vikingille siitä!;D
- Siinä-se
Reittimatkaaja vain matkustaa. Hän lepää matkan ajan.
Risteilymatkustaja menee laivalle viihtymään, ostaa juomaa baarista, käy syömässä, ostelee myymälöistä ja ostaa laivan palveluja. - Anonyymi
Risteilylle mennään nauttimaan. Reitille mennään siirtymään paikasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255