Osaisiko

joku auttaa minua?

En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne palstalle, mutta kysyn kuitenkin. Eli olisin lähdössä ensi kesänä(touko tai kesäkuussa)Kreikkaan ja haluaisin tietää noin arvion matkan hinnasta. Eli halua olla matkalla viikon hotellissa joka olisi kohtuullinen ja missä saisi aamupalan(tiedän, tyhmästi ilmaistu). En vaadi mitään luksusta vaan ihan perustason hotelli riittää. En vielä tiedä minne Kreikassa haluaisin, mutta osaisiko joku heittää mitään arviota? Kiitos kaunis :)

2

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkakuumetta poteva

Heips!

Oltiin toukokuussa Kreikassa, Rhodoksen saarella ja viel tarkemmin Falirakissa.. Voin suositella lämpimästi paikkaa, jos pohdiskelet vielä tarkempaa kohdetta! Oltiin Louis Colossos Beach hotellissa kauniilla rannalla. Lähellä ostoskeskus, ruokapaikkoja, rauhallinen ja kaunis paikka. Hotellimme oli viihtyisä, mukavan isot allasalueet ja ruusutarhat.. :) Aktiviteettia joka päivälle, ilmaiset lenttiskentät, tenniskentät jne. Ihan vieressä Euroopan yks suurimmista vesipuistoista. Niin ja lämmintä on n. 22-25c:tä toukokuussa. Ja vinkiks se, että tuuli on aika kovaa esim Rhodoksella muissa kohteissa (Ixia, Ialyssos, Rhodoksen kaupunki)touko-kesäkuun vaihtees. Mut Faliraki ja itärannikko suojaisempia..

Mut sit sun kysymykseen, eli meitä matkusti kaksi henkilöä ja n.700 euroa/nuppi/2viikkoa. Eli varmaan n. 500 eurolla saat huoneen viikoksi. Ja meidän Cocossos hotellista on sanottava se, että AAMUPALA oli niin loistava ja monipuolinen (monenlaista leipää, jopa tummaa, leikkeleet, juustot, vihannekset, teet, kahvit, mehut, SHAMPANJAT, limsat, kaakaot, jääte3löt, kreikkalaiset herkut, kananmunat, nakit, makkarat, perunat, munakkaat, leivokset, keksit, hedelmät, jälkiruokasalaatit ja lukemattomasti kaikkee muuta) ja mikä parasta kuulu huoneen hintaan. Oltiin Finnmatkoilla ja hotellihuoneeseen tuli valmistujaisviinipullo kortteineen oppailta jne.. Lähellä ruokakauppoja. Hintataso ei kovin edullinen, joten kantsii nauttii tukeva aamupala ja upeet päivälliset tarjoillaan hotelleis edulliseen hintaan.

Kysellä saa, jos haluat lisätietoa Rhodoksesta, Falirakista, retkistä jne..

Mukavaa loman suunnittelua!

• yksin...

niin hinta on ehkä lähemmsä 600e jos haluat sellaisen perustasoisen kolmen tähden hotellin. Itse sain viime kesänä Kreetalle matkan yhdelle muistaakseni 560e ja hotelli oli ihan hyvä. Tosin tämä oli huoneisto joten aamupala ei sisältynyt hintaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      68
      3787
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3280
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1512
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1476
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1080
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1076
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1026
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      996
    Aihe