Tietääkökukaan toimivaa nettiosoitetta mistä löytyisi Spoton ottaman kuvan Marilyn Monroesta ruumiinavauksen jälkeen?
Marilyn Monroe
6
3061
Vastaukset
- Dipitii
tere
en tiedä nettiosoitetta mutta on ainakin spoton kirjassa kuva - miksi olet kiinostunut? utelias vaan tietämään, ei ole mikään mukava kuva, surullinen.Mulla on tuo Spoton kirja, mutta jostain syystä siitä ei kuvaa löydy, kun taas kirjastosta lainaamassani Anthony Summersin kirjassa se on. Ei kyllä niin ilahduttava kuva, että lähtisin netistä edes hakemaan.
- 111
Satuin lukemaan uusinta kirjaa Monroesta (Marilyn Monroen monta elämää, Sarah Churchwell) jossa kerrottiin kyseisestä valokuvasta, mutten sitä ole onnistunut itse löytämään. Olisi mielenkiintoista nähdä kuva, sillä sitä on arvosteltu moneen kertaan.
- 111
Kiitos, luulisin olevan tuo.
- MArilyn monroe fan
Ei se ollut niin kamala kuin odotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149