Olisin kovasti kiinnostunut hiiristä, tässä harrastanut netti surffalua asian tiimoilta...
Mulla on jo koira ja kani, joten mitähän hiirulainen tykkää muista eläimistä? siis ei että se saisi leikkiä tai olla noitten kanssa...ja sitten että riittääkö hiirelle jalotteluun se oma "häkki" vai voiko sitä jotenkin pitää "vapaana" ? ovatko miten herkkiä karkaamaan ja miten semmosta pikkuruista yleensäkkin saadaan kiinni?
Kiitän jo vastauksista:)
Hiiri
2
256
Vastaukset
- gegs
joo ne ovatkin mukavia lemmikkejä =)
eipä koiran/kanin olemassa olo hiirtä haittane ellet niitä yhteen laita, jota taas en suosittele..
hiirelle riittää oma terraario, ei tarvitse pitää vapaana. kunhan terraario on riittävän tilava ja virikkeellinen.
karkaavat usein helposti pinnojen välistä eli sijoita hiiri joko terraarioon tai akvaarioon.
hiiren metsästäminen asunnosta voi olla vaikeaa eli kannattaa kerralla hankkia hyvä asumus. - Sulanpesä
Heippa!
Minulla on 3 kesyhiirityttöä...
Ne ovat kamalan villejä.
Hiiri voi olla muiden eläinten kanssa samassa talossa, riippuu vain, miten toiset eläimet suhtautuvat hiireen. Hiirtä EI kannata pitää vapaana lattialla, nimittäin se pelkää suuria paikkoja, ja voi mennä jonnekkin pieneen koloon josta sitä ei saa kiinni. ´Se saattaa myös juosta lattialla niin nopeasti ja vikkelästi, että sen kiinni ottamisessa menee aikaa (minulla on kokemusta). :D Siinä vähän asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23114889
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m212247Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381883- 1621333
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes961269- 281169
- 122928
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81754Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708