Tietääkökukaan toimivaa nettiosoitetta mistä löytyisi Spoton ottaman kuvan Marilyn Monroesta ruumiinavauksen jälkeen?
Vastaukset 6
- Dipitii
tere
en tiedä nettiosoitetta mutta on ainakin spoton kirjassa kuva - miksi olet kiinostunut? utelias vaan tietämään, ei ole mikään mukava kuva, surullinen.Mulla on tuo Spoton kirja, mutta jostain syystä siitä ei kuvaa löydy, kun taas kirjastosta lainaamassani Anthony Summersin kirjassa se on. Ei kyllä niin ilahduttava kuva, että lähtisin netistä edes hakemaan.
- 111
Satuin lukemaan uusinta kirjaa Monroesta (Marilyn Monroen monta elämää, Sarah Churchwell) jossa kerrottiin kyseisestä valokuvasta, mutten sitä ole onnistunut itse löytämään. Olisi mielenkiintoista nähdä kuva, sillä sitä on arvosteltu moneen kertaan.
- 111
Kiitos, luulisin olevan tuo.
- MArilyn monroe fan
Ei se ollut niin kamala kuin odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411020
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27956Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43848- 39725
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48694- 57611
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 37579
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575- 76567