Tietääkökukaan toimivaa nettiosoitetta mistä löytyisi Spoton ottaman kuvan Marilyn Monroesta ruumiinavauksen jälkeen?
Marilyn Monroe
6
3086
Vastaukset
- Dipitii
tere
en tiedä nettiosoitetta mutta on ainakin spoton kirjassa kuva - miksi olet kiinostunut? utelias vaan tietämään, ei ole mikään mukava kuva, surullinen.Mulla on tuo Spoton kirja, mutta jostain syystä siitä ei kuvaa löydy, kun taas kirjastosta lainaamassani Anthony Summersin kirjassa se on. Ei kyllä niin ilahduttava kuva, että lähtisin netistä edes hakemaan.
- 111
Satuin lukemaan uusinta kirjaa Monroesta (Marilyn Monroen monta elämää, Sarah Churchwell) jossa kerrottiin kyseisestä valokuvasta, mutten sitä ole onnistunut itse löytämään. Olisi mielenkiintoista nähdä kuva, sillä sitä on arvosteltu moneen kertaan.
- 111
Kiitos, luulisin olevan tuo.
- MArilyn monroe fan
Ei se ollut niin kamala kuin odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740