Olisin kovasti kiinnostunut hiiristä, tässä harrastanut netti surffalua asian tiimoilta...
Mulla on jo koira ja kani, joten mitähän hiirulainen tykkää muista eläimistä? siis ei että se saisi leikkiä tai olla noitten kanssa...ja sitten että riittääkö hiirelle jalotteluun se oma "häkki" vai voiko sitä jotenkin pitää "vapaana" ? ovatko miten herkkiä karkaamaan ja miten semmosta pikkuruista yleensäkkin saadaan kiinni?
Kiitän jo vastauksista:)
Hiiri
2
230
Vastaukset
- gegs
joo ne ovatkin mukavia lemmikkejä =)
eipä koiran/kanin olemassa olo hiirtä haittane ellet niitä yhteen laita, jota taas en suosittele..
hiirelle riittää oma terraario, ei tarvitse pitää vapaana. kunhan terraario on riittävän tilava ja virikkeellinen.
karkaavat usein helposti pinnojen välistä eli sijoita hiiri joko terraarioon tai akvaarioon.
hiiren metsästäminen asunnosta voi olla vaikeaa eli kannattaa kerralla hankkia hyvä asumus. - Sulanpesä
Heippa!
Minulla on 3 kesyhiirityttöä...
Ne ovat kamalan villejä.
Hiiri voi olla muiden eläinten kanssa samassa talossa, riippuu vain, miten toiset eläimet suhtautuvat hiireen. Hiirtä EI kannata pitää vapaana lattialla, nimittäin se pelkää suuria paikkoja, ja voi mennä jonnekkin pieneen koloon josta sitä ei saa kiinni. ´Se saattaa myös juosta lattialla niin nopeasti ja vikkelästi, että sen kiinni ottamisessa menee aikaa (minulla on kokemusta). :D Siinä vähän asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932