onko kellään tietoa minkä hintainen on zafiran 180 000km huolto? noin suunnilleen.
ONKO TIETOA ?
AUTOILIJA2
3
739
Vastaukset
- tässä_
Maksanee siis sen mitä Astra G. Eli iso huolto jakohihnan/vesipumpun vaihto eli 170 290eur. Vuodenvaihteessa kai -01 malli tulee säästöhuoltoon myös (eli 6v ja vanhemmat)
- onpi
että huollon hinta voi olla ihan mitä vaan 150-400 egen välillä, riippuu missä huollatat. Kannattaa soittaa mahdollisimman monta huoltopaikka läpi ja hämmästyä, miten saman huollon hinta vaihtelee eri paikoissa.
On ahneita liikkeitä, tosi ahneita liikkeitä ja mielettömän jopa ahneita ;(( Kannattaa huoltaa itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741